Zoekresultaten
Resultaat 201 - 220 (van 478)
Ben Mezrich Facebook
Gedramatiseerde ontstaansgeschiedenis van Facebook, een van de succesvolste sociale netwerksites.
Non-fictie
Nederlands | 287 pagina's | Carrera, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Marshall Goldsmith Mojo
het momentum van succes; Hoe krijg je het? Hoe hou je het? Hoe krijg je het terug als je het kwijt bent?
Zelfhulpgids voor het bepalen en verbeteren van het eigen zelfbeeld.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Lev., Utrecht | 2010
Gedrukt boek
Ramon Boender Het nieuwe sparen
voor huis en pensioen
Bespreking en vergelijking van aspecten van lijfrente en kapitaalrekening eigen woning.
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Consumentenbond, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
Jacques Dierick Zakboek voor geslaagd projectmanagement
Praktijk- en studieboek voor projectmanagement volgens de IPMA-standaarden.
Non-fictie
Nederlands | 266 pagina's | Spectrum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Luk Dewulf Ik kies voor mijn talent
Gids voor de ontplooiing van de eigen, persoonlijke talenten.
Non-fictie
Nederlands | 137 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2009
Gedrukt boek
Ida de Ridder Angst werkt niet
leer om te gaan met faalangst, conflicten en werkstress
Zelfhulpgids voor de aanpak van angstgevoelens die in verband staan met werksituaties.
Non-fictie
Nederlands | 188 pagina's | Pica, [Huizen] | 2009
Gedrukt boek
Marieta Koopmans Feedback geven en ontvangen
basisvaardigheden voor zorg & welzijn
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2009
Gedrukt boek
ZIN Leiderschap voor een mooiere wereld
moed, verbinding en vertrouwen
Visies op leiderschap vanuit een spiritueel perspectief.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Asoka, Rotterdam | 2009
Gedrukt boek
Rolf Grouve Innoveren met subsidie
handleiding voor het optimaal benutten van subsidiemogelijkheden
Praktische handleiding voor ondernemers voor het aanvragen van overheidssubsidie voor bedrijfsinnovatie.
Non-fictie
Nederlands | 84 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
Eelco Anneveldt Marketing
Praktische adviezen over marketing voor kleine en middelgrote ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2009
Gedrukt boek
Greep op de zaak
instrumenten voor risicomanagement
Praktische gids voor ondernemers en managers van grotere bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Peter Zomer Patronen doorbreken in teams
de Team Konfrontatie Methode (TKM)
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | HNB/Nelissen, Barneveld | 2009
Gedrukt boek
Cor Molenaar Het nieuwe winkelen
shoppen, internet of beide
Beschrijving van actuele ontwikkelingen die een bedreiging vormen voor het traditionele winkelbedrijf, met adviezen aan winkeliers om daarop in te spelen.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Pearson Education Benelux, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
De weg naar succes
Achttien allochtone, in Nederland wonende vrouwen vertellen over hun professionele ambities en hoe ze daarbij gebruik maken van hun biculturele achtergrond.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2009
Gedrukt boek
Bert Willemsen Situationeel (onder)handelen
hoe komen inkopers en verkopers tot een succesvolle commerciële relatie?; een handleiding
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
Rogier Guns Zacht veranderen
tips om zelf uit te proberen; ...want de zachte kant van verandering negeer je op eigen risico!
Praktische adviezen aan managers die hun organisatie willen veranderen.
Non-fictie
Nederlands | 279 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2009
Gedrukt boek
Jeanine de Bruin Klaar in vier jaar
projectmanagement voor promovendi
Gids voor promovendi die zich willen houden aan de termijn van vier jaar die voor een promotie staat.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Boom onderwijs, [s-Gravenhage] | 2009
Gedrukt boek
Pieter Klok Bonus!
waarom bankiers de grote winnaars zijn van deze crisis
Historische schets van de opkomst en ontwikkeling van de bonuscultuur in de financiële wereld.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | De Volkskrant, [Amsterdam] | 2009
Gedrukt boek
Sjoerd Dingemanse De loopbaanadviseur in actie
werken met de Holland-theorie
Beschrijving van een theorie/methode voor loopbaanadvisering, mede aan de hand van casussen.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Jeremy Deacon Hoe lanceer ik een nieuw product!?
Gids voor ondernemers over het op de markt brengen van een nieuw product en alles wat daarbij komt kijken zoals trendonderzoek en ideeënontwikkeling.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek