Zoekresultaten
Resultaat 261 - 280 (van 403)
Wim Vermeulen Marketing voor de mad men van morgen
sterke merken in een wereld van algoritmes
Inleiding tot reclametechnieken in een digitale wereld.
Non-fictie
Nederlands | 178 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2018
Gedrukt boek
Hein Dijksterhuis Passie voor presteren
wat leiders kunnen leren van topzeilers
Een pleidooi voor een omslag in het denken van leidinggevenden, van commanderen en controleren naar ontwikkeling en zingeving voor de werknemer.
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Hollandia, Haarlem | 2018
Gedrukt boek
Organiseren in en met netwerken
Gids over een model voor het opbouwen, inrichten en evalueren van een zakelijk netwerk.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2018
Gedrukt boek
Tom van den Belt Goed werkgeverschap & goed werknemerschap
ethiek van bedrijfscultuur, leiderschap en arbeidsrelaties
Non-fictie
Nederlands | 180 pagina's | Buijten & Schipperheijn Motief, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Krist Pauwels Verdien meer dan geld
Adviezen om de emotionele bevrediging die met betaald werk gepaard kan gaan, te vergroten.
Non-fictie
Nederlands | 109 pagina's | Angèle, [Antwerpen] | 2018
Gedrukt boek
Jeroen Busscher De leer(r)evolutie
Gids voor een nieuwe manier van leren en hoe organisaties mensen hierbij kunnen ondersteunen.
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | VMN Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2018
Gedrukt boek
Gino Van Ossel Retail
de digitale hysterie voorbij; ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
SAMENVATTING: "De digitale revolutie heeft de klant meer dan ooit veeleisend gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën zoals artificiële intelligentie en digitale assistenten een volgende schokgolf aan. Gino van Ossel leidt retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie. Met herkenbare voorbeelden reikt...
Non-fictie
Nederlands | 326 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2018
Gedrukt boek
Patrick T.H.M. Janssen Interculturele competenties
Studieboek voor studenten hbo en wo.
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Titia van der Ploeg Training 2.0
de zes onmisbare elementen voor een succesvolle training
Uitleg over de IMPACT-methode: een didactische methode voor trainers die professionals trainen.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2016
Gedrukt boek
Francisco Palao | Michelle Lapierre | Salim Ismail Exponentiële transformatie
het ExO Sprint-playbook om je organisatie te innoveren
Non-fictie
Nederlands | 383 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Peter Snoeckx Zinvol digitaliseren
wat disruptie en andere dure woorden voor jouw organisatie betekenen
Studieboek voor managers en marketeers over de digitalisering van bedrijfsgegevens, de betekenis en het nut daarvan.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2018
Gedrukt boek
Publiek management
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2018
Gedrukt boek
Jaap van Driel Waar is de projectmanager toch mee bezig?
hoe u projectmanagers en hun teams succesvol begeleidt
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2018
Gedrukt boek
Rob Fijlstra | Leo van de Voort Risicovreugde
leid liever evident gevaarlijk dan ogenschijnlijk veilig
Pleidooi voor gedreven en gedurfd ondernemerschap met het accent op voorsteliingsvermogen, groot denken en de focus op groeikracht, waarbij ook aandacht uitgaat naar duurzaam ondernemen, zingeving, zelfmotivatie en zelfvertrouwen.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2018
Gedrukt boek
Hartger Wassink ® zijn als leider
Beschouwingen over persoonlijk leiderschap: de manier waarop je als leidinggevende een voorbeeld bent en anderen helpt hun opdracht in de wereld te realiseren.
Non-fictie
Nederlands | 116 pagina's | Uitgeverij Kloosterhof, Neer | 2018
Gedrukt boek
Wereld in beweging
Inleidend studieboek op hbo/wo-niveau over internationale politieke betrekkingen.
Non-fictie
Nederlands | 498 pagina's | Boom bestuurskunde, Den Haag | 2018
Gedrukt boek
Wim Smets The only way is up
wat managers kunnen leren uit bergexpedities
Vanuit zijn ervaring als bergbeklimmer geeft de auteur adviezen aan managers voor het nemen van moeilijke beslissingen.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2018
Gedrukt boek
TEN HAVE Change Management Verandercanvas
een praktisch boek voor iedereen die doordacht wil werken aan organisatieverandering
Non-fictie
Nederlands | 147 pagina's | Management Impact, [Deventer] | 2018
Gedrukt boek
Albert-Laszló Barabási De formule
de universele wetten van succes
Analyse van een aantal uitgangspunten die ten grondslag liggen aan succes op zakelijk gebied.
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
De binnenkant van Nieuw Organiseren
bewegen en bewogen worden in de Broosz Community of Practice
Praktijkervaringen met nieuw organiseren, waarin het werken vanuit de principes vertrouwen, verantwoordelijkheid en verbinding centraal staat.
Non-fictie
Nederlands | 140 pagina's | S2 Uitgevers, Baarn | 2018
Gedrukt boek