Zoekresultaten
Resultaat 221 - 240 (van 392)
Peter de Weerd Offertes winnen
verleggen, verbinden, verkopen; de 3V-filosofie voor blijvend commercieel succes
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Peter de Weerd, [Leiden] | 2015
Gedrukt boek
Martin Hetebrij Politiek meesterschap
vechten en verbinden volgens Mandela
Beschouwingen over leiderschap en communicatie aan de hand van het politieke optreden van Nelson Mandela.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Mediawerf, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Beate van Dongen Crombags | Deborah Wietzes CEX sells
het inspiratieboek voor MerkWaardige Customer EXperiences
Adviezen aan marketeers om met hun producten en diensten aansluiting te vinden bij de beleving van de klant.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2015
Gedrukt boek
Hetty ten Holt Gastvrij organiseren
over het creëren van echte betrokkenheid
Methode om projecten succesvol te laten verlopen door ze op een 'gastvrije' manier te organiseren.
Non-fictie
Nederlands | 147 pagina's | Palmslag, [Groningen] | 2015
Gedrukt boek
Marius van Rijswijk Handboek integriteit en compliance
maak integriteit meetbaar en van iedereen
Handboek voor de verbetering van de integriteit van bestuurders en toezichthouders.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
David B. Yoffie | Michael A. Cusumano Vooruitkijken en terugredeneren
lessen van Steve Jobs, Bill Gates en Andy Grove
De voormalige leiders van Apple, Microsoft en Intel worden vergeleken op het gebied van strategiebepaling en -implementatie, waarbij de analyse tot vijf basisregels leidt.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | AUP, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Bianca de Wit Jouw bedrijf in the picture
in 4 stappen de kracht van foto's inzetten voor je bedrijf
Praktische adviezen voor het maken van foto's met zeggingskracht voor publicitaire doeleinden van bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | BigBusiness Publishers, [Utrecht] | 2015
Gedrukt boek
Peter Hinssen The network always wins
hoe overleven in een onzeker tijdperk
Persoonlijke visie van de Belgische bedrijfskundige op hoe moderne bedrijfsorganisaties in onzekere tijden kunnen overleven door de kracht van het netwerk.
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | Lannoo Campus, [Tielt] | 2015
Gedrukt boek
Patrick Petersen Handboek social marketing & business
social media, social selling en social business
Handboek over de ontwikkeling van sociale media ten behoeve van de marketingstrategie, voorzien van uitgewerkte cases.
Non-fictie
Nederlands | 399 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2016
Gedrukt boek
Yolan Witterholt De journalist als ZZP’er
handboek voor de startende freelancer
Praktische adviezen voor de startende journalistieke freelancer, aangevuld met interviews met ervaren freelancers.
Non-fictie
Nederlands | 214 pagina's | Adfo groep, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Tity de Vries Een onwrikbaar geloof in zijn gelijk
Sal Tas (1905-1976) journalist van de wereld
Summary: Rond Sal Tas, activist, politiek essayist en journalist, was het zelden stil. In zijn jonge jaren propageerde hij de socialistische revolutie, op latere leeftijd maakte hij furore als tolk van de zwijgende meerderheid bij de TROS. Als (reis)redacteur van dagblad Het Parool verruimde hij de wereld van zijn lezers met reportages over actualiteiten in Frankrijk, Afrika, Amerika en Zuidoost-Azië. Zijn politieke analyses en zijn radicale anticommunisme vielen ook bij een Amerikaans publiek in...
Non-fictie
Nederlands | 465 pagina's | Uitgeverij Aspekt, [Soesterberg] | 2015
Gedrukt boek
Jan Adriaanse | Erik in 't Groen Zwaar weer ondernemen
de overlevingsgids voor ondernemers
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Jaap Schaveling | Bill Bryan Systeemdenken voor managers
wijs omgaan met onze organisaties
Beschrijving van een probleembenadering binnen bedrijven vanuit een integraal perspectief.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Academic Service, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Toine Schinkel | Liesbeth Schöningh Andersom organiseren
doen wat nodig is
Beschrijving van een veranderingsproces bij een grote onderwijsinstelling, met lessen voor andere organisaties die gaan veranderen of er mee bezig zijn.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Academic Service, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Geert Delobelle Wat als de klant nee zegt?
praktische gids met antwoorden op alle bezwaren
Praktische handleiding voor professionele verkopers.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2015
Gedrukt boek
Patrick Petersen Handboek engaging content
contentmarketing met WOW-effect!
Praktische adviezen voor het maken van aantrekkelijke websites.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2016
Gedrukt boek
Toos van Huijgevoort | Gea Koren Narratief coachen
de kracht van het zelfverhaal
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Uitgeverij Boom/Nelissen, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Michael Bruyn De pocket filosoof voor ondernemers
een gids voor ondernemers die geen managementboeken lezen maar enige inspiratie wel op prijs stellen
Management- en ondernemersadviezen gekoppeld aan uitspraken van filosofen en andere denkers.
Non-fictie
Nederlands | 278 pagina's | De Pocket Filosoof, Leiden | 2015
Gedrukt boek
Saskia Ramakers | Jeroen Janssen Tegenwind geeft vleugels
storybuilding als leidraad voor een nieuwe vorm van projectmanagement
Uitleg over een vernieuwende methode voor projectmanagement bij communicatieprocessen, gebaseerd op de Story Flow-methode voor scenarioschrijven en Storybuilding.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Robert de Graaff | Hans Nuiver Anders denken, anders doen
gamechangers in de publieke zaak
Ervaringen van ambtenaren, projectleiders en ondernemers die inintiatieven van burgers op lokaal en regionaal niveau faciliteerden.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2015
Gedrukt boek