Zoekresultaten
Resultaat 41 - 60 (van 79)
Jeroen Bertrams Online marketing
strategie en tactiek
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2010
Gedrukt boek
Charles Huijskens Code sociale media
richtlijnen voor zakelijk gebruik
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | B+L, [Amsterdam] | 2010
Gedrukt boek
Gerard Collignon | Pascal Legrand | John Parr Spreek jij mijn taal?
meer resultaat uit coaching met het Process Communication Model
Gedragsmodel dat gebruikt wordt als een gestructureerde methodiek om samenwerking, leidinggeven, coaching, e.d. beter te laten verlopen en betere resultaten te behalen.
Non-fictie
Nederlands | 416 pagina's | b:k light, [Gieten] | 2014
Gedrukt boek
Susanne Piët Moodmanagement
stemming maken, sturen en beheersen
Praktische aanwijzingen voor winkeliers en andere beroepsgroepen om bewust sfeer en stemming te manipuleren, bijvoorbeeld om consumenten ervan te overtuigen een product aan te schaffen.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Pearson Education, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Maak mij wat wijs
media kennen, begrijpen en zelf creëren
Onderzoek naar het mediagebruik door jongeren en senioren in Vlaanderen en Nederland en tips over hoe ouders en leerkrachten kinderen kunnen begeleiden.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2010
Gedrukt boek
Peter Hinssen Digitaal is het nieuwe normaal
de revolutie is begonnen
Kijk van een ondernemer op het digitale tijdperk.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Lannoo, Tielt | 2010
Gedrukt boek
Arjan Dasselaar Crossmediale journalistiek en redactie
Non-fictie
Nederlands | 439 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2010
Gedrukt boek
Babs van Teylingen-Geerlings Mediaplanning
van marketingcommunicatie tot mediaplanning en -inkoop
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's | Boom Lemma, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Josje Kuenen Debatteren
overtuigend argumenteren over beleid
Adviezen voor het voeren van een goed debat.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | De Graaff, Utrecht | 2010
Gedrukt boek
Tjaco Walvis Uit de grijze massa
waarom ons brein het ene merk boven het andere verkiest
Inleiding tot de psychologie van marketing.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | [FT Prentice Hall], Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Frans Reichardt | Ed van Eunen | Thijs van Eunen Business bloopers
de belangrijkste lessen uit meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders en miljoenenverslindende marketingmissers
SUMMARY: "De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. terwijl hun fouten en mislukkingen veel leerzamer zijn. Van Buckler en Hyves tot de Fyra en SS Rotterdam. Business Bloopers bevat een vermakelijke en leerzame bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken. Van de ondergang van Buckler en Hyves, de verkoop van bol.com door Bertelsmann, tot het mislukken van de tv-zenders Sport7 en Talpa. Google Glass, Exota, World Online, de Kermit, de...
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Reichardt & Company, [Westzaan] | 2015
Gedrukt boek
Steven Van Belleghem De conversation manager
de kracht van de hedendaagse consument; het einde van de traditionele adverteerder
Analyse van hedendaagse tendensen op het gebied van marketing.
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2013
Gedrukt boek
Handboek hoofdredacteur
hoe je het wordt, bent en blijft
Twaalf beschouwingen over het beroep van hoofdredacteur.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Elsevier, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Katleen De Ridder De witte media, of Waarom 'allochtonen' altijd slecht nieuws zijn
Onderzoek naar de beeldvorming van de allochtoon in de Vlaamse media.
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2010
Gedrukt boek
Youngme Moon Anders
f*k de concurrentie
Beschrijving van een marketingstrategie die zich kenmerkt door zich niet te focussen op concurrentie met andere bedrijven of dienstverleners.
Non-fictie
Nederlands | 235 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Rik Verhaaren Wegwijs in kennis
een praktijkgerichte inleiding tot de informatiewetenschap
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Harry Mock Ik leef nog
memoires van een Muiderberger
Herinneringen van de joodse zakenman (geboren in 1939).
Non-fictie
Nederlands | 315 pagina's | Elsevier Boeken, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Bart Hufen Laat met je merk spelen
games als marketingmiddel
Dit boek beschrijft hoe games een bijdrage kunnen leveren aan het realiseren van marketingdoelstellingen.Het eerste hoofdstuk beschrijft de geschiedenis vanaf de Atari spelcomputer tot Facebook games als FarmVille in 2010. Verder wordt er aandacht besteed aan het ontwikkelproces van games en wordt uitgelegd wat een goede game bijzonder maakt. Ten slotte wordt er kort ingegaan op de stakeholders binnen de gamesindustrie en worden er trends en verwachtingen geschetst op basis van de antwoorden op de...
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Kluwer, [Deventer] | 2010
Gedrukt boek
Thomas van Aalten Crossmediale journalistiek
Overzicht van recente ontwikkelingen op het terrein van digitale journalistieke media.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Harry van de Wiel | Jan Wouda | Floor van de Wiel Aansprekend adviseren
constructief omgaan met eigen-wijsheid
Non-fictie
Nederlands | 88 pagina's | SAAM Uitgeverij, Hillegom | 2014
Gedrukt boek