Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 51)
Bas Haan De rekening voor Rutte
de Teevendeal, het bonnetje en de politieke prijs voor leugens
Journalistieke reportage over de Teevendeal (2001), die veel beroering in de Nederlandse politiek veroorzaakte en minister Opstelten van Justitie en diens staatssecretaris Teeven dwong tot aftreden.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Eugène van Haaren Zakelijk schrijven voor dummies®
Informatie over het schrijven van traditionele zakenbrieven, maar ook veel tips en adviezen voor het schrijven voor alle nieuwe media.
Non-fictie
Nederlands | 333 pagina's | BBNC uitgevers, Amersfoort | 2017
Gedrukt boek
Bart van den Belt De online marketingmachine
wat elke zzp'er moet weten over online marketing
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2017
Gedrukt boek
Kevin Van der Straeten Eventplanner
de standaard voor het organiseren van evenementen
Handboek en naslagwerk voor zowel ervaren als onervaren organisatoren van (bedrijfs) evenementen en -feesten.
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | Eventplanner, [Lint] | 2017
Gedrukt boek
Marc Oosterhout De kunst van het kiezen
elke partij kan de verkiezingen winnen
Analyse van de strategische positie van de grotere politieke partijen in Nederland vanuit het perspectief van beproefde reclametechnieken.
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | Uitgeverij Lias, [Hilversum] | 2017
Gedrukt boek
Niek Pas Macron en de nieuwe Franse revolutie
Schets van het leven, de persoon en carrière van Emmanuel Macron, sedert mei 2017 president van Frankrijk.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Wereldbibliotheek, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Karen Kroonstuiver | Mariëlle Seegers 'O, heb je het tegen mij?'
doelgroepdenken in de praktijk
Tips voor ondernemers in de detailhandel om hun klanten te begrijpen en hun onderneming op hen af te stemmen.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
John Verhoeven Het wat en hoe van contentstrategie
Beschrijving van de elementen van een goede contentstrategie.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Inge Berg | Karin Koster | Bert van den Assem | Martin Damen Zo communiceer je schriftelijk
Handleiding voor het duidelijk en correct schrijven van teksten.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Noordhoff uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Kiki Verbeek Integere types doen niet aan marketing
overtuigend zakelijk bloggen
Handleiding voor professionele dienstverleners voor bloggen als hulpmiddel voor acquisitie.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2016
Gedrukt boek
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
John Schoorl De Flippokoning en andere journalistieke topverhalen
Achtergrondreportages door de Nederlandse journalist.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Antal de Waij Co2ntent! & AI
zuurstof voor je klanten
Gids over het inzetten van AI bij het maken van een contentstrategie voor klanten, middels het speciaal hiervoor ontwikkelde Content Marketing Canvas-model. Met afbeeldingen.
Non-fictie
Nederlands | 496 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2024
Gedrukt boek
Marcus Sheridan They ask, you answer
win het vertrouwen van je klant en word de autoriteit van jouw markt
Non-fictie
Nederlands | 260 pagina's | BigBusinessPublishers, [Utrecht] | 2023
Gedrukt boek
Baudy Wiechers Besluit met CONSENT
handboek voor effectief en gelijkwaardig samenwerken binnen bedrijven, organisaties en teams
Beschrijving van een methode voor besluitvorming op basis van de kernbegrippen gelijkwaardigheid, verantwoordelijkheid en vrijheid.
Non-fictie
Nederlands | 189 pagina's | C.O.N.S.E.N.T., [Dwingeloo] | 2017
Gedrukt boek
Frank van Leer De impact factor
hoe je elke presentatie transformeert naar een inspirerend verhaal!
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Sales United, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt...
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Niek Pas Macron en de nieuwe Franse revolutie
Schets van het leven, de persoon en carrière van Emmanuel Macron, sedert mei 2017 president van Frankrijk.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | Wereldbibliotheek, Amsterdam | 2017
E-book
Kiki Verbeek Integere types doen niet aan marketing
overtuigend zakelijk bloggen
Handleiding voor professionele dienstverleners voor bloggen als hulpmiddel voor acquisitie.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 5 MB | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Chris van der Heijden Spiegelzaal van onze tijd
Linda. en de Nederlandse samenlevering
Heldere uiteenzetting over een verschuiving in de Nederlandse journalistiek waarbij woorden, feiten en intellectuelen plaatsmaken voor foto's, emoties en BN'ers.
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Atlas Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek