Zoekresultaten
Resultaat 201 - 220 (van 779)
Sjuul Paradijs | Jan-Kees Emmer Ga uitgeven!
staatsgreep in de media
Praktische tips voor mensen die als 'burgerjournalist' actief willen zijn, afgewisseld met korte commentaren op actuele kwesties in maatschappij en politiek.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | www.einsteinbooks.nl, [Den Haag] | 2016
Gedrukt boek
Ivar Davids | Han Hendriks Make, buy or ally
bewust kiezen voor zelf doen, uitbesteden of samenwerken
Handreiking voor ondernemers en managers bij het maken van strategische bedrijfskeuzes betreffende: zelf doen, uitbesteden of samenwerken, op basis van het Strategic Sourcing Framework.
Non-fictie
Nederlands | 106 pagina's (ePub3, 46 MB) | Eburon Business, Delft | 2016
E-book
Felix Plötz De start-up van 4 uur per week
je droom realiseren zonder ontslag te nemen
Adviezen aan werknemers die erover denken naast hun betaalde baan een eigen bedrijf te starten, bijvoorbeeld door per week vier uur te besteden aan nevenprojecten.
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Marinka Lipsius | Remco Claassen Factor moed!
durven kiezen en volharden in BV Nederland
Zelfhulpgids voor het aankweken van meer zelfvertrouwen op zowel zakelijk als persoonlijk vlak.
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | Boom, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Blad voor de mond
persvrijheid wereldwijd
Columns, analyses en achtergrondverhalen over persvrijheid en vrije informatiestromen – of het gebrek daaraan.
Non-fictie
Nederlands | 278 pagina's | PixelPerfect Publications, Den Haag | 2016
Gedrukt boek
Paul Hillesum True storytelling
geloofwaardigheid als marketingtool
Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Efect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud er van niet vertrouwt. In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal 'hot'. Het boek True Storytelling combineert deze hedendaagse marketingingrediënten tot een praktische...
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2016
Gedrukt boek
Carola Rodrigues Social selling
masterclass
Praktische gids voor de omgang met potentiële klanten met behulp van de sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2016
E-book
Joost Smiers | Pieter Pekelharing | John Huige De macht van de megaonderneming
naar een rechtvaardige internationale economie
Pleidooi voor een rechtvaardiger economie en tegen het neoliberalisme en de macht van grote ondernemingen.
Non-fictie
Nederlands | 287 pagina's | Van Gennep, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Renée van Zijl De inzet van touchpoints
moderne mediaplanning
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk 'aanraakt'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal 'winkel' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touchpoints...
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's (ePub2) | Econtentenzo, Waalre | 2019
E-book
Jan Jacob Stam Het verbindende veld
organisatieopstellingen in de praktijk
Systemische inzichten in werk en organisaties. Wat is een goede plek voor mij in de organisatie? Hoe komt het dat ik steeds verantwoordelijkheid neem voor iets wat niet van mij is? Hoe trekken we dit veranderingstraject weer vlot? Welke functieomschrijving past het best voor de nieuwe manager? Welke positie kan ik het beste innemen als adviseur van een bedrijf? Hoe zal de markt reageren op een nieuw product? Dit zijn een paar van de duizenden vragen die deelnemers aan organisatieopstellingen inbrachten...
Non-fictie
Nederlands | 4 pagina's (ePub2) | Het Noorderlicht, Avenhorn | 2016
E-book
Gaby Balkema Huis kopen? Zo gedaan!
de aanschaf van een woning in 18 stappen; over de onderzoekplicht, splitsingsaktes, verborgen gebreken, aanschrijvingen en andere tricky details
Wie een woning koopt, doet dat geregeld zonder een specialist te raadplegen. Makelaar Gaby Balkema kan zich hier na vijftien jaar nog dagelijks over verbazen: een woning weer verkopen kost veel tijd, moeite en niet te vergeten geld. Waar moet je bij het kopen van een woning allemaal aan denken? Welke stappen zet je, en in welke volgorde? Hoe voldoe je als koper aan je onderzoeksplicht? Wat betekenen termen als ‘aanschrijving’ en ‘schriftelijkheidsvereiste’? Op deze en andere vragen geeft dit boek...
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's (ePub2) | Lev., Amsterdam | 2016
E-book
Geert Hofstede | Gert Jan Hofstede | Michael Minkov Allemaal andersdenkenden
omgaan met cultuurverschillen
Allemaal andersdenkenden is een van de invloedrijkste boeken van de afgelopen decennia. Het is een standaardwerk voor wie denkt over en werkt met cultuurverschillen: overheid en bedrijven, NGO’s, studenten, reizigers en krantenlezers. Dit is de jongste, opnieuw herziene editie van Geert Hofstedes baanbrekende studie naar de manier waarop wij in ons denken, voelen en handelen beïnvloed worden door de cultuur waarin we zijn opgegroeid. De ‘dimensies van Hofstede’ hebben blijvend bijgedragen aan wederzijds...
Non-fictie
Nederlands | 450 pagina's (ePub2, 5,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Communicatie is een vak
60 specialismen op een rij
Zestig specialisten op het gebied van communicatie vertellen over hun werk.
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Adfo Books, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Historische stadsbibliotheken in Nederland
studies over openbare stadsbibliotheken in de Noordelijke Nederlanden vanaf circa 1560 tot 1800
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | WalburgPers, Zutphen | 2016
Gedrukt boek
Chris Anderson De TED-methode
impactvol presenteren
Adviezen voor spreken in het openbaar.
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's (ePub2, 0,9 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2016
E-book
Femme S. Gaastra Geschiedenis van de VOC
opkomst, bloei en ondergang
De geschiedenis van de Verenigde Oost-Indische Compagnie en met name de sociaal-economische aspecten, vanaf de oprichting in 1602 tot aan de ondergang aan het einde van de achttiende eeuw.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's (ePub2, 74 MB) | Walburg Pers, Zutphen | 2016
E-book
Arbinger Institute Externe mindset
beter presteren door verder te kijken dan jezelf
Zonder het te weten handelen te veel mensen met een intern gerichte mindset. Ze focussen zich op hun eigen ambities en doelen en hebben geen oog voor de behoeften van anderen. Bij meningsverschillen wordt instinctief gezocht naar een snelle oplossing, terwijl het eigenlijk de onderliggende mindset is die het probleem veroorzaakt. Dat belemmert een goede samenwerking. Aan de hand van praktijkcases en kernachtige adviezen helpt het Arbinger Institute individuen en organisaties een extern gerichte mindset...
Non-fictie
Nederlands | 121 pagina's (ePub2, 2,1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Martijn de Zoete De verandering
businessroman over verandermanagement
Managementroman. De directeur van een bijna failliet bedrijf wordt door een oude vriend op het goede spoor gezet om zijn bedrijf te reorganiseren.
Fictie
Nederlands | 182 pagina's | Attrakt BV, [Hilversum] | 2016
Gedrukt boek
Reinold Widemann Geld zit in je hoofd
over symbolen van waarde
Verslag van een gesprek over waarde van goederen en diensten en de prijs die daarvoor wordt betaald, vroeger en nu.
Non-fictie
Nederlands | 263 pagina's (ePub2, 3,6 MB) | Aspekt, Soesterberg | 2016
E-book
Dan Roam Teken en win
een spoedcursus om te leren overtuigen, verkopen en innoveren met simpele tekeningen
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Nubiz, Hilversum | 2018
Gedrukt boek