Zoekresultaten
Resultaat 221 - 240 (van 2109)
Patrick Lencioni De 6 talenten voor teamwork
voorkom frustraties en werk met plezier
Bedrijfsverhaal over een leidinggevende die leert dat teams soepeler en productiever worden als er ruimte is voor persoonlijke talenten en interesses. Met illustraties.
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2023
Gedrukt boek
Simon Rozendaal Paniek om niets
Hoe de meetrevolutie onze angsten aanwakkert
Overal waar we kijken (in het grondwater, in onze eieren, in de lucht die we inademen, in de urine van wielrenners) zit wel iets wat er niet thuis lijkt te horen, zoals bijvoorbeeld PFAS. De steeds gevoeligere apparatuur heeft onze perceptie van voedselveiligheid, doping of de staat van het milieu vertroebeld. Vroeger was het al heel bijzonder als we een procent of promille (de alcohol-blaastest) konden meten. Tegenwoordig is onze apparatuur zo geraffineerd dat we een suikerklontje in het IJsselmeer...
Nederlands | 9 uur 10 minuten (528 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2024
Luisterboek (digitaal)
Karel Witteveen Van idee naar tekst
creatief denken en schrijven voor professionals
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Doris Märtin Geen blad voor de mond
basisvaardigheden voor communicatie
Praktische adviezen voor een goede en overtuigende mondelinge communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2009
Gedrukt boek
Glenn van der Burg Podcasten voor communicatieprofessionals
kickstart voor onverdeelde aandacht van jouw zakelijke doelgroep
Praktische gids voor het maken en verspreiden van een succesvolle zakelijke podcast.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | S2 Uitgevers, [Baarn] | 2022
Gedrukt boek
Anke Weber Smit Ontdekkingsreis hoogsensitiviteit
informatie en uitleg over & praktische handvatten voor een fascinerend fenomeen
Uitgebreide informatie over wat hooggevoeligheid is en wat je ermee kunt doen.
Non-fictie
Nederlands | 389 pagina's | Elikser Uitgeverij, Leeuwarden | 2017
Gedrukt boek
Kees Broere Kloppen voor de lift
herinneringen van een correspondent; een nachtkastjesboek
Herinneringen en anekdotes van een Nederlandse journalist die veertig jaar als verslaggever en correspondent in meer dan tachtig landen werkte.
Non-fictie
Nederlands | 290 pagina's | In de Knipscheer, Haarlem | 2024
Gedrukt boek
Aartjan Van Erkel Nummer 1
Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven
Ontdek hoe je de bekendste naam in je markt wordt en klanten voor het leven krijgt. OVER DIT BOEK Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Maak je artikelen,...
Nederlands | 4 uur 49 minuten (417 MB) | Bookora, Zeist | 2022
Luisterboek (digitaal)
Patryk Wezowski | Kasia Wezowski Lichaamstaal
Inleiding tot de interpretatie van lichaamstaal ofwel non-verbale communicatie, met name op de werkvloer.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Lannoo Campus, Tielt | 2013
Gedrukt boek
Kirtika van Hunen-Malla Wanneer culturen elkaar ontmoeten
dé sleutel tot succesvol samenwerken met diverse culturen
Handleiding over hoe om te gaan met cultuurverschillen tijdens het werk.
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Mosae Libro, [Maastricht] | 2020
Gedrukt boek
Simon Rozendaal Paniek om niets
hoe de meetrevolutie onze angsten aanwakkert
Essayistische bespreking van hoe de technische vooruitgang en groeiende precisie van meetapparatuur de perceptie van veiligheid heeft veranderd en onnodige angst kan veroorzaken.
Non-fictie
Nederlands | 285 pagina's | Uitgeverij Atlas Contact, Amsterdam | 2024
Gedrukt boek
Huib Koeleman Interne communicatie als managementinstrument
strategieën, middelen en achtergronden
Praktische handreikingen voor het stapsgewijs opzetten van een intern communicatieplan.
