Zoekresultaten
Resultaat 221 - 240 (van 313)
Niels Aalberts Doorbraak!
zero budget marketing op internet; een spannend jongens- en marketingboek in één
Verslag van het succes van Kyteman's Hiphop Orkest en aandacht voor de factoren die daarbij van doorslaggevende betekenis zijn geweest. Het eerste deel beschrijft het succes van Kyteman's Hiphop Orkest. In het tweede deel benoemt de auteur de vier belangrijkste succesfactoren. Opvallend is de rol die sociale media en internet gespeeld hebben.
Non-fictie
Nederlands | 69 pagina's | Lev., Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Naar Nederland
voorbereiding op het basisexamen inburgering in het buitenland; gekuiste versie
Zelfstudiepakket Nederlandse taal voor anderstalige beginners. Ook geschikt voor mensen die nooit hebben leren lezen of het Latijnse schrift (zoals Engels, Frans of Spaans) niet beheersen. Handleiding bevat woordenlijst in het Standaard Arabisch
Non-fictie
Nederlands | Boom, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Jolanda Bouman Hoe schrijf je dat?
schrijftips en taalregels
Tips voor het schrijven van brieven, beleidsteksten of rapporten.
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2006
Gedrukt boek
Paul van der Cingel Internationale economie in het nieuws
Praktisch studieboek voor journalisten over nieuwsgaring en berichtgeving op economisch gebied.
Non-fictie
Nederlands | 268 pagina's | Boom Lemma, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
John Hegarty Hegarty over reclame
een idee transformeren tot magie
Beschrijving van de grondslagen van de reclame, met voorbeelden uit de Britse media.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Spectrum, Houten | 2012
Gedrukt boek
Bram Logger De laatste krant
DAG: het miljoenenverslindende huwelijk tussen PCM en KPN
Geschiedenis van het gratis dagblad Dag, dat verscheen in 2007 en 2008 en ten onder ging door tegenvallende inkomsten.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Podium, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Wouter de Vries (Jr.) | Ton Borchert Essentie van dienstenmarketingmanagement
Handboek voor studenten over het op een efficiënte manier invulling geven aan het marketingbeleid binnen dienstverlenende bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 292 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2016
Gedrukt boek
Jak Boumans Toen digitale media nog nieuw waren
pre-internet in de polder (1967-1997)
Geschiedenis van de digitale media in Nederland voor de grote doorbraak van internet.
Non-fictie
Nederlands | 320 pagina's | Media Update Vakpublicaties, Gorredijk | 2011
Gedrukt boek
Jim Stolze Uitverkocht!
welkom in de aandachtseconomie
Kritiek op de gangbare marketingstrategieën en aanbevelingen voor een heroriëntatie in de richting van de 'aandachtseconomie'.
Non-fictie
Nederlands | 235 pagina's | Lev., Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Kornelis Wetsema Tweets oet Twente
persoonlijke ervaringen en zakelijk resultaat van Twentse twitteraars
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Multilibris], [Almere | 2011
Gedrukt boek
Reinildis van Ditzhuyzen Oman Ditz
Arabische omgangsvormen en gebruiken
Inleiding tot omgangsvormen en gebruiken in Arabische landen, in het bijzonder in Oman.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Akribeia, [Den Haag] | 2011
Gedrukt boek
Tom Boves Contact maken op school
motiveren, leidinggeven en samenwerken in het voortgezet onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 164 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2011
Gedrukt boek
Juliette Vermaas Communicatie met ouders
praktijkvoorbeelden van communicatie met ouders in het primair onderwijs; over het informeren van ouders over de kwaliteit van de school en het betrekken bij verbeteracties
Non-fictie
Nederlands | 43 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2011
Gedrukt boek
Guido van Mierlo Kinderen beter leren zien
wat kinderogen ouders te vertellen hebben
Richtlijnen en oefeningen voor kinderen met oogproblemen ter verkoming of uitstellen van het dragen van een bril.
Non-fictie
Nederlands | 124 pagina's | AnkhHermes, Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Agnes Dijker Naar een origineel idee van
tv-trends, tv-formats, tv-sponsoring
Overzicht van recente ontwikkelingen op het gebied van televisieformats.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Cramwinckel, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Freddy Michiels Het Antwerps zakwoordenboek
Non-fictie
Nederlands | 229 pagina's | Artus Uitgevers, [Antwerpen] | 2011
Gedrukt boek
Bas Eenhoorn Drie minuten...
een persoonlijk relaas over het schietdrama in Alphen aan den Rijn
Persoonlijk relaas door de burgemeester van Alphen aan den Rijn over zijn bestuurlijke rol bij het schietdrama in april 2011.
Non-fictie
Nederlands | 108 pagina's | Kluwer, Deventer | 2011
Gedrukt boek
1001 liefdes
de mooiste liefdsebrieven
Korte liefdesverklaringen van bekende en onbekende Vlaamse schrijvers aan elkaar en anderen.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | De Bezige Bij Antwerpen, Antwerpen | 2011
Gedrukt boek
Roby Bellemans Rondleiden, gesprekken met rondleiders
Non-fictie
Nederlands | 116 pagina's | Bellemans], [Amersfoort | 2011
Gedrukt boek
Miep Smitsloo-de Graaff De interviews
portretten uit de Leidse regio
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Sleutelstad Uitgevers, Oegstgeest | 2011
Gedrukt boek