Zoekresultaten
Resultaat 201 - 220 (van 265)
Bart van der Kooi De customer journey in kaart in 60 minuten
Zakgids voor ondernemers over het aankoopproces door klanten.
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2017
Gedrukt boek
Guy van Liemt | Gert Koot Marketingcommunicatie in 14 stappen
1. Context ; 2. Marketinganalyse ; 3. Marketingdoelstelling en marketingstrategie ; 4. Marketingdoelgroepen en behoeften ; 5. Merkidentiteit en positionering ; 6. Marketingcommunicatiedoelgroep ; 7. Marketingcommunicatiebarrière ; 8. Consumer insights ; 9. Budgetteringsmethode ;10. Marketingcommunicatiedoelstelling ; 11. Marketingcommunicatiestrategie ; 12. Centraal creatief concept en creatieve uitingen ;13. Marketingcommunicatiemiddelen
Non-fictie
Nederlands | 703 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Huib Terlouw | Ben Visser Relaties hanteren
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Amersfoort | 2017
Gedrukt boek
Paulien Vervoorn Feedback in de kerk
aansprekende ideeën om met elkaar te groeien
Bespreking van alle facetten van feedback binnen een kerkelijke gemeente, met een mix van Bijbeluitleg, praktische voorbeelden, vragen, tips en ideeën.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Kok, Utrecht | 2017
Gedrukt boek
Eric van den Berg Gids voor online communicatie in de kerk
Praktische gids voor pastorale arbeid via digitale media.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Berne Media, uitgeverij abdij van berne, Heeswijk | 2017
Gedrukt boek
Corinne Keijzer Handleiding LinkedIn
basis handleiding voor iedereen die een professioneel profiel wil opzetten
Handleiding LinkedIn.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Some Books Uitgeverij, Amersfoort | 2025
Gedrukt boek
Christine Liebrecht | Tefke van Dijk Ik verf tot ik sterf en 343 andere 'slechte' slogans
Bloemlezing van ingezonden reclameslogans die meedingen naar de titel 'slechte slogan van het jaar' met de theoretische commentaren van deskundigen.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | AUP, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Martine van Bouwdijk Bastiaanse-van Berckel Schrijven voor technici
Praktische gids voor technici voor het schrijven van zakelijke notities, rapporten en verslagen.
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Peter Hagedoorn De vloeibare samenleving
hoe digitalisering en globalisering de wereld veranderen
Beschrijving van de disruptie waarin de traditionele ‘klassieke’ bedrijven worden vervangen door onlinediensten en de bedreigingen en risico’s van deze ontwikkelingen.
Non-fictie
Nederlands | 113 pagina's | Futuro Uitgevers BV, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Ermias Michael Hiriti
basis Nederlands in het Tigrinya
Non-fictie
Nederlands | Tigrinya | 266 pagina's | [Ermias Michael], [Leiden] | 2017
Gedrukt boek
Bart Nooteboom Vertrouwen
opening voor een veranderende wereld
Vertoog over een ethiek die openingen biedt naar een veranderende wereld, met als uitgangspunt de maatschappelijke schaarste aan betrouwbaarheid en daardoor de schaarste aan vertrouwen.
Non-fictie
Nederlands | 238 pagina's | Klement, Utrecht | 2017
Gedrukt boek
Margreet Kwakernaak Werkwoorden op rij
systematisch oefenen met werkwoorden
Werk- en oefenboek voor NT2-cursisten om de juiste vervoeging en schrijfwijze van werkwoorden te oefenen. Niveau A1-A2.
Non-fictie
Nederlands | VanDorp Educatief, Leersum | 2017
Gedrukt boek
Dialogisch begeleiden, werken met de dialoog
Informatie en praktijkvoorbeelden over dialogisch begeleiden, bestemd voor coaches en begeleiders in hulpverlening, onderwijs en vorming.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | De Graaff, [Utrecht] | 2017
Gedrukt boek
Fré Schreiber Gronings voor beginners
een taalgids voor toeristen, inburgeraars én Groningers
Taalgidsje met woordenlijstjes en curiosa op het gebied van Groningen en het Gronings.
Non-fictie
Nederlands | 63 pagina's | Uitgeverij Het Zwarte Schaap, [Zutphen] | 2017
Gedrukt boek
Robert Lacey The crown
the inside history
Non-fictie
Engels | 333 pagina's | Blink Publishing, London | 2017
Gedrukt boek
Brechtje de Leij Mobiele eenheid
van disruptie naar digitale strategie
Praktische gids voor ondernemers om optimaal gebruik te maken van de mobiele telefoon.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Futuro Uitgevers, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Carin Frijters Prikkel de koopknop
kansen voor het fysieke winkelspel; nu en in de toekomst
SAMENVATTING: "Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis. Prikkel de Koopknop − dat alweer zijn derde druk beleeft − helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen...
Nederlands | 282 pagina's | CF retail, Wagenberg | 2017
Gedrukt boek
Luc Elen Interne communicatie
een handleiding
Handleiding voor de interne communicatie binnen een bedrijf of organisatie.
Non-fictie
Nederlands | 193 pagina's | Uitgeverij Boekscout.nl, Soest | 2017
Gedrukt boek
Donald Haks Journalistiek in crisistijd
de (Nieuwe) Nederlandsche Jaarboeken 1747-1822
Geschiedenis van het achttiende-eeuwse periodiek, dat nieuws uit binnen- en buitenland op zo neutraal mogelijke wijze trachtte te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Verloren, Hilversum | 2017
Gedrukt boek
Marijn Schoormans Hebben & zijn
Leerboek Nederlands als tweede taal over de vervoeging van de werkwoorden hebben en zijn.
Non-fictie
Nederlands | 85 pagina's | Een teken van lezen, Breda | 2017
Gedrukt boek