Zoekresultaten
Resultaat 201 - 220 (van 351)
Elisabeth Griffioen Videomarketing
het grote bij-de-handboek; ontdek de 7 allerbeste scripts voor relaxte video's die je klanten en bekendheid opleveren, en waardoor je voor de camera niet met je mond vol tanden staat - al is het je eerste keer.
Praktisch handleiding met tips voor met name zzp'ers en mkb'ers die met video aan de slag willen.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | De Videovakvrouw, [Utrecht] | 2021
Gedrukt boek
Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Power to the people.
online marketing in de zorg
De komst van internet, sociale media, mobiele telefoons en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer weg te denken en heeft nog steviger de touwtjes in handen. De dialoog en samenwerking tussen mensen en organisaties is de afgelopen jaren volledig veranderd. Daarnaast kunnen we met nieuwe technologieën de zorg beter, goedkoper en klantgerichter...
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 42 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020
E-book
Lieke Kalhorn Luisteren naar pubers
minder strijd in zes stappen
Een goede relatie opbouwen met een puber? Dat doe je door actief te luisteren naar tieners, duidelijk te zijn over je eigen behoeften en grenzen en door samen te zoeken naar werkbare oplossingen bij een conflict. In Luisteren naar pubers legt Lieke Kalhorn uit hoe je de succesvolle communicatiemethode van Thomas Gordon hiervoor kunt gebruiken. Van zijn boek Luisteren naar kinderen werden wereldwijd ruim 6 miljoen exemplaren verkocht. In het praktische boek Luisteren naar pubers laat Lieke Kalhorn...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 6,6 MB | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
E-book
Afra Schipper Verschilmakers
een nieuw perspectief op gesprekken
Een nieuwe communicatiemethode gericht op verbetering van het tweegesprek om modern leiderschap in organisaties van dienst te zijn.
Non-fictie
Nederlands | 373 pagina's | Uitgeverij Stili Novi, [Utrecht] | 2020
Gedrukt boek
Jacqueline de Jong De kleine Carnegie
zijn boek over vriendschap en invloed samengevat
Samenvatting van het klassieke boek van de Amerikaanse auteur (1888-1955) met adviezen voor de omgang met mensen in zowel een zakelijke als privésfeer.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Reinildis van Ditzhuyzen Hoe hoort het eigenlijk?
Etiquetteboek met veel aandacht voor formele en officiële gelegenheden.
Non-fictie
Nederlands | 384 pagina's | Becht, Haarlem | 2007
Gedrukt boek
Annet Scheringa | Simone Beemster Storylistening
organiseer de onderstroom en krijg medewerkers mee
In ‘Storylistening’ geven Annet Scheringa en Simone Beemster antwoord op vragen waar veel organisaties mee worstelen. Vragen als: hoe krijgen we de beweging erin? Hoe krijgen we mensen mee? Verleiden, verontrustende cijfers presenteren, visies en veranderplannen rondmailen: het werkt niet. Luisteren naar onderstroomverhalen, storylistening, werkt wél. Maar die griezelige wereld vol ervaringen, belevingen en emoties laten nogal wat organisaties links liggen. Zonde, want ze leveren parels aan inzichten...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Nienke Bloem | Evelien van Damme | Karolien van der Ouderaa De CX travel guide
Praktisch werkboek voor managers en marketeers om de klantbeleving centraal te stellen.
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | Eburon Business, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Maria Staal Pas op! Uitgevers!
Praktische gids voor auteurs over de materiële en zakelijke aspecten van het uitgeven van boeken, zowel in druk als digitaal.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | uitgegeven door FTK Publishing, [Haren] | 2019
Gedrukt boek
Serge van Rooij Waar laat ik mijn handen?
praktische antwoorden op de 25 meest gestelde vragen over presenteren
Alleen al in Nederland worden elke dag ontelbare presentaties gegeven. De meeste van die presentaties zijn oersaai. De spreker, maar ook het publiek, beleeft er meestal weinig lol aan. Serge van Rooij geeft antwoord op de 25 meest gestelde vragen bij presentatie-trainingen. Vragen als: ‘Hoe maak ik een boodschap die blijft plakken?’, ‘Ben ik nog wel authentiek als ik oefen?’, ‘Hoe kan ik zorgen voor meer interactie met mijn publiek?’ en natuurlijk ‘Waar laat ik mijn handen?’. De praktische antwoorden...
