Zoekresultaten
Resultaat 181 - 200 (van 553)
Daisy Goddijn Van bierviltje tot bests€ll€r
stapsgewijs je boek in eigen beheer uitgeven voor een succesvolle business
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Expertboek, [Breda] | 2015
Gedrukt boek
Japke-d. Bouma Werken doe je maar thuis
de beste tips voor op kantoor
Hoe krijg je een hoger salaris, hoe verover je de beste flexplek, hoe overleef je de treinspits en moet je nou wel of niet zoenen op de nieuwjaarsreceptie? Japke-d. Bouma geeft tips voor op je werk. Ze laat niet alleen zien hoe je zonder kleerscheuren assessments, heidagen en afscheidsborrels overleeft, maar ook welke kleding je het beste kan dragen op kantoor, hoe je moet vergaderen, wanneer je je ziek meldt en of het nou wel of niet verstandig is een affaire te beginnen met een collega. Overwerken,...
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's (ePub2) | Thomas Rap, Amsterdam | 2018
E-book
Kasper Klaarenbeek Is jouw bedrijf wel MerkWaardig genoeg?
Adviezen betreffende marketing aan ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2015
Gedrukt boek
Tjerk Gualthérie van Weezel De bekentenis
hoe de handel in derivaten Vestia aan de afgrond bracht
Non-fictie
Nederlands | 302 pagina's | Nieuw Amsterdam Uitgevers, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Marc Lammers | Ton Hendrickx Flow
van 'goed naar goud'
Methode om door de toepassing van eigenschappen en omstandigheden een team of organisatie tot hogere prestaties te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2015
E-book
Jaap van Duijn Uit balans
hoe de Nederlandse economie in het ongerede raakte
Analyse van de onevenwichtigheden in de hedendaagse Nederlandse economie, met suggesties ter verbetering.
Non-fictie
Nederlands | 300 pagina's (ePub2, 1,5 MB) | De Bezige Bij, Amsterdam | 2015
E-book
Ineke Holtwijk De mannen van de droomfabriek
het verhaal achter het succes van de Postcode Loterij
In 1989 ging de Postcode Loterij van start, als wild plan van drie overmoedige marketeers en een ex-priester. Zonder geld en zonder technische kennis, maar met ‘de hufterigheid om dingen door de muur te slaan’ braken ze de gesloten loterijmarkt open. Geen zee ging te hoog, geen idee was te gek, want: ‘Wij doen alles anders. Alleen als je de regels verandert, verander je de markt.’ Vijfentwintig jaar later is de Nationale Postcode Loterij glamourfabriek, geld – machine, netwerk en wereldverbeteraar...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 5,7 MB | Balans, Amsterdam | 2015
E-book
Aaltje Vincent Sollicitatiegesprekken doe je zo
bereid je sollicitatiegesprek zo optimaal mogelijk voor
Het nieuwe boek van de bestverkochte sollicitatieboekenauteur! Van de hand van bestsellerauteur Aaltje Vincent komt nu het veelgevraagde boek over het optimaal voorbereiden op een sollicitatiegesprek. Hoe werk je aan je eerste indruk? Welke vragen kun je verwachten tijdens de gesprekken? Wat is het kledingadvies? Welke verschillende vormen van gesprekken heb je? Wat is de juiste houding tijdens het gesprek? Waar moet je aan denken nadat je het gesprek hebt gevoerd? Hoe solliciteer je met...
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2) | Spectrum, Houten | 2015
E-book
Dirkjan van Ittersum WordPress-thema's bouwen
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Van Duuren Informatica, Culemborg | 2015
Gedrukt boek
Paul Verburgt Minimal management
Pleidooi voor een minder nadrukkelijke rol van managers in bedrijven en organisaties door meer verantwoordelijkheid te geven aan medewerkers.
Non-fictie
Nederlands | 165 pagina's | Vakmedianet, [Deventer] | 2015
Gedrukt boek
Jonathan Holslag De Nieuwe Zijderoute
China op het economische strijdpad̈
Analyse van de opmars van China als grootmacht op economisch gebied.
Non-fictie
Nederlands | 168 pagina's (ePub2, 3,2 MB) | Horizon, Antwerpen | 2019
E-book
Nina Janssens Waar heb ik nou eigenlijk voor gestudeerd?
Interviews met tips en adviezen van pas afgestudeerde jongeren die hun eerste stappen op de arbeidsmarkt zetten.
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | NINA, [Witteveen] | 2015
Gedrukt boek
Rob de Wijk Machtspolitiek
Analyse van verschuivende internationale politieke verhoudingen aan de hand van enkele actuele conflicten, vergezeld van een pleidooi voor meer internationale samenwerking.
Non-fictie
Nederlands | 218 pagina's (ePub2, 5,6 MB) | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2015
E-book
Bas Soetenhorst | Jeroen Wester De kraak van het Slotervaartziekenhuis en de avonturen van Aysel Erbudak
Journalistieke reportage over de misstanden als gevolg van de privatisering van het Amsterdamse Slotervaartziekenhuis.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's (ePub2, 1,7 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2015
E-book
Philip Tetlock | Dan Gardner Supervoorspellers
goed voorspellen is een manier van denken - en iedereen kan het leren
Veel van onze beslissingen worden gestuurd door verwachtingen over de toekomst. Of je nu beleidsmaker bent, op de beurs handelt, een product wilt lanceren of een carrièreswitch overweegt, je doet voorspellingen. Het probleem is: we zijn er niet erg goed in. Philip Tetlock ontdekte na langlopend onderzoek dat er mensen zijn die het wel degelijk bij het juiste eind hebben. Het zijn geen experts, maar gewone mensen die opvallend vaak juiste voorspellingen doen: supervoorspellers. In dit baanbrekende...
Non-fictie
Nederlands | 312 pagina's (ePub2, 2,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Bernard Hammelburg | Paul van Liempt Geen vak voor bange mensen
over journalisten en andere barbaren
Anekdotische verhalen over het vak van de journalist, gevolgd door interviews met mensen over hun ervaring met journalisten.
Non-fictie
Nederlands | 264 pagina's | Prometheus · Bert Bakker, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Hendrik Jan van Randen Aan de slag met scrum
Scrum is een manier van samenwerken om in teams een product te ontwikkelen; voor hbo-studenten
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2015
Gedrukt boek
Robbie Kellman Baxter Het membership-model
wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kunt leren
Adviezen aan ondernemers betreffende het Amerikaanse managersconcept om 'supporters' te werven in plaats van klanten.
Non-fictie
Nederlands | 268 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Marco Frijlink | Wilco Verdoold Zakelijke doelen bereiken met sociale media
Informatieboek voor functionarissen in profit- en non-profitorganisaties over effectieve inzet van social media volgens het Social Media Business Model.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Uitgeverij Business Contact, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Paul Moers Werk aan de winkel 3.0
hoe overleef ik als retailer de toekomst?
Praktische adviezen aan detailhandelaren over hoe zij moeten inspelen op het veranderd consumentengedrag en klanten kunnen blijven trekken.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Retaildenkers, [Zelhem] | 2015
Gedrukt boek