Zoekresultaten
Resultaat 221 - 240 (van 385)
Victor Pierau Leiderschap in luisteren
de 7 niveaus van luisteren voor professionals
Praktische gids voor mensen die beroepshalve veel dienen te luisteren.
Non-fictie
Nederlands | 302 pagina's (ePub2, 4,2 MB) | Booklight, Makkum fr | 2020
E-book
Saskia Kerkhof Slimmer offertes maken
30 praktische neurotips waarmee je jouw klant onbewust overtuigt
Meer offertes winnen in minder tijd dankzij slimme neurocommunicatie. Stel je eens voor dat klanten over jouw offerte geen grote vragen meer hebben, niet met je onderhandelen over de prijs of 'nog even intern moeten overleggen'. Ze gaan gewoon akkoord, want jouw offerte drukt op alle onbewuste triggerknoppen. Hoeveel tijd, geld en energie levert jou dat op? In dit boek krijg je een revolutionaire andere kijk op offertes voorgeschoteld. De werking van het onbewuste brein van jouw klant vormt het uitgangspunt....
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Leessst, Schagen | 2020
E-book
Maria Staal Marketing voor schrijvers
Praktische adviezen aan auteurs die hun in eigen beheer uitgegeven boek onder de aandacht van een lezerspubliek willen brengen.
Non-fictie
Nederlands | 129 pagina's | uitgegeven door FTK Publishing, [Haren] | 2019
Gedrukt boek
Pedro van Helden Onweerstaanbaar ondernemen
de drie succesversnellers waarmee je gegarandeerd meer klanten verleidt
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Uitgeverij Haystack, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Elisabeth Griffioen Videomarketing
het grote bij-de-handboek; ontdek de 7 allerbeste scripts voor relaxte video's die je klanten en bekendheid opleveren, en waardoor je voor de camera niet met je mond vol tanden staat - al is het je eerste keer.
Praktisch handleiding met tips voor met name zzp'ers en mkb'ers die met video aan de slag willen.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | De Videovakvrouw, [Utrecht] | 2021
Gedrukt boek
Peter Op De Beeck Strategisch verbinden
impact en engagement genereren met interne communicatie
Hoe zorg je ervoor dat mensen zich goed voelen op hun werkplek? Op welke manier leer je hen samenwerken over afdelingsgrenzen heen, met begrip voor elkaar? Waarom is het belangrijk leidinggevenden te coachen in communicatievaardigheden? Met een doordacht intern communicatiebeleid genereer je niet alleen impact voor je organisatie maar ook engagement bij de werknemers. Vonk is het grootste netwerk voor interne communicatie. In dit boek onderzoekt voorzitter Peter op de Beeck waar de echte toegevoegde...
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 13 MB) | Borgerhoff & Lamberigts, Gent | 2020
E-book
Anouhk Sterken Zeg het
Vergeet alles wat je denkt te weten over presenteren. ‘Je moet je gewoon voorstellen dat iedereen in het publiek naakt is. Dat werkt echt.’ Niet. Het kan makkelijker. Als je weet wát het is dat de aandacht van je publiek kan trekken, dan kun je dat gebruiken in je verhaal. Het geheim zit hem niet in naakte mensen of in goedgetimede handbewegingen. Het geheim zit hem in jouw vermogen om een verbinding te maken met je publiek. Of het nou een presentatie is voor je leidinggevende, een potentiële...
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Lev., Amsterdam | 2020
E-book
Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Sterk merk in de zorg
power to the people
Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Je weet wat je kunt verwachten én krijgt. Het bouwen van een sterk zorgmerk is echter geen eenvoudige opgave. Sterk merk in de zorg beschrijft hoe je een onderscheidende positie krijgt in de markt én in het hoofd van de doelgroep. Met een eigen karakter en een goede reputatie. Met een unieke set van associaties die je als...
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 82 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020
E-book
Tobias Moes | Timon Moes iPhone voor beginners
Heeft u regelmatig de neiging om de iPhone uit het raam te gooien? U bent zeker niet de enige met die frustratie. Met de hulp van dit boek raakt u vertrouwd met de iPhone en leert u die zelfstandig te gebruiken. | Geschikt voor alle iPhones Na het lezen van het boek kent u de meest nuttige functies, kunt u de iPhone besturen en eenvoudig communiceren met vrienden en kennissen. Het plezier dat dit oplevert is absoluut de aankoop waard! Wat lezers over iPhone voor beginners zeggen: "Met dit boek heb...
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's (PDF, 57 MB) | Simple Road Books, Rotterdam | 2020
E-book
Kate Murphy Je luistert niet
wat je niet hoort maar wel wilt weten
Social media hebben iedereen een virtuele megafoon in handen gegeven om elke gedachte te kunnen rondbazuinen, plus de middelen om elke tegengestelde mening weg te filteren. Mensen vinden iemand die opbelt opdringerig en negeren voicemails, want ze appen of sms’en liever, het liefst woordloze emoji’s. Voor zover mensen al ergens naar luisteren, doen ze dat waarschijnlijk via een hoofdtelefoon of oortjes, want dan kunnen ze lekker veilig in hun eigenhandig geschapen geluidsbubbel blijven zitten, de...