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's (ePub2) | Lev., Amsterdam | 2020
E-book
Joost Prinsen Mijn vrouw pikt zeepjes
en andere problemen
Wat als je dezelfde jurk hebt gekocht als een vriendin? Is het onbeschoft seks te hebben op andermans bank? En hoe pakken we die ene vriend aan die nooit een rondje geeft? Op deze en vele andere vragen geeft Joost Prinsen al jaren antwoord in het Algemeen Dagblad, waarbij hij menig inzender op eigen treurig falen wijst. Met nooit de etiquette maar steeds het gezond verstand als uitgangspunt. Al zijn adviezen zijn nu gebundeld in dit fraaie boekje, onmisbaar voor iedereen met een schoonmoeder, een...
Non-fictie
Nederlands | 124 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Nijgh & Van Ditmar, Amsterdam | 2020
E-book
Hanneke de Wit Van passie naar boek
een stappenplan om je boek te schrijven en zelf uit te geven
Managementboeken zijn populairder dan ooit en steeds meer ondernemers schrijven een boek voor hun bedrijf. Niet zo gek, want een boek is een prachtige marketingtool. Het verhoogt je expertstatus, en dwingt je bovendien om nog eens goed na te denken over je doelgroep en je positionering. Hoewel het nog niet zo lang geleden slechts voor enkelingen was weggelegd om een professioneel boek uit te geven, is de boekenwereld inmiddels enorm veranderd. Dat is te danken aan de opkomst van digitaal drukwerk,...
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's (ePub3) | Tangram Studio, Waddinxveen | 2020
E-book
Roemeens
Toeristische conversatiegids.
Non-fictie
Nederlands | Roemeens; Moldavisch | 240 pagina's | Wat & Hoe, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Mori Taheripour Authentiek onderhandelen
over de menselijke kant van onderhandelen: bereik wat je wilt door jezelf te zijn
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | Boekerij, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Wil Michels Fanstrategie
Praktische adviezen aan ondernemers en marketeers om liefhebbers van hun merk te mobiliseren voor de promotie ervan.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Noordhoff, Groningen, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Leendert van der Valk De Correspondent in Amerika
de belofte van radicaal ander nieuws
Reportage over de poging van de twee Nederlandse oprichters van het nieuwsplatform De Correspondent om de Amerikaanse markt te veroveren.
Non-fictie
Nederlands | 262 pagina's | Uitgeverij Pluim, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Power to the people.
marketing in de zorg
Praktisch handboek waarin beschreven wordt hoe je als zorgorganisatie marktgericht wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline invoert in de zorg.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 48 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020
E-book
Yvonne van Zaalen | Marlies Mulderij | Stijn Deckers Interprofessioneel communiceren in zorg en welzijn
Studieboek voor het hoger onderwijs over communicatie, interactie en samenwerking tussen professionals uit verschillende hulpverlenende beroepen.
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | uitgeverij Coutinho, Bussum | 2020
Gedrukt boek
Peter Ampe From cold case to gold case
how to craft engaging case films
how to translate an idea into a compelling case study film. The author Peter Ampe combines fifteen years of jury experience with sharp analyses of award-winning cases. This guide is based on the vital insight that case study films have a lot in common with short movies. You will learn how to go from copywriter to screenwriter and use plot, genre and structure to evolve from complacent to compelling, from messy to seamless - from case to story. This step by step guide provides an essential tool for...
Non-fictie
Engels | 118 pagina's (ePub2, 3,5 MB) | Borgerhoff & Lamberigts, Ghent | 2020
E-book
Désirée van Osch Communicatietheorie
een inleiding voor communicatieprofessionals
Iedereen communiceert. Maar wat is communicatie eigenlijk? Voor communicatieprofessionals of iedereen die dat wil worden, biedt deze inleiding in de communicatietheorie zicht op dat zo opvallende en toch gemaskeerde fenomeen in onze maatschappij. Kort en krachtig beschrijft Désirée van Osch de basics van communicatie op een deskundige en prettig leesbare wijze. Dit levert snel en accuraat een grote dosis kennis voor een waardevol vakgebied. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | 198 pagina's (PDF, 4,3 MB) | Econtentenzo, Waalre | 2020
E-book