Non-fictie
Nederlands | 313 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2008
Gedrukt boek
William Ury Onderhandelen met lastige mensen
een strategie om in vijf stappen een doorbraak te forceren
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Dion van der Vaart Overtuigen met neuromarketing
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril. Ondersteuning voor schermlezers is ingeschakeld. Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en...
Nederlands | 2 uur 50 minuten (245 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Pedro Van Helden Onweerstaanbaar ondernemen
De drie succesversnellers waarmee je gegarandeerd meer klanten verleidt
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het luisteren naar dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit. In simpele, praktische stappen beschrijft Pedro van Helden hoe je jezelf in korte tijd met zijn nieuwe marketingmethode ontwikkelt van een goede tot een excellente ondernemer. De sleutel tot succes bestaat uit drie succesversnellers: * Maak het verschil met jouw weggever * Laat zien wie je bent met de elevatorpitch...
Nederlands | 2 uur 20 minuten (201 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Anouhk Sterken Zeg het
claim je ruimte, presenteer jezelf als een baas altijd en overal
Vergeet alles wat je denkt te weten over presenteren. ‘Je moet je gewoon voorstellen dat iedereen in het publiek naakt is. Dat werkt echt.’ Niet. Het kan makkelijker. Als je weet wát het is dat de aandacht van je publiek kan trekken, dan kun je dat gebruiken in je verhaal. Het geheim zit hem niet in naakte mensen of in goedgetimede handbewegingen. Het geheim zit hem in jouw vermogen om een verbinding te maken met je publiek. Of het nou een presentatie is voor je leidinggevende, een potentiële...
Nederlands | 5 uur 26 minuten (313 MB) | Lev., Amsterdam | 2021
Luisterboek (digitaal)
Tim Schwab Het probleem Bill Gates
De mythe van de goede miljardair
Bill Gates is een van de rijkste mensen, en sinds zijn move van softwarebaas naar filantroop ook een van de meest bewonderde mensen ter wereld. Desondanks is Bill Gates nog steeds precies wie hij bij Microsoft was: een hork die vindt dat hij de terreinen waarin hij actief is móet domineren en beheersen, of het nu gaat om de softwaremarkt of het vaccinatiebeleid. Schwab laat zien dat ’s werelds machtigste liefdadigheidsorganisatie, de Bill & Melinda Gates Foundation, te lang op eigen houtje en zonder...
Nederlands | 17 uur 35 minuten (1013 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2023
Luisterboek (digitaal)
Harro Willemsen | Arjo Bunnik De Par5 methode
De nieuwe standaard in acquisitie
Hoe kom ik bij nieuwe klanten aan tafel? Dit is een van de belangrijkste vragen voor iedere ondernemer, salesprofessional of ZZP’er. Traditionele methoden zoals koude acquisitie leveren te weinig rendement op en worden als negatief ervaren. Daarbij legt de AVG-wetgeving allerlei restricties en voorwaarden op voor business-to-business acquisitie. Het is dus tijd voor een nieuwe, positieve en effectieve acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele...
Nederlands | 7 uur 12 minuten (623 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Jos Burgers Eén fan per dag
Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt....
Nederlands | 4 uur 30 minuten (389 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Andy Mosmans Startup Branding
Een goed begin is het halve merk
Startups zijn hot en ook Nederland koestert deze vernieuwende bedrijven in de hoop dat ze uitgroeien tot duurzaam succesvolle ondernemingen. Lang niet alle startups komen echter overtuigend uit de startblokken en ruim 90% verlaat de wedstrijd voortijdig. De grote uitdaging bestaat er dus uit om van meer startups daadwerkelijke sterren te maken. Goed doordachte merkidentiteit is een strategisch 'stuur' Branding kan hierbij een belangrijke rol vervullen omdat het kan helpen een jonge onderneming...
Nederlands | 5 uur 19 minuten (459 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)