Zoekresultaten
Resultaat 201 - 220 (van 266)
Lies Gualthérie van Weezel Residentiële hulpverlening
Non-fictie
Nederlands | 316 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 1995
Gedrukt boek
J. Verhulst Tachtig werkvormen
voor 4- tot 12-jarigen; een weg van gesloten naar meer open onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Bekadidact, Baarn | 1984
Gedrukt boek
Pedagogiek in meervoud
wegen in het denken over opvoeding en onderwijs
Inleiding tot vijf visies op het beoefenen van de pedagogiek als wetenschap.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Van Loghum Slaterus, Deventer | 1985
Gedrukt boek
A. Hulsbos Van griffel tot computer
100 jaar Prot.Christelijk Onderwijs in Aalsmeer
Non-fictie
Nederlands | 52 pagina's | Vereniging voor protestants-christelijk onderwijs, Aalsmeer | 1984
Gedrukt boek
Pluspunt, Centrum voor Remedial Teaching Remedial teaching II
hulp bij leerproblemen
Theorie en praktijk van de behandeling van leerproblemen voor de remedial teacher.
Non-fictie
Nederlands | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 1991
Gedrukt boek
C.A.E. van Rossem Docentvaardigheden
naar een inventarisatie van vaardigheden die van belang zijn voor docenten in het hoger onderwijs; een discussiestuk
Non-fictie
Nederlands | 3 pagina's | Rijksuniversiteit Utrecht, Afdeling Onderzoek en Ontwikkeling van Onderwijs, Utrecht | 1984
Gedrukt boek
Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam Opleidingen in de gezondheidszorg en minderheden
Non-fictie
Nederlands | 118 pagina's | Stichting Kohnstamm Fonds voor Onderwijsresearch, Amsterdam | 1984
Gedrukt boek
Comité Gedenkboek School Hemmen De school van Hemmen
Non-fictie
Nederlands | 188 pagina's | Rabeling], [Doesburg | 1984
Gedrukt boek
Werken met boeken
Ervaringen met en suggesties voor het werken met boeken in het basisionderwijs, in het kader van een onderwijsstimuleringsprojekt.
Non-fictie
Nederlands | 47 pagina's | Ervaringsverspreiding A2-projekt, Groningen | 1984
Gedrukt boek
W. Meijer Integrale begeleiding
Studie over de verhouding tussen individuele leerlingbegeleiding en systeembegeleiding en de combinatie daarvan in de zgn. integrale begeleiding.
Non-fictie
Nederlands | 81 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1984
Gedrukt boek
A.E.M. van Vianen Deeltijdarbeid in het onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 101 pagina's | Staatsuitgeverij] : Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen, ['s-Gravenhage | 1984
Gedrukt boek
H. Dekker Didactiek van maatschappijleer
Schets van de huidige stand van het onderzoek, de theorievorming, de beleidsvorming en praktische tips, bestemd voor leerkrachten in maatschappijleer
Non-fictie
Nederlands | 439 pagina's | Educaboek, Culemborg | 1984
Gedrukt boek
A.M.C. van der Geld Opvoedingshulp in theorie en praktijk
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Acco, Leuven [etc.] | 1984
Gedrukt boek
G. Woltjer Hoe ga je om met kinderen op school?
Non-fictie
Nederlands | 238 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 2000
Gedrukt boek
Godsdienstige opvoeding in het geding
de grondslag en de knelpunten van diverse kanten belicht
Negentien deskundige auteurs geven hun visie op mogelijkheden en grenzen van de godsdienstige opvoeding.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Kok, Kampen | 1984
Gedrukt boek
A.J. Verwilligen-Prummel Grensleerlingen-onderzoek
Non-fictie
Nederlands | 85 pagina's | RION: Research Instituut voor het Onderwijs in het Noorden, Haren | 1984
Gedrukt boek
Nico Zaat Muziek op de PABO
Didaktische handleiding voor het vak muzikale vorming aan het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | Bekadidact, Baarn | 1984
Gedrukt boek
De educatieve uitgever als dienstverlener
een bijdrage tot de discussie
Verslag van een symposium, gehouden op 14 oktober 1983, ter gelegenheid van het 110-jarig bestaan van de uitgeverij Muusses.
Non-fictie
Nederlands | 52 pagina's | Muusses, Purmerend | 1984
Gedrukt boek
Max Rozenboom Deelrapport: openbare bibliotheken in SeCu-projecten
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's | Nederlands Bibliotheek en Lektuur Centrum, 's-Gravenhage | 1984
Gedrukt boek
Handvaardig
een serie lesideeën voor het vak handvaardigheid bestemd voor kinderen van 4 t/m 12 jaar
Bestemd voor leerkrachten van de basisschool als hulp bij het opzetten en uitvoeren van een schoolwerkplan voor handvaardigheid aan leerlingen van 6 en 7 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Bekadidact, [Baarn] | 1984
Gedrukt boek