Zoekresultaten
Resultaat 241 - 260 (van 294)
Piet Houben Interactief levensloopbeleid
vensters en gereedschap om de tweede levenshelft vorm te geven
Uitleg over de wijze waarop de mens zich kan ontwikkelen in de tweede levenshelft en hoe organisaties daarop kunnen inspelen.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | SWP, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Pieter Tanis De sollicitatiewaaier
hoe word ik de juiste kandidaat
Non-fictie
Nederlands | Thema, [Zaltbommel] | 2009
Gedrukt boek
Veldeke, Vereniging tot Instandhouding en Bevordering van de Limburgse Volkscultuur Spreekwoorden, uitdrukkingen, spreuken, gezegden en zegswijzen in de Venrayse streektaal
Non-fictie
Nederlands | 498 pagina's | Veldeke Venroj, Verieëneging vur Venrodse Volkskultuūr, [Venray] | 2009
Gedrukt boek
Academie voor Sportkader Organiseren & communiceren
niveau 3
Leerboek voor sportleiders en -managers in opleiding.
Non-fictie
Nederlands | 360 pagina's | Angerenstein, Arnhem | 2009
Gedrukt boek
Bronis Verhage Grondslagen van de marketing
Non-fictie
Nederlands | 196 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Raad voor het openbaar bestuur Naar een collegiaal en samenhangend overheidsbestuur
de lokale bestuurspraktijk als wenkend perspectief voor het rijk?
Non-fictie
Nederlands | 340 pagina's | Sdu Uitgevers, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
Herman Lier Van experience naar challenge economy
Verhandeling over de ontwikkeling waarin het creëren van unieke belevenissen en ervaringen voor klanten een toegevoegde waarde oplevert van een dienst of product waardoor de concurrentiepositie en winstgevendheid van organisaties verbeterd wordt.
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Ton den Boon Van aanvallûh tot ziezo en 848 andere uitroepen
Van Dale Modern uitroepenwoordenboek
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Van Dale, Utrecht [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Wilfred Steenbruggen Publieke dimensies van privé-communicatie
een onderzoek naar de verantwoordelijkheid van de overheid bij de bescherming van vertrouwelijke communicatie in het digitale tijdperk
Non-fictie
Nederlands | 367 pagina's | Cramwinckel, [Amsterdam] | 2009
Gedrukt boek
Bertrand Cesvet Spreken is goud
maak je merk spraakmakend
Handreiking voor ondernemers die hun product in de markt willen zetten door middel van mond-tot-mondreclame.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Merijn de Boer Google Android
gadget guide
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Bruna, [Utrecht] | 2009
Gedrukt boek
Patrick van Thiel Innovatie & succes
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Lia Hesemans Schrijfhulp
training van structuur, stijl en spelling
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Boom Onderwijs, 's-Gravenhage | 2009
Gedrukt boek
Wim Daniëls Lang leve Wim
'what is a world without Wimmen?'
Pleidooi voor het geven van de naam Wim, met een overzicht van befaamde Nederlandse en Vlaamse Wimmen en veel andere wetenswaardigheden.
Non-fictie
Nederlands | 60 pagina's | Kuux Media, Eindhoven | 2009
Gedrukt boek
Nederlands Genootschap van Hoofdredacteuren Storm in de media
Weergave van enkele debatten met hoofdredacteuren en andere betrokkenen over de toekomst van de krant in Nederland.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Balans, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Omroepvereniging VPRO Het grote marathon interview boek
Lange interviews met vijftien bekende Nederlanders.
Non-fictie
Nederlands | 480 pagina's | Contact, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Werken met betekenis
dialooggestuurde hulp- en dienstverlening
Praktische gids voor vormen van sociale hulp- en dienstverlening waarbij cliënten hun eigen krachten en mogelijkheden moeten ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Coutinho, Bussum | 2009
Gedrukt boek
Saskia Barendse-Schijvens Van medeWerkers naar medeMerkers
internal branding in de praktijk
aan de hand van het verhaal van Interpolis wordt een beeld geschetst van successen en tegenslagen die communicatieprofessionals tegenkomen bij het opzetten van een internal branding-traject.
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | Adformatie Groep, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Marteyn Roes Marketingplan voor ondernemers in het MKB
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Katja Verbruggen | Marjet Tamse Op naar de eindstreep
Nederlands voor Duitstaligen
Studie- en oefenboek voor beginners dat opleidt tot niveau B2. Vervolg op 'In de startblokken'.
Non-fictie
Duits | Nederlands | 319 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2019
Gedrukt boek