Zoekresultaten
Resultaat 201 - 220 (van 276)
Leo Goedegebuure Mergers in higher education
a comparative perspective
Non-fictie
Engels | 311 pagina's | Lemma, Utrecht | 1992
Gedrukt boek
Jantsje Klaver Muziekinstrumenten
Richtlijnen voor de leerkracht voor het door de leerlingen zelf laten maken van muziekinstrumenten.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1992
Gedrukt boek
K. de Jong 75 jaar onderwijspacificatie
Nederlands | 20 pagina's | Stichting IVIO, Lelystad | 1992
Gedrukt boek
Council of Europe Education of the gifted in Europe: theoretical and research issues
report of the educational research workshop held in Nijmegen (The Netherlands), 23-26 July 1991
Non-fictie
Engels | 246 pagina's | Swets & Zeitlinger, Amsterdam [etc.] | 1992
Gedrukt boek
Yvonne Meulman Verkeerseducatie in het basisonderwijs
minder slachtoffers door beter verkeersonderwijs
Handboek voor de didactiek en methodiek van handelingsgericht werkeersonderwijs aan leerlingen op de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 81 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1992
Gedrukt boek
Axel Hacke Achter het behang
overlevingsadviezen voor ouders
Autobiografisch getinte columns over de belevenissen van een jonge vader met zijn drie kleine kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | De Bezige Bij, Amsterdam | 1995
Gedrukt boek
Jonge kinderen grootbrengen met geloof
de godsdienstige opvoeding van het jonge kind
Opstellen vanuit verschillende (wetenschappelijke) disciplines.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Waanders, Zwolle | 1992
Gedrukt boek
J.L. Hazekamp Het jongerenwerk in hoofdlijnen
Beschrijving van de professionalisering van het jongerenwerk met jongens en meisjes boven de twaalf jaar.
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Balans, Amsterdam | 1992
Gedrukt boek
Anke van Keulen Mozaïek van culturen
praktijkboek intercultureel werken in kindercentra
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Nederlands Instituut voor Zorg en Welzijn, NIZW, Utrecht | 1992
Gedrukt boek
F.J.R.C. Dochy Toetsing en toetsservicesystemen voor individuele leertrajecten in open leersituaties
Non-fictie
Nederlands | 98 pagina's | Spruyt, Van Mantgem & De Does, Leiden | 1992
Gedrukt boek
G.W. Smink Resultaat boeken
strategische beleidsplanning en management in onderwijs en welzijn
Non-fictie
Nederlands | 71 pagina's | Edu'Actief, Meppel | 1992
Gedrukt boek
Ineke Jonker Louter audio
Didactische handleiding om kinderen op een creatieve manier met geluid te laten omgaan.
Non-fictie
Nederlands | 40 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1992
Gedrukt boek
Een fluitje van een cent
Non-fictie
Nederlands | 87 pagina's | De Toorts, Haarlem | 1992
Gedrukt boek
AVI-niveaulijsten voor het technisch lezen 1992
niveaulijsten van 450 boeken voor het technisch lezen, ingedeeld naar het niveau en naar uitgever
Overzicht van 450 boeken, geanalyseerd volgens AVI-criteria voor het technisch lezen.
Non-fictie
Nederlands | 49 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum (KPC), 's-Hertogenbosch | 1992
Gedrukt boek
Will van Peer Lees meer fruit
kinderen en literatuur
Verhandeling over het, reeds op jonge leeftijd, gebruiken van jeugdliteratuur, opdat men later gemakkelijker toegang heeft tot de (volwassen)literatuur.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 1992
Gedrukt boek
Jeugdvoorlichting, jeugdinformatie
een verkenning
Artikelen over theorie en praktijk van de jeugdvoorlichting of jeugdinformatie.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Coutinho, Muiderberg | 1992
Gedrukt boek
Elisabeth Mollema Hoe organiseer ik mijn bruiloft?
Beknopte handleiding.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | BZZTôH, 's-Gravenhage | 1992
Gedrukt boek
Judy Barron Gestolen jaren
Autobiografisch verhaal over de opvoeding van een autistische jongen.
Non-fictie
Nederlands | 238 pagina's | Kosmos, Utrecht [etc.] | 1992
Gedrukt boek
Wilma van der Pennen Literatuur... daar snap ik niks van
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Stichting Lezen, Amsterdam | 1992
Gedrukt boek
H. Dekkers Meisjes in (en uit) het LTO
Weergave van de recente seksespecifieke stand van zaken in het LTO en overzicht van de factoren die een rol spelen bij de instroom, doorstroom en uitstroom van meisjes in het LTO. De nadruk ligt op school- en leerlingfactoren.
Non-fictie
Nederlands | 53 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1992
Gedrukt boek