Zoekresultaten
Resultaat 181 - 200 (van 334)
Inayat Khan Opvoeding
Verhandeling vanuit de Soefi-gedachte over de opvoeding van kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 172 pagina's | Leidse Soefi Stichting, 's-Gravenhage | 1991
Gedrukt boek
Christel Schweizer Hyperactieve kinderen
wat maakt kinderen onrustig? Hoe kan een normale ontwikkeling bevorderd worden? Wat kunnen de ouders zelf doen?
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Holland, Haarlem | 1992
Gedrukt boek
Theo Compernolle Zit stil
handleiding voor het opvoeden van overbeweeglijke kinderen
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Lannoo, Tielt | 1991
Gedrukt boek
Berend Wiersema De invloed van samenwerkend leren op spellingprestaties
verslag van vier veldexperimenten in het basisonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | 1991
Gedrukt boek
M. van Dyck Studievaardigheid en de kwalificatie voor HBO en WO
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | Academisch Boeken Centrum, De Lier | 1991
Gedrukt boek
Huberta Wiertsema Honderd bewegingsspelen
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | Panta Rhei, Katwijk aan Zee | 1991
Gedrukt boek
G.C. de Waard Nutscap ende waer
de geschiedenis van de Nutsacademie, 1954-1991
Nederlands | 129 pagina's | 1991
Gedrukt boek
Marie-José Balm Volksverhalen uit kleurrijk Nederland in de klas
een boekje vol ideeën voor het basisonderwijs
Aanwijzingen voor het opzetten van allerlei activiteiten in een of meer groepen van het basisonderwijs rond de "Volksverhalen uit kleurrijk Nederland", een zesdelige serie thematische verhalen uit verschillende culturen.
Non-fictie
Nederlands | 42 pagina's | Lemniscaat, Rotterdam | 1991
Gedrukt boek
Piet van de Poll Je eigen strip maken
Handleiding voor het gebruik van het stripverhaal in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 40 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1991
Gedrukt boek
J.M.I.A. Coenegracht Eindrapport IHOL-Bibliotheekproject
Nederlands | 51 pagina's | Stichting Infostructuur Hoger Onderwijs Limburg, Maastricht | 1991
Gedrukt boek
Bibliographie de sources pour l'histoire de l'enseignement préscolaire, primaire, normal et spécial en Belgique, 1830-1959
Frans | Nederlands | 279 pagina's | Centrum voor de Studie van de Historische Pedagogiek (C.S.H.P.) [etc.], Gent | 1991
Gedrukt boek
Toon den Brok En de poort ging langzaam open
Nederlands | 40 pagina's | Stichting Geschied- en Oudheidkundig Museum "'t Freulekeshuus", Venray | 1991
Gedrukt boek
J.P.M. van Dijk Tussen bilingualisme en cochleaire implant: het spanningsveld van de dovenpedagogiek
Non-fictie
Nederlands | 23 pagina's | Katholieke Universiteit Nijmegen, Nijmegen | 1991
Gedrukt boek
R.K.W. van der Velden Sociale herkomst en schoolsucces
het effect van culturele en sociale hulpbronnen op de schoolloopbaan
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | RION, Instituut voor Onderwijsonderzoek, Rijksuniversiteit Groningen, Groningen | 1991
Gedrukt boek
H. Bakker-Renes Moedertaal in de basiseducatie
doelen, observatie- en analysemodellen
Systematisch overzicht van doelstellingen en evaluatiemodellen voor het moedertaalonderwijs bij de basiseducatie.
Non-fictie
Nederlands | 194 pagina's | Stichting SVE, Amersfoort | 1991
Gedrukt boek
Cliff Cunningham Het syndroom van Down
Non-fictie
Nederlands | 242 pagina's | La Rivière & Voorhoeve, Kampen | 1991
Gedrukt boek
F. Bouwens Het vreemde-talenonderwijs in de onderbouw van het voortgezet onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 218 pagina's | Swets & Zeitlinger, Amsterdam [etc.] | 1991
Gedrukt boek
Jan Karel Koppen Een kwestie van discipline
over de externe democratisering van het wetenschappelijk onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Thesis Publishers, Amsterdam | 1991
Gedrukt boek
K.H.L.A. Schlusmans Open onderwijs in de praktijk
onderwijs met studiecontracten
Non-fictie
Nederlands | 74 pagina's | Open universiteit, Onderwijstechnologisch Innovatiecentrum (OTIC), Heerlen | 1991
Gedrukt boek