Zoekresultaten
Resultaat 241 - 260 (van 2109)
Ike Lasater | Julie Stiles Woorden die werken op de werkplek
een praktische gids voor effectieve communicatie
Werk- en oefenboek voor een methode van geweldloze communicatie in werksituaties.
Non-fictie
Nederlands | 274 pagina's | Mens en Communicatie, [Roermond] | 2019
Gedrukt boek
Harro Willemsen | Arjo Bunnik De Par5 methode
De nieuwe standaard in acquisitie
Hoe kom ik bij nieuwe klanten aan tafel? Dit is een van de belangrijkste vragen voor iedere ondernemer, salesprofessional of ZZP’er. Traditionele methoden zoals koude acquisitie leveren te weinig rendement op en worden als negatief ervaren. Daarbij legt de AVG-wetgeving allerlei restricties en voorwaarden op voor business-to-business acquisitie. Het is dus tijd voor een nieuwe, positieve en effectieve acquisitieaanpak: de Par5 methode. Speciaal ontwikkeld voor iedereen die op een professionele...
Nederlands | 7 uur 12 minuten (623 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Jos Burgers Eén fan per dag
Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt....
Nederlands | 4 uur 30 minuten (389 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Andy Mosmans Startup Branding
Een goed begin is het halve merk
Startups zijn hot en ook Nederland koestert deze vernieuwende bedrijven in de hoop dat ze uitgroeien tot duurzaam succesvolle ondernemingen. Lang niet alle startups komen echter overtuigend uit de startblokken en ruim 90% verlaat de wedstrijd voortijdig. De grote uitdaging bestaat er dus uit om van meer startups daadwerkelijke sterren te maken. Goed doordachte merkidentiteit is een strategisch 'stuur' Branding kan hierbij een belangrijke rol vervullen omdat het kan helpen een jonge onderneming...
Nederlands | 5 uur 19 minuten (459 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Bert van Dijk Beïnvloed anderen, begin bij jezelf
Praktische wenken voor een doelgerichte en effectieve communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 109 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2015
Gedrukt boek
Ellis Buis Noteer jij dit even?
efficiënt notulen en gespreksverslagen maken
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Uitgeverij Haystack, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Cees Braas | Annemieke de Schepper Formuleren
aantrekkelijk, begrijpelijk en correct schrijven
Praktische handleiding voor het opstellen van zakelijke teksten.
Non-fictie
Nederlands | 182 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Juul Martin Handboek voor wereldverbeteraars
Hoe je als praktische idealist je dromen kunt waarmaken
Wil jij de wereld verbeteren? Stop dan met praten, kom in actie en begin een concreet project om je droom te verwezenlijken. Wil je een einde maken aan zwerfafval, eenzame mensen helpen of de bijen redden? Wat je droom ook is, je kunt hem alleen verwezenlijken als je in actie komt. Maak je geen zorgen over geld, want spullen zijn er genoeg. En maak je geen zorgen over al het werk, want er zijn altijd mensen die blij worden van meedoen met jouw droom. Dit handboek is een cocktail van de meest waardevolle...
Nederlands | 4 uur 2 minuten (348 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Karen Kroonstuiver | Mariëlle Seegers 'O, heb je het tegen mij?'
doelgroepdenken in de praktijk
Tips voor ondernemers in de detailhandel om hun klanten te begrijpen en hun onderneming op hen af te stemmen.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Bart van den Belt De online marketingmachine
Wat elke ondernemer moet weten over online marketing
Je bent een kei in je vak en hebt je klanten echt iets te bieden, daarom ben je zelfstandig ondernemer geworden. Je hebt een prachtige website met professionele foto’s en leuke teksten, en hebt al je relaties daarop geattendeerd. Maar het blijft stil ... Bart van den Belt maakte precies hetzelfde mee en liet het er niet bij zitten. De afgelopen tien jaar verdiepte hij zich in alle aspecten van online marketing en ontwikkelde een strategie waarmee hij een stabiele stroom van klanten trekt en verzekerd...
Nederlands | 3 uur 34 minuten (308 MB) | Bookora, Zeist | 2018
Luisterboek (digitaal)
Isabelle van de Nadort Lichaamstaal lezen
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Anne Raaymakers Vind ik leuk!
Facebookmarketing. De leukste en makkelijkste manier om klanten te krijgen
Facebook is het grootste socialmediaplatform ter wereld. Alleen in Nederland zijn er al meer dan 11 miljoen actieve gebruikers, en dat aantal stijgt nog steeds. Jouw ideale klanten zitten dus zonder twijfel op Facebook. Je zou wel gek zijn als je daar niets mee doet. Toch?! Facebookmarketing is niet moeilijk. Sterker nog: het is zelfs leuk. Maar je moet natuurlijk wel weten hoe het werkt. Met dit boek helpt Anne Raaymakers, Nederlands bekendste Facebookmarketingexpert, je op weg. Ze laat zien hoe...
Nederlands | 3 uur 24 minuten (294 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Harry van Dalen | Kees Koedijk De kleine Keynes
Zijn vooruitstrevende visie samengevat
De kleine Keynes is een handige samenvatting van het gedachtegoed van de Britse econoom John Maynard Keynes, een veelzijdig intellectueel die een grote betrokkenheid voelde bij het wel en wee van de wereld. Keynes ontwikkelde zijn vooruitstrevende visie als antwoord op de grote vraagstukken van zijn tijd: de nasleep van twee wereldoorlogen en de daaruit voortvloeiende depressie en werkloosheid. Zijn werk en visie hebben echter niet aan belang en relevantie ingeboet. Veelvuldig werden zijn ideeën...
Nederlands | 2 uur 16 minuten (195 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
Luisterboek (digitaal)
Henk Jan Kamsteeg Spreken met passie
De kracht van storytelling
In ‘Spreken met passie’ licht Henk Jan Kamsteeg uit dat niets krachtiger werkt dan een sterk verhaal om je ideeën goed over het voetlicht te brengen en zo mensen aan je te binden. Kamsteeg brengt theorie en praktijk bij elkaar door de lessen uit zijn jarenlange ervaring als trainer en storyteller in een boeiend verhaal over Victor te verwerken. Victor is blij met zijn langgekoesterde promotie. Maar deze vreugde wordt al snel overschaduwd door zijn onvrede over zijn matige prestaties bij het geven...
Nederlands | 2 uur 24 minuten (208 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
Luisterboek (digitaal)
Sydney Brouwer Six Star Service
Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een...
Nederlands | 3 uur 21 minuten (290 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Groei met cash als brandstof - Sprout Groeigids
Zo spelen Bloomon, Squla en andere scaleups hun cash game
Groei vreet cash. Ondernemers die het gas erop houden, moeten daarom bij alles wat ze doen zorgen voor een optimale cashflow. Ze moeten kunnen dromen hoe snel de euro’s rondgaan in hun bedrijf, weten waar de motor hapert en hoe de uiterste winst valt te peuren uit de brandstof die cash heet. De makers van Sprout laten met deze Groeigids zien hoe dat werkt, met praktisch toepasbare inzichten en de nieuwste tools en methodes. Oprichters van scaleups als Squla, New York Pizza en Bloomon leggen uit hoe...
Nederlands | 3 uur 34 minuten (308 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Bart van der Kooi De customer journey in kaart
De klantenreis die wordt beschreven, is het proces waar een klant doorheen gaat bij een aankoop. Het gaat dus over behoeftes, oriëntatie, overweging, beslissing, aankoop, levering, gebruik etc. En het gaat er vooral over hoe je als leverancier die klant aan je bindt. Uiteraard spelen sociale media hierin een grote rol. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 15 minuten (194 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Alex van der Hulst | Team Sprout Op jacht naar de perfecte klant
Marketinglessen van VanMoof, AFAS, Messagebird, BALR. en meer
Groeiondernemers met ambitie zetten in op state of the art marketing. Daarin draait alles om de klant, een perfecte product-marketfit, een sterke boodschap via de juiste kanalen en data, zoveel mogelijk data. Hoe growth marketing, influencers en buyer personas jou kunnen helpen bij het versnellen van de groei van je onderneming leer je in Op jacht naar de perfecte klant. De makers van Sprout bieden een compacte gids met praktisch toepasbare wetenschappelijke inzichten en de nieuwste tools en methodes....
Nederlands | 2 uur 50 minuten (245 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Rutger Steenbergen Kickass content
Zit je verlegen om een origineel idee voor een blog, tweet of Facebookcampagne? Gebruik dan dit handige boek, het zit barstensvol goede ideeën, voortaan schud je content zo uit je mouw. Rutger Steenbergen weet als ervaren SEO-expert precies wat online werkt en heeft voor dit boek de kansrijkste content voor je op een rij gezet. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 13 minuten (191 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Marijn Mulders Groeien met verdienmodellen
Na een korte aanduiding van wat verdienmodellen zijn, worden er negentien stuk voor stuk uitgelegd, waarbij elk model met een voorbeeld wordt uitgewerkt. Afgerond wordt met het selecteren van een model, de implementatie daarvan, het groeien met een extra model en het bedenken van een eigen model. Het boek bevat een lijst met referenties. De auteur schrijft vanuit zijn praktijk- en onderwijservaring een bondige tekst over een opkomend onderwerp. Het boek is aanbevelenswaard voor bijvoorbeeld ondernemers,...
Nederlands | 2 uur 39 minuten (229 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)