Zoekresultaten
Resultaat 241 - 260 (van 350)
Léon Biezeman Leren met dyslexie
Theoretische beschouwing over de resultaten van een onderzoek naar leerstrategieën van dyslectische leerlingen in het basis- en voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 81 pagina's | Cyclus, Antwerpen, Apeldoorn | 2007
Gedrukt boek
Zicht op de brede school 2006-2007
Overzicht van de ontwikkelingen en de huidige stand van zaken van de brede school.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | SWP, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Meervoudig intelligent het jaar rond
MI activiteiten voor kinderen van 4 t/m 8 jaar
Non-fictie
Nederlands | 91 pagina's | Bazalt, Vlissingen | 2010
Gedrukt boek
John Smeets Maastrichterlaan 80 Lauradorp
Non-fictie
Nederlands | 44 pagina's | [John Smeets], [Landgraaf] | 2008
Gedrukt boek
Rob Martens Motiveren van studenten in het hoger onderwijs
theorie en interventies
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's | Wolters Noordhoff, Groningen [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Jos Smeets Technische maatjes bij dyslexie
compenserende en dispenserende hulpmiddelen
Non-fictie
Nederlands | 52 pagina's | Masterplan Dyslexie, 's-Hertogenbosch | 2007
Gedrukt boek
Ludo Verhoeven Tussendoelen mondelinge communicatie
leerlijnen voor groep 1 tot en met 8
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Expertisecentrum Nederlands, Nijmegen | 2007
Gedrukt boek
Provincie Limburg Mensen in Limburg
cultuur, welzijn en zorg in 2003-2007
Nederlands | 20 pagina's | Provincie Limburg, Afd. Cultuur, Welzijn en Zorg, Maastricht | 2007
Gedrukt boek
Yvonne Leeman Pedagogische kwaliteit op de kaart
Handleiding voor schoolteams in het basis- en voortgezet onderwijs en in het middelbaar en hoger beroepsonderwijs om een gezamenlijke pedagogische visie op onderwijs te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's | HBuitgevers, Baarn | 2007
Gedrukt boek
Floor Looy Het schoolinformatiesysteem als managementinstrument
Praktisch handboek voor leidinggevenden en bestuurders in het primair onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 295 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2007
Gedrukt boek
Liesbeth Geerdes-Klaassen Leer nu plassen en poepen zoals het moet, dan gaat het de rest van je leven goed!
Werkboek ter bevordering van zindelijkheid voor kinderen en hun ouders.
Non-fictie
Nederlands | 21 pagina's | 2010
Gedrukt boek
Coosje Constandse-van Dijk De sociale en emotionele ontwikkeling
ik wil zorgen voor een klimaat waarin de kinderen zich veilig voelen en durven te vragen
Praktijkboek voor moedertaalverwerving in het speciaal (primair en voortgezet) onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 22 pagina's | Agiel, Utrecht | 2007
Gedrukt boek
Bill W.J.M. Banning Onderwijsdier in hart en nieren
een persoonlijke visie op groei, professionaliteit en pedagogisch vermogen
Pleidooi voor een andere pedagogische grondhouding van leerkrachten, die gekenmerkt wordt door betrokkenheid bij en gevoelsverbondenheid met de leerlingen.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Damon, Budel | 2007
Gedrukt boek
Marjan Elzer Voorlezen
voorlezen is een manier om kennis te maken met de eigen en met andermans cultuur
Praktijkboek voor moedertaalverwerving in het speciaal (primair en voortgezet) onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 13 pagina's | Agiel, Utrecht | 2007
Gedrukt boek
Educatekst Moet je doen
Non-fictie
Nederlands | 261 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Lodewijk Ouwens Moet je doen
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Lodewijk Ouwens Moet je doen
Non-fictie
Nederlands | 266 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Lodewijk Ouwens Moet je doen
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Kees Broekhof Levende Boeken: zo werkt dat!
praktische suggesties voor het werken met Levende Boeken op school en thuis
Non-fictie
Nederlands | 63 pagina's | Sardes, [Utrecht] | 2007
Gedrukt boek
Tony Booth Index voor inclusie
werken aan leren en participeren op school
Praktisch naslagwerk in de ontwikkeling naar inclusief onderwijs binnen de scholen, dat wil zeggen het integreren van kinderen met beperkingen in het reguliere onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 116 pagina's | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg, Tilburg | 2009
Gedrukt boek