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Nijgh & Van Ditmar, Amsterdam | 2020
E-book
Afra Schipper Verschilmakers
een nieuw perspectief op gesprekken
Een nieuwe communicatiemethode gericht op verbetering van het tweegesprek om modern leiderschap in organisaties van dienst te zijn.
Non-fictie
Nederlands | 373 pagina's | Uitgeverij Stili Novi, [Utrecht] | 2020
Gedrukt boek
Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Power to the people.
online marketing in de zorg
De komst van internet, sociale media, mobiele telefoons en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer weg te denken en heeft nog steviger de touwtjes in handen. De dialoog en samenwerking tussen mensen en organisaties is de afgelopen jaren volledig veranderd. Daarnaast kunnen we met nieuwe technologieën de zorg beter, goedkoper en klantgerichter...
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 42 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020
E-book
Lieke Kalhorn Luisteren naar pubers
minder strijd in zes stappen
Een goede relatie opbouwen met een puber? Dat doe je door actief te luisteren naar tieners, duidelijk te zijn over je eigen behoeften en grenzen en door samen te zoeken naar werkbare oplossingen bij een conflict. In Luisteren naar pubers legt Lieke Kalhorn uit hoe je de succesvolle communicatiemethode van Thomas Gordon hiervoor kunt gebruiken. Van zijn boek Luisteren naar kinderen werden wereldwijd ruim 6 miljoen exemplaren verkocht. In het praktische boek Luisteren naar pubers laat Lieke Kalhorn...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 6,6 MB | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
E-book
Reinildis van Ditzhuyzen Hoe hoort het eigenlijk?
Etiquetteboek met veel aandacht voor formele en officiële gelegenheden.
Non-fictie
Nederlands | 384 pagina's | Becht, Haarlem | 2007
Gedrukt boek
Nienke Bloem | Evelien van Damme | Karolien van der Ouderaa De CX travel guide
Praktisch werkboek voor managers en marketeers om de klantbeleving centraal te stellen.
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | Eburon Business, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Jacqueline de Jong De kleine Carnegie
zijn boek over vriendschap en invloed samengevat
Samenvatting van het klassieke boek van de Amerikaanse auteur (1888-1955) met adviezen voor de omgang met mensen in zowel een zakelijke als privésfeer.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Maria Staal Pas op! Uitgevers!
Praktische gids voor auteurs over de materiële en zakelijke aspecten van het uitgeven van boeken, zowel in druk als digitaal.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | uitgegeven door FTK Publishing, [Haren] | 2019
Gedrukt boek
Annet Scheringa | Simone Beemster Storylistening
organiseer de onderstroom en krijg medewerkers mee
In ‘Storylistening’ geven Annet Scheringa en Simone Beemster antwoord op vragen waar veel organisaties mee worstelen. Vragen als: hoe krijgen we de beweging erin? Hoe krijgen we mensen mee? Verleiden, verontrustende cijfers presenteren, visies en veranderplannen rondmailen: het werkt niet. Luisteren naar onderstroomverhalen, storylistening, werkt wél. Maar die griezelige wereld vol ervaringen, belevingen en emoties laten nogal wat organisaties links liggen. Zonde, want ze leveren parels aan inzichten...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Darryl Veldman Mijn eerste woordjes in het Sranan
Wil je Sranan (Surinaams) leren? Bij de letters A t/m Y staan eenvoudige woorden en korte zinnen. Vierkante uitgave met bij elk woord een bijpassende stripachtige kleurenillustratie. Vanaf ca. 3 t/m 6 jaar.
Non-fictie
Nederlands | Surinaams | 28 pagina's | Stimofo Strips, [Weesp] | 2020
Gedrukt boek
Serge van Rooij Waar laat ik mijn handen?
praktische antwoorden op de 25 meest gestelde vragen over presenteren
Alleen al in Nederland worden elke dag ontelbare presentaties gegeven. De meeste van die presentaties zijn oersaai. De spreker, maar ook het publiek, beleeft er meestal weinig lol aan. Serge van Rooij geeft antwoord op de 25 meest gestelde vragen bij presentatie-trainingen. Vragen als: ‘Hoe maak ik een boodschap die blijft plakken?’, ‘Ben ik nog wel authentiek als ik oefen?’, ‘Hoe kan ik zorgen voor meer interactie met mijn publiek?’ en natuurlijk ‘Waar laat ik mijn handen?’. De praktische antwoorden...
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's (ePub2) | Lev., Amsterdam | 2020
E-book