Zoekresultaten
Resultaat 181 - 200 (van 351)
Ewoud Sanders Helder mij even op
de beste WoordHoeken uit NRC
Korte columns met wetenswaardigheden over taal die tussen 2000 en 2020 zijn verschenen in de NRC.
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | Walburg Pers, Zutphen | 2020
Gedrukt boek
Betteke van Ruler Handboek communicatiestrategie
agile methode voor strategieontwikkeling
Handboek voor derde- en vierdejaars hbo-studenten die een communicatieopleiding volgen en communicatieprofessionals.
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Anke Weber Smit 28 krachtige gedachten
Persoonlijke ervaringen van de schrijfster op spititueel en psychologisch terrein, soms vergezeld van oefeningen.
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Elikser Uitgeverij, Leeuwarden | 2020
Gedrukt boek
Deens
Toeristische conversatiegids.
Non-fictie
Deens | Nederlands | 240 pagina's | Wat & Hoe, [Utrecht] | 2018
Gedrukt boek
Carlijn Postma Bingemarketing
het beste scenario voor het bouwen van je merk
Handleiding voor contentmarketing in de vorm van een verhaal met afleveringen met gebruik van technieken ontleend aan de wereld van film en televisieseries.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Tino Stuij Hillywood aan Zee
De belevenissen van een journalist en tv-maker.
Non-fictie
Nederlands | 198 pagina's | GrowingStories, Hilversum | 2020
Gedrukt boek
Sarah Van Camp Nihongo
Japanse taal en cultuur voor beginners
Tweede deel van een basiscursus Japans voor beginners.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2020
Gedrukt boek
Kees Schaepman Max Blokzijl
opkomst en ondergang van een journalist
Biografie van de antisemitische en anticommunistische journalist Max Blokzijl (1884-1946), die tijdens de Tweede Wereldoorlog de Duitse bezetter hielp bij de nazificatie van de Nederlandse pers en kort na de bevrijding ter dood werd veroordeeld vanwege zijn radicommentaren.
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | WalburgPers, Zutphen | 2020
Gedrukt boek
Jan
globetrotter met een missie
Portret van Jan van den Bosch, de interviewer van Hour of Power, aan de hand van een interview met hem en meer dan veertig stukjes tekst waarin bekende personen uit binnen- en buitenland vertellen over hun kennis van en leven met hem.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Ark Media : Hour of Power, Heerenveen | 2020
Gedrukt boek
Serge van Rooij Waar laat ik mijn handen?
praktische antwoorden op de 30 meest gestelde vragen over presenteren
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | Lev., [Amsterdam] | 2021
Gedrukt boek
Theo De Beir De kracht van onderhandelen
hoe professioneel een deal bereiken of een conflict oplossen
Beschrijving van de basisprincipes en werking van het onderhandelingsproces. Met adviezen om structuur aan te brengen in een onderhandelingstraject en praktische onderhandelingstechnieken om op een efficiënte manier tot het gewenste resultaat te komen.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Borgerhoff & Lamberigts, Gent | 2023
E-book
Victor Pierau Leiderschap in luisteren
de 7 niveaus van luisteren voor professionals
Praktische gids voor mensen die beroepshalve veel dienen te luisteren.
Non-fictie
Nederlands | 302 pagina's (ePub2, 4,2 MB) | Booklight, Makkum fr | 2020
E-book
Saskia Kerkhof Slimmer offertes maken
30 praktische neurotips waarmee je jouw klant onbewust overtuigt
Meer offertes winnen in minder tijd dankzij slimme neurocommunicatie. Stel je eens voor dat klanten over jouw offerte geen grote vragen meer hebben, niet met je onderhandelen over de prijs of 'nog even intern moeten overleggen'. Ze gaan gewoon akkoord, want jouw offerte drukt op alle onbewuste triggerknoppen. Hoeveel tijd, geld en energie levert jou dat op? In dit boek krijg je een revolutionaire andere kijk op offertes voorgeschoteld. De werking van het onbewuste brein van jouw klant vormt het uitgangspunt....
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Leessst, Schagen | 2020
E-book
Maria Staal Marketing voor schrijvers
Praktische adviezen aan auteurs die hun in eigen beheer uitgegeven boek onder de aandacht van een lezerspubliek willen brengen.
Non-fictie
Nederlands | 129 pagina's | uitgegeven door FTK Publishing, [Haren] | 2019
Gedrukt boek
Pedro van Helden Onweerstaanbaar ondernemen
de drie succesversnellers waarmee je gegarandeerd meer klanten verleidt
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Uitgeverij Haystack, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Elisabeth Griffioen Videomarketing
het grote bij-de-handboek; ontdek de 7 allerbeste scripts voor relaxte video's die je klanten en bekendheid opleveren, en waardoor je voor de camera niet met je mond vol tanden staat - al is het je eerste keer.
Praktisch handleiding met tips voor met name zzp'ers en mkb'ers die met video aan de slag willen.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | De Videovakvrouw, [Utrecht] | 2021
Gedrukt boek
Peter Op De Beeck Strategisch verbinden
impact en engagement genereren met interne communicatie
Hoe zorg je ervoor dat mensen zich goed voelen op hun werkplek? Op welke manier leer je hen samenwerken over afdelingsgrenzen heen, met begrip voor elkaar? Waarom is het belangrijk leidinggevenden te coachen in communicatievaardigheden? Met een doordacht intern communicatiebeleid genereer je niet alleen impact voor je organisatie maar ook engagement bij de werknemers. Vonk is het grootste netwerk voor interne communicatie. In dit boek onderzoekt voorzitter Peter op de Beeck waar de echte toegevoegde...
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 13 MB) | Borgerhoff & Lamberigts, Gent | 2020
E-book
Anouhk Sterken Zeg het
Vergeet alles wat je denkt te weten over presenteren. ‘Je moet je gewoon voorstellen dat iedereen in het publiek naakt is. Dat werkt echt.’ Niet. Het kan makkelijker. Als je weet wát het is dat de aandacht van je publiek kan trekken, dan kun je dat gebruiken in je verhaal. Het geheim zit hem niet in naakte mensen of in goedgetimede handbewegingen. Het geheim zit hem in jouw vermogen om een verbinding te maken met je publiek. Of het nou een presentatie is voor je leidinggevende, een potentiële...
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Lev., Amsterdam | 2020
E-book
Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Sterk merk in de zorg
power to the people
Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Je weet wat je kunt verwachten én krijgt. Het bouwen van een sterk zorgmerk is echter geen eenvoudige opgave. Sterk merk in de zorg beschrijft hoe je een onderscheidende positie krijgt in de markt én in het hoofd van de doelgroep. Met een eigen karakter en een goede reputatie. Met een unieke set van associaties die je als...
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 82 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020
E-book
Tobias Moes | Timon Moes iPhone voor beginners
Heeft u regelmatig de neiging om de iPhone uit het raam te gooien? U bent zeker niet de enige met die frustratie. Met de hulp van dit boek raakt u vertrouwd met de iPhone en leert u die zelfstandig te gebruiken. | Geschikt voor alle iPhones Na het lezen van het boek kent u de meest nuttige functies, kunt u de iPhone besturen en eenvoudig communiceren met vrienden en kennissen. Het plezier dat dit oplevert is absoluut de aankoop waard! Wat lezers over iPhone voor beginners zeggen: "Met dit boek heb...
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's (PDF, 57 MB) | Simple Road Books, Rotterdam | 2020
E-book