Zoekresultaten
Resultaat 241 - 260 (van 349)
Harald Scheerer Zo maakt u tevreden klanten
door meedenken meer gericht verkopen
Non-fictie
Nederlands | 129 pagina's | Omega Boek, Amsterdam | 1993
Gedrukt boek
Sam Deep Slimme zetten
Tips om een organisatie op allerlei fronten beter te runnen.
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Veen, Amsterdam [etc.] | 1991
Gedrukt boek
Kwaliteit en ontwerp
Beschrijving van een methode om de kwaliteit van produkten te verhogen.
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | Kluwer, Deventer [etc.] | 1990
Gedrukt boek
Bart van Luijk Mensgericht verkopen
een praktische klantentypologie
Het juist inspelen op de verschillende gedragspatronen van (potentiële) klanten kan in verkoopgesprekken tot succes leiden.
Non-fictie
Nederlands | 101 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1990
Gedrukt boek
R.T.M. Bots Caseboek organisatie en informatie
Op praktijksituaties gebaseerde opgaven op het raakvlak van organisatie en informatica.
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Samsom BedrijfsInformatie, Alphen aan den Rijn [etc.] | 1990
Gedrukt boek
Hein Westerouen van Meeteren De geboorte van een manager
nieuw licht in leidinggeven
Non-fictie
Nederlands | 134 pagina's | Kosmos, Utrecht [etc.] | 1990
Gedrukt boek
K.J. Storm Managen met een glimlach
...Wat gij niet wilt dat u geschiedt...
Adviezen over leiding geven.
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Eisma, Leeuwarden | 1990
Gedrukt boek
Informatievoorziening in dienst van effectiviteitsverbetering
een wenkend perspectief
Acht opstellen over de bijdrage van de informatietechnologie aan het vergroten van de effectiviteit in organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Stenfert Kroese, Leiden [etc.] | 1990
Gedrukt boek
A.M. Nijssen De professionele verkoopleider
Leerboek voor de (aanstaande) verkoopleider.
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1990
Gedrukt boek
Platenindustrie
Informatie samengesteld uit kranteknipsels, brochures etc
Nederlands | 1990
Gedrukt boek
Peter M. Senge Het nieuwe werk van de leider: lerende organisaties bouwen
Beknopte beschrijving van de manier waarop leiders 'lerende organisaties' kunnen bouwen door zichzelf en anderen te (helpen) veranderen.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Academic Service, Economie en Bedrijfskunde, Schoonhoven | 1995
Gedrukt boek
Jef Van Gerwen Business en ethiek
spelregels voor het ethisch ondernemen
Non-fictie
Nederlands | 243 pagina's | Lannoo, Tielt | 2002
Gedrukt boek
A.M. Bandsma Leasing voor de praktijk
Uiteenzetting van de betekenis van leasing voor de huurder, verhuurder en de leverancier.
Non-fictie
Nederlands | 124 pagina's | Kluwer, Deventer | 1990
Gedrukt boek
Frans van der Horst Effectief managementgedrag
een handleiding voor het doelmatig begeleiden van medewerkers
Leidinggeven en communicatie worden beschreven als belangrijke onderdelen van de taak van het management in organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's | Nelissen, Soest | 2003
Gedrukt boek
Olaf Johannes Coenraad Cornielje Rationing and capital mobility in applied general equilibrium models
Non-fictie
Engels | 215 pagina's | VU University Press, Amsterdam | 1990
Gedrukt boek
Gemeentebestuur; personeel(sbeleid)
Nederlands | Bibliotheek Apeldoorn, Apeldoorn | 1990
Gedrukt boek
Carla van Loon Stadscentrum Apeldoorn
toeristisch recreatief milieu voor de bezoekers van de dagattracties, Rijksmuseum, paleis het Loo, het Apenheul en pretpark Koningin Julianatoren; een onderzoek naar de relatie tussen dagattractiebezoek en stadscentrum bezoek
Eindexamenscriptie Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer, sector Toerisme en Recreatie, richting Beleid, Onderzoek en Planning
Nederlands | 72 pagina's | 1990
Gedrukt boek
Overheid en informatie
Opstellen over de informatiseringsontwikkelingen bij de rijksoverheid, de informatievoorziening bij het directoraat milieubeheer, de gemeente Den Haag en politie-instanties.
Non-fictie
Nederlands | 68 pagina's | Stenfert Kroese, Leiden [etc.] | 1990
Gedrukt boek