Zoekresultaten
Resultaat 221 - 240 (van 553)
E-business
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 351 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2015
Gedrukt boek
Patrick Petersen Handboek.Social
social business en social media marketing
Handboek over de ontwikkeling van sociale media ten behoeve van de marketingstrategie, voorzien van uitgewerkte cases.
Non-fictie
Nederlands | 227 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Cor Molenaar Kijken, kijken ... anders kopen
praktijk ervaart, wetenschap verklaart
Beschrijving van veranderingen in koopgedrag, koopmotieven en koopprocessen, met een visie op toekomstige ontwikkelingen.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2015
Gedrukt boek
Ary Velstra | Esther van Wijngaarden Zakelijk mindmappen voor slagvaardige organisaties
op basis van Mindjet MindManager
Iedereen heeft ze inmiddels wel eens gezien: de kleurige tekeningen die sommige collega's tijdens vergaderingen en bij overlegsituaties gebruiken bij het maken van aantekeningen en notities. Je herkent ze meteen... zij leggen hun vel met aantekeningen horizontaal, in 'landscape' voor zich op tafel en vullen dat tijdens het overleg, met steekwoorden en kleine tekeningetjes. Zij werken met de mindmap-techniek. Op individueel niveau zijn mindmaps die zijn gemaakt met kleurstiften en papier natuurlijk...
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Van Haren Publishing, Zaltbommel | 2015
Gedrukt boek
Pieter Offermans De hoogsensitieve werknemer
hoe organisaties hun rendement verhogen met hoogsensitieve medewerkers
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Paderborn Books, Nijmegen | 2015
Gedrukt boek
Joris Merks-Benjaminsen Digitale denkers aan het werk
wat de internetgeneratie moet weten om te overleven en floreren in elke organisatie
Non-fictie
Nederlands | 217 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2016
Gedrukt boek
Jacquie McNish | Sean Silcoff Geen bereik
over de buitengewone opkomst en spectaculaire val van BlackBerry
Non-fictie
Nederlands | 366 pagina's | Spectrum, Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum bv, Houten | 2015
Gedrukt boek
Joan De Winne | Hilde Clement Leidinggeven zonder omwegen
doen wat werkt
Toegankelijk boek over leidinggeven, waarin de menselijke relatie tussen leidinggevende en medewerker centraal staat.
Non-fictie
Nederlands | 318 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2015
Gedrukt boek
Maarten Looijen Over getallen gesproken
een wiskundige ontdekkingsreis; a mathematical voyage of discovery
Herkomst, aard en bijzonderheden van getallen.
Non-fictie
Engels | Nederlands | 514 pagina's | Van Haren Publishing, Zaltbommel | 2015
Gedrukt boek
Luc F. Greven De negen principes van de excellente schoolleider
Theorie over en praktijkvoorbeelden van de attitude, strategie en dagelijks handelen van schoolleiders in het primair onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 180 pagina's | Instondo, Dordrecht | 2015
Gedrukt boek
Jan Bloemhof Leuk, lerend & lonend
het systeem van rijkdom
Autobiografie van succesvol autohandelaar met visie op en adviezen voor succesvol ondernemerschap
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Aaha! media, [Heemskerk] | 2015
Gedrukt boek
Simon Douw | Rutger Slump Baanbreker!
zo maak je ruimte voor vernieuwing
Over de menselijke kant van organisatieverandering; over vorming van ideeën, structuur aanbrengen, mensen erbij betrekken en meekrijgen, bijsturen en volhouden van veranderprocessen.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2015
Gedrukt boek
Jan Willem van den Brink | Maarten van Os Opdrachtgever tevreden
van inhoudelijk expert naar adviserend partner
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2015
Gedrukt boek
Marius van Rijswijk Handboek integriteit en compliance
maak integriteit meetbaar en van iedereen
Handboek voor de verbetering van de integriteit van bestuurders en toezichthouders.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Suze Krijnen | Floris Vrasdonk Wie heeft mijn werkplek gepikt?
Visie op het zogenoemde nieuwe werken in een breed perspectief.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2015
Gedrukt boek
Ronald Voorn | Jan Dijkgraaf Voodoo marketing
de geheime trucs om consumenten te verleiden
De geheime trucs om consumenten te verleiden Worden consumenten inderdaad steeds slimmer? Hoe kan het dan toch dat ze zich nog altijd gemakkelijk laten beïnvloeden? In Voodoo-marketing wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. En hoe consumenten zich daartegen kunnen wapenen. Allerlei partijen bedenken dagelijks nieuwe technieken en psychologische strategieën om producten of diensten aan de man te brengen of gedrag te beïnvloeden. Daar is niets mis mee....
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Adfo Books, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Tijs van den Boomen Handboek zelfstandigen 2015
voor freelancers, zzp'ers en eigen bazen
Non-fictie
Nederlands | 352 pagina's | Uitgeverij Nieuwezijds, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Karin Michaëla Kolijn Jouw stem in leiderschap
voor authentiek leiderschap met een eigen stem
Handreiking door een stemcoach voor managers en leidinggevenden bij het bewust hanteren van de stem als managementinstrument.
Non-fictie
Nederlands | 82 pagina's | KKida, Delft | 2015
Gedrukt boek
Gabrielle Bos | Aggy Langedijk Communiceren met ouders op de basisschool
Zo bereik je meer!
Oefen- en leerboek voor het basisonderwijs om het overleg tussen leerkracht en ouders en ouderparticipatie te bevorderen.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Uitgeverij SWP, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Martin Hetebrij Politiek meesterschap
vechten en verbinden volgens Mandela
Beschouwingen over leiderschap en communicatie aan de hand van het politieke optreden van Nelson Mandela.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Mediawerf, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek