Zoekresultaten
Resultaat 221 - 240 (van 398)
Inger Hollebeek | Vellah Bogle Taalvoutjes®
het boek
Foto's van grappige Nederlandse en Vlaamse taalmissers.
Non-fictie
Nederlands | 177 pagina's | Davidsfonds Uitgeverij, Leuven | 2015
Gedrukt boek
Vincie van Gils Veranderen. Zo communiceer je dat!
waardevolle interne communicatie bij verandertrajecten
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Adfo Books, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Elke Gybels | Rik Prenen Van klacht naar kracht
een schatkist voor oplossingsgericht begeleiden
Uitleg van een methode van begeleiden en coachen, waarbij beeldend, symbolisch materiaal wordt gebruikt.
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2015
Gedrukt boek
Tosca Lindeboom | Annette Wiesman De hond in de pot
50 spreekwoorden en gezegden gefotografeerd
Vind je wel eens de hond in de pot? En zakt je broek daar dan van af? Lees wat er met allerlei spreekwoorden en gezegden wordt bedoeld. Op grote kleurenfoto's zijn ze letterlijk en vaak grappig verbeeld. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's (ePub2, 11 MB) | Ploegsma, Amsterdam | 2015
E-book
Voor 't zelfde geld
Deel uit een taalcursus voor vrijwilligers, met oefeningen op het gebied van persoonlijke financiën
Non-fictie
Nederlands | 55 pagina's | Stichting Lezen & Schrijven, Den Haag | 2015
Gedrukt boek
J. de Jager | J. Reitsma | E. Rottier-Kolpe | E. Schurink Het allerleukste moppenboek voor de jeugd
Ruim vierhonderd moppen, met enige grappige zwart-wittekeningen die ook een mop uitbeelden. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 388 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2015
Gedrukt boek
Ronald Voorn | Jan Dijkgraaf Voodoo marketing
de geheime trucs om consumenten te verleiden
De geheime trucs om consumenten te verleiden Worden consumenten inderdaad steeds slimmer? Hoe kan het dan toch dat ze zich nog altijd gemakkelijk laten beïnvloeden? In Voodoo-marketing wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. En hoe consumenten zich daartegen kunnen wapenen. Allerlei partijen bedenken dagelijks nieuwe technieken en psychologische strategieën om producten of diensten aan de man te brengen of gedrag te beïnvloeden. Daar is niets mis mee....
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Adfo Books, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Studio Visual Steps Goedendag!
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Visual Steps, [Uithoorn] | 2015
Gedrukt boek
Karin Michaëla Kolijn Jouw stem in leiderschap
voor authentiek leiderschap met een eigen stem
Handreiking door een stemcoach voor managers en leidinggevenden bij het bewust hanteren van de stem als managementinstrument.
Non-fictie
Nederlands | 82 pagina's | KKida, Delft | 2015
Gedrukt boek
Josée Coenen De bovenkamer
een kleurrijke grammatica van het Nederlands
Handleiding voor leraren in het basis-en voortgezet onderwijs bij het opzoekboek 'De bovenkamer, een kleurrijke grammatica van het Nederlands' voor leerlingen van ca. 9 t/m 15 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | Bazalt, Rotterdam | 2015
Gedrukt boek
Boudewijn Raessens Praktijkonderzoek in marketing en communicatie
van probleem naar advies
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2015
Gedrukt boek
Werk ze!
Deel uit een taalcursus voor vrijwilligers, met oefeningen op het gebied van solliciteren en werksituaties.
Non-fictie
Nederlands | 51 pagina's | Stichting Lezen & Schrijven, Den Haag | 2015
Gedrukt boek
Goedele Billen Ella kan achtersteboven
sociale verhalen voor kleuters met autisme
Methode om te communiceren met zeer jonge, autistische kinderen door middel van eenvoudige, zelf getekende beeldverhalen die monderling worden toegelicht.
Non-fictie
Nederlands | 106 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2015
Gedrukt boek
Vanessa Vannijvel | Wim Van Loon Vergadering in het gezin
Gids voor ouders om de opvoeding van jonge kinderen te structureren door regelmatige gezinsvergaderingen.
Non-fictie
Nederlands | 59 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2015
Gedrukt boek
Ton den Boon Waarom staat kikkervet niet in de Dikke Van Dale?
alles wat je altijd al wilde weten over de Dikke Van Dale
Verantwoording van de keuzes die de redactie van de Dikke Van Dale maakt.
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Van Dale, Utrecht | 2015
Gedrukt boek
Rob de Haas Ongewoon goed vergaderen
Praktisch handboek voor vergadertechniek.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Janne Geurts | Inge Müller | Hans Tenwolde Gespreksvoering in groepen
succesvol deelnemen aan gesprekken in zorg en welzijn
Studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 310 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2015
Gedrukt boek
Bindervoet | Henkes Dat boek met die kuttitel
kankerhomo's, moederneukers en andere teringlijers; schelden & vloeken in het Nederlands, een cursus voor beginners en gevorderden
Scheldwoordenboek, lofzang op creatief schelden en verkenning van de Nederlandse scheld- en vloekgeschiedenis in één, met veel taalvirtuoze grappen in verschillende gradaties van grofheid.
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Karen Knispel Professionele communicatie
Handboek met de basisvaardigheden voor communiceren en samenwerken in een zakelijke omgeving.
Non-fictie
Nederlands | 431 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Hans Bennis Korterlands
anarchie in de schrijftaal
Over het taalgebruik op social media: in het inkorten en weglaten van woorden zit een systeem.
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Prometheus · Bert Bakker, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek