Zoekresultaten
Resultaat 201 - 220 (van 416)
Willem Verbeke | Maarten Colijn Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter
hoe succesvolle verkopers het gedrag van klanten begrijpen en beïnvloeden
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Academic Service, [Den Haag] | 2015
Gedrukt boek
Frederieke Hegger De geldrevolutie
hoe nerds de macht overnemen van bankiers
Beschouwing over technologische vernieuwingen die traditionele patronen van financiële dienstverlening bedreigen, zoals het bankwezen.
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | AUP, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Joke van der Ven E-coaching met passie
Handboek voor coaching op afstand via de computer.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Vakmedianet, [Deventer] | 2015
Gedrukt boek
Hülya Celik Schrijven als therapie
jouw brief!
Zelfhulpgids voor het van-je-af-schrijven als therapie.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Uitgeverij aquaZZ, Arnhem | 2015
Gedrukt boek
Sandra Derksen | Jeanet Bathoorn Marketing handboek voor een succesvolle praktijk
help meer mensen, verdien meer geld en leid het leven waar je van houdt... NU!
Praktische gids voor coaches en therapeuten met een eigen praktijk.
Non-fictie
Nederlands | 268 pagina's | Jeanet Bathoorn & Sandra Derksen in samenwerking met Uitgeverij Boekenbent, [Barneveld] | 2015
Gedrukt boek
Ben Kuiken Eerste hulp bij nieuw organiseren
Pleidooi voor een andere rolverdeling tussen de specialisten en de managers in een organisatie.
Non-fictie
Nederlands | 124 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2015
Gedrukt boek
Joan De Winne | Hilde Clement Leidinggeven zonder omwegen
doen wat werkt
Toegankelijk boek over leidinggeven, waarin de menselijke relatie tussen leidinggevende en medewerker centraal staat.
Non-fictie
Nederlands | 318 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2015
Gedrukt boek
Corné Dijkmans | Jeroen Vinkesteijn Social media to go!
de basis van social media in commerciële bedrijfsvoering
Non-fictie
Nederlands | 210 pagina's | EduPlaza, [Leiden] | 2015
Gedrukt boek
Jan Bloemhof Leuk, lerend & lonend
het systeem van rijkdom
Autobiografie van succesvol autohandelaar met visie op en adviezen voor succesvol ondernemerschap
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Aaha! media, [Heemskerk] | 2015
Gedrukt boek
Hugo Bakker Gevraagd worden
nooit meer acquisitie in 10 stappen
Stappenplan voor het aantrekken van klanten op basis van verhalen van tien succesvolle ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | ExpertBoek/eBookPoint, [Breda] | 2015
Gedrukt boek
Ary Velstra | Esther van Wijngaarden Zakelijk mindmappen voor slagvaardige organisaties
op basis van Mindjet MindManager
Iedereen heeft ze inmiddels wel eens gezien: de kleurige tekeningen die sommige collega's tijdens vergaderingen en bij overlegsituaties gebruiken bij het maken van aantekeningen en notities. Je herkent ze meteen... zij leggen hun vel met aantekeningen horizontaal, in 'landscape' voor zich op tafel en vullen dat tijdens het overleg, met steekwoorden en kleine tekeningetjes. Zij werken met de mindmap-techniek. Op individueel niveau zijn mindmaps die zijn gemaakt met kleurstiften en papier natuurlijk...
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Van Haren Publishing, Zaltbommel | 2015
Gedrukt boek
Robèrt Misset | Tjerk Bogtstra Tjerk Bogtstra
Wie durft?; spagaat van een tenniscoach
Tenniscoach van jeugd en professionals over begeleiding van jonge tennissers en zijn topsportfilosofie
Non-fictie
Nederlands | 228 pagina's | Pharos Uitgevers, Beilen | 2015
Gedrukt boek
Paul Verburgt Minimal management
Pleidooi voor een minder nadrukkelijke rol van managers in bedrijven en organisaties door meer verantwoordelijkheid te geven aan medewerkers.
Non-fictie
Nederlands | 165 pagina's | Vakmedianet, [Deventer] | 2015
Gedrukt boek
Edwin Vlems Scoren met content marketing
Over de ins and outs van content marketing als nieuw marketinginstrument en over de noodzaak om waardevolle informatie te delen.
Non-fictie
Nederlands | 87 pagina's | Entopic, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Jacquie McNish | Sean Silcoff Geen bereik
over de buitengewone opkomst en spectaculaire val van BlackBerry
Non-fictie
Nederlands | 366 pagina's | Spectrum, Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum bv, Houten | 2015
Gedrukt boek
Judith Zadoks Natuur werkt!
inspiratie en werkvormen voor de ontwikkeling van mensen en organisaties
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Zadoks, Utrecht | 2008
Gedrukt boek
Frank Kwakman | Rolf Rosenmöller Hoe maak jij het verschil?
de 7 talenten om succesvol te zijn
Gids voor professionals in het bedrijfsleven.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | AnderZ, [Culemborg] | 2018
Gedrukt boek
Patrick Petersen Handboek social marketing & business
social media, social selling en social business
Handboek over de ontwikkeling van sociale media ten behoeve van de marketingstrategie, voorzien van uitgewerkte cases.
Non-fictie
Nederlands | 399 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2016
Gedrukt boek
Frans Visser Altijd prijs
wat elke ondernemer, verkoper en marketeer moet weten over prijsstelling
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Tity de Vries Een onwrikbaar geloof in zijn gelijk
Sal Tas (1905-1976) journalist van de wereld
Summary: Rond Sal Tas, activist, politiek essayist en journalist, was het zelden stil. In zijn jonge jaren propageerde hij de socialistische revolutie, op latere leeftijd maakte hij furore als tolk van de zwijgende meerderheid bij de TROS. Als (reis)redacteur van dagblad Het Parool verruimde hij de wereld van zijn lezers met reportages over actualiteiten in Frankrijk, Afrika, Amerika en Zuidoost-Azië. Zijn politieke analyses en zijn radicale anticommunisme vielen ook bij een Amerikaans publiek in...
Non-fictie
Nederlands | 465 pagina's | Uitgeverij Aspekt, [Soesterberg] | 2015
Gedrukt boek