Zoekresultaten
Resultaat 201 - 205 (van 205)
Patricia Seybold De klantrevolutie
de drijvende kracht van de klant
Non-fictie
Nederlands | 378 pagina's | Academic Service, Schoonhoven | 2002
Gedrukt boek
Theo Lotgerink Op weg naar de klantgerichte organisatie
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Kluwer, Deventer | 2001
Gedrukt boek
Johan de Caluwe Gezocht: functiebenamingen (M/V)
wegwijzer voor vorming en gebruik van Nederlandse functiebenamingen
Overzicht van de problematiek van mannelijke, vrouwelijke of sexe-neutrale functienamen (beroepsnamen) in het Nederlands.
Non-fictie
Nederlands | 134 pagina's | Sdu Uitgevers, Den Haag | 2001
Gedrukt boek
Johan van Gelder Het schandaal
de 'aanpassing' van het Nieuwsblad van het Noorden
De auteur probeert, grotendeels aan de hand van citaten en artikelen uit Het Nieuwsblad van het Noorden zelf, aan te tonen dat de uitgevers van deze krant gedurende de Tweede Wereldoorlog hebben gecollaboreerd met de Duitse bezetters.
Non-fictie
Nederlands | 346 pagina's | Elbaz Books, [Groningen] | 2001
Gedrukt boek
Walstra Communicatieadvies Zakboekje communicatie hulpverlening allochtonen
communiceren met patiënten van Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse afkomst
Non-fictie
Nederlands | 88 pagina's | NIGZ, Woerden | 2003
Gedrukt boek