Zoekresultaten
Resultaat 101 - 120 (van 160)
J. Bastiaensen Reflecterende spraakkunst
voor dove, slechthorende en taalarme kinderen
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Acco, Leuven, Amersfoort | 1987
Gedrukt boek
Jacques Claes Onderwijzen: het wonder wijzen
Cultuurfilosofische verhandeling van het onderwijzen.
Non-fictie
Nederlands | 172 pagina's | DNB/Pelckmans, Kapellen | 1987
Gedrukt boek
F. Luijk (V)aardig communiceren
Leerboek voor mondeling en schriftelijk communiceren bestemd voor het hoger beroepsonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | Nijhoff, Leiden | 1987
Gedrukt boek
Willem van Os Evaluatie in het hoger onderwijs
controle op en verbetering van de kwaliteit van hoger onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1987
Gedrukt boek
Tips voor mijn briljante druktemaker
van ouders voor ouders
Praktische adviezen van ouders van kinderen met een minimale functiestoornis in de hersenen, om deze kinderen beter te kunnen begrijpen.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | De Vier Seizoenen, Leende | 1987
Gedrukt boek
James Dobson Opvoeden moet je durven
beter omgaan met de frustraties tijdens de opvoeding
Wenken voor de opvoeding, geschreven vanuit een christelijke visie.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Kok Voorhoeve, Kampen | 1992
Gedrukt boek
De brede basis
basisonderwijs gericht op leefsituaties van kinderen
Non-fictie
Nederlands | 203 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 1987
Gedrukt boek
W. Roovers Islamitisch godsdienstonderwijs in Nederland, Engeland, Duitsland en België
Verslag van een onderzoek naar de situatie van islamitisch godsdienstonderwijs in Westeuropese landen.
Non-fictie
Nederlands | 145 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1987
Gedrukt boek
H.A. Lauwerier Analyse met de microcomputer
Voor het vootgezet onderwijs bestemd leerboek
Non-fictie
Nederlands | 153 pagina's | Epsilon, Utrecht | 1987
Gedrukt boek
Handboek vaardigheidsonderwijs
Verzameling van kennis en ervaring met betrekking tot het opzetten, geven, evalueren en verbeteren van vaardigheidsonderwijs met het accent op vaardigheden in (para)medische beroepen
Non-fictie
Nederlands | 356 pagina's | Swets & Zeitlinger, Lisse | 1987
Gedrukt boek
J.M.F. Box Sturen en organiseren in het hoger beroepsonderwijs
Studies over het management in het hoger beroepsonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 118 pagina's | Vermande, Lelystad | 1987
Gedrukt boek
J.M.C. Nelissen Kinderen leren wiskunde
een studie over constructie en reflectie in het basisonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 317 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1987
Gedrukt boek
Taaldrukwerkplaats Taaldrukken
verder dan zeggen en schrijven; een handboek
Werkvormen voor de ontwikkeling van de taalvaardigheid.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Bekadidact, Baarn | 1987
Gedrukt boek
Lieve Gevers Bewogen jeugd
ontstaan en ontwikkeling van de katholieke Vlaamse studentenbeweging (1830-1894)
Non-fictie
Nederlands | 277 pagina's | Davidsfonds, Leuven | 1987
Gedrukt boek
Jacques Schepens Over opvoeden
werken aan de toekomst; gedachten over opvoeding in de geest van Don Bosco
Nieuwe wegen voor een passende opvoeding in deze tijd, met Jezus Christus en Don Bosco als voorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Lannoo, Tielt | 1987
Gedrukt boek
Herman Groels Bewegingsonderwijs & didactiek voor de basisschool
Non-fictie
Nederlands | 204 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1987
Gedrukt boek
Teun A. van Dijk Schoolvoorbeelden van racisme
de reproduktie van racisme in schoolboeken voor maatschappijleer
Onderzoek naar de manier waarop in schoolboeken voor maatschappijleer wordt geschreven over etnische minderheden.
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | SUA, Amsterdam | 1987
Gedrukt boek
Bewegingsonderwijs in beweging
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1987
Gedrukt boek
Coornhertlyceum Coornhertlyceum 1947-1987
M.M.S. 1867, Bronstee-U.L.O. 1927
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | [Coornhertlyceum], Haarlem | 1987
Gedrukt boek
W.J. de Haan Dyslexie
een taalkundig probleem, een taalkundige oplossing; spellingmethode voor dyslectici, allochtonen en taalzwakken; thematisch geordend woordenboek der Nederlandse taal voorzien van analytische taalregels; werkboek voor onderwijsgevenden
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Instituut De Haan, Amsterdam | 2001
Gedrukt boek