Zoekresultaten
Resultaat 261 - 280 (van 411)
Elly Jans | Charles Hupperts Palladion
Griekse literatuur en cultuur
Non-fictie
Nederlands | 311 pagina's | Eisma Edumedia, Leeuwarden | 2014
Gedrukt boek
Arnold Vonk | Pieter Smit Effectief opiniestukken schrijven
aandacht voor uw zaak in 10 stappen
Stappenplan voor het schrijven van een opiniestuk voor de krant of online media.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | De Nieuwsmakers, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Wim van Gennip | Peter de Ries Haantjes leggen geen eieren
handboek voor effectief vergaderen
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Schrijversportaal, Maartensdijk | 2014
Gedrukt boek
Handboek vroeg vreemdetalenonderwijs
Engels op de basisschool
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2014
Gedrukt boek
Bart Kessels Je vergadering als goudmijn
de praktische gids voor vergaderen met resultaat
Non-fictie
Nederlands | 153 pagina's | Donald Suidman, BigBusinessPublishers, [Utrecht] | 2014
Gedrukt boek
Malcolm Frank | Paul Roehrig | Ben Pring Code halo's
hoe digitale informatie over mensen, producten en organisaties de spelregels van het zakendoen revolutionair verandert
Elke keer dat iemand een product zoekt, deelt, koopt, beoordeelt of becommentarieert wordt belangrijke informatie gegenereerd. Zo ontstaat een schil van informatie rond dat product, een code halo. Ook personen die online actief zijn genereren zoâ n code halo, zodat we veel over ze te weten komen. Waar ze wonen, waar ze hun aankopen doen, wie hun vrienden zijn en van welke muziek, films of boeken ze houden. Nog niet zo heel lang geleden zouden bedrijven een fortuin hebben betaald voor die kennis....
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Els Demey | Jody Duyck Pop it up
over het hoe & waarom van pop-upstores
Bespreking van alle aspecten van het vestigen van tijdelijke winkels met een beperkt assortiment.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2014
Gedrukt boek
John Schoorl Iedereen stapt weleens af
zijn mooiste reportages
Reportages door de Volkskrant-journalist.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Van Gennep, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Smartphones & tablets voor beginners
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | F&L Life Publications BV, Nijmegen | 2014
Gedrukt boek
Yoni Van Den Eede Mens en media
van Marshall McLuhan tot een hedendaagse filosofie van media en technologie
Historische beschouwingen over mens en technologie aan de hand van de denkbeelden van de Canadese mediagoeroe Marshall McLuhan.
Non-fictie
Nederlands | 168 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2014
Gedrukt boek
Johan Weerkamp | Truke Zeinstra Wat de boer niet zegt
communicatie in agrarische familiebedrijven
Uitgave over de organisatie van communicatie in familiebedrijven binnen de agrarische sector, waarbij aan de hand van veertien praktijksituaties verschillende thema's aan bod komen.
Non-fictie
Nederlands | 193 pagina's | Kluwer, Deventer | 2014
Gedrukt boek
Guus Kok Wat doen we nou wel en wat doen we nou niet (meer)?
hoe focus aan te brengen in interne communicatie die bijdraagt aan de organisatiedoelen
Praktische gids over interne communicatie in organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 60 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Eric Smilde | Bas van Glabbeek | Ilse van Ravenstein | Guus Kok Wat levert IC nu eigenlijk op?
keuzen onderbouwen, rendement aantonen en accountable zijn in interne communicatie
Handleiding voor de IC-professional.
Non-fictie
Nederlands | 52 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Ilse van Ravenstein | Eric Smilde Hoe krijgen we IC aan de praat?
in vier stappen interne communicatie structureren om iedereen in de organisatie optimaal toe te rusten
Verhandeling over de inrichting van de interne communicatie binnen een organisatie.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Ilse van Ravenstein Onze strategie komt niet aan!?
de communicatieve strategiecyclus: vijf fasen naar effectieve interne communicatie rondom organisatiestrategie
Praktische gids die inzicht geeft in de rol van de communicatieprofessional in de strategiecyclus.
Non-fictie
Nederlands | 56 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Betteke van Ruler | Frank Körver Het strategisch communicatie frame
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Saskia ter Laag Niet meer stil
hoe de moord op vier IKON-journalisten op 17 maart 1982 de levens van nabestaanden en betrokkenen heeft beïnvloed
Non-fictie
Nederlands | 259 pagina's | Uitgeverij Aspekt, Soesterberg | 2014
Gedrukt boek
Dirk De Grooff Van analoog naar digitaal
inleiding in de communicatietechnologie
Studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 245 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Tekstase Naar Nederland
voorbereiding op het basisexamen inburgering in het buitenland; Nederlands-Français; ongekuiste versie
Zelfstudiepakket Nederlandse taal voor anderstalige beginners. Ook geschikt voor mensen die nooit hebben leren lezen of het Latijnse schrift (zoals Engels, Frans of Spaans) niet beheersen. Handleiding bevat woordenlijst in het Frans.
Non-fictie
Nederlands | Productie en distributie: Uitgeverij Boom, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Tekstase Naar Nederland
voorbereiding op het basisexamen inburgering in het buitenland; Nederlands-English; gekuiste versie
Zelfstudiepakket Nederlandse taal voor anderstalige beginners. Ook geschikt voor mensen die nooit hebben leren lezen of het Latijnse schrift (zoals Engels, Frans of Spaans) niet beheersen. Handleiding bevat woordenlijst in het Engels.
Non-fictie
Nederlands | Productie en distributie: Uitgeverij Boom, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek