Zoekresultaten
Resultaat 261 - 280 (van 328)
J.L. Noomen Personeelsfunctionarissen aan het werk
casussen en opdrachten bij integraal personeelsmanagement
Studieboek op HBO-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 229 pagina's | Nelissen, Baarn | 1997
Gedrukt boek
S. Wijnia Commerciële bedrijfseconomie
inleiding tot marketingmanagement
Studieboek op MBO/HBO-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 344 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1996
Gedrukt boek
Nederlands Textielmuseum De wevers en Vincent van Gogh
Cultuurhistorische en sociologische opstellen over o.a. de wevers in het werk van Van Gogh, de Nuenense wevers, plattelandsvoorstellingen bij Franse schilders en literaire invloeden bij Van Gogh.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | Waanders, Zwolle | 1990
Gedrukt boek
C.N.A. Molenaar Grondslagen van database marketing
Inleiding in de wijze waarop automatisering kan leiden tot een beter en efficiënter gebruik van de marketingtechniek en -instrumenten.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Samsom BedrijfsInformatie, Alphen aan den Rijn [etc.] | 1992
Gedrukt boek
Ronnie Lessem Evoluerend management
de principes van ontwikkelingsmanagement
Non-fictie
Nederlands | 261 pagina's | LEMMA, Utrecht | 1992
Gedrukt boek
D.H. Kalhorn Toegepaste financiële rekenkunde
met programma-listing voor gebruik van zakcomputer
Inleiding ten behoeve van Heao en opleidingen bedrijfseconomie.
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's | Stenfert Kroese, Leiden [etc.] | 1990
Gedrukt boek
Stichting Teleac Personeelsmanagement voor het midden- en kleinbedrijf
Cursusboek bij de gelijknamige Teleaccursus
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Stichting Teleac, Utrecht | 1990
Gedrukt boek
Dorien Trommel Technologie en functieverbetering voor vrouwen
handleiding voor analyse en ontwerp van functies bij de introductie van nieuwe technologie in de industrie
In deze handleiding wordt een methodiek uiteengezet gericht op het verbeteren van functies voor vrouwen in de industrie met gebruikmaking van nieuwe technologieën. De aanleiding tot het ontwikkelen van deze methodiek ligt enerzijds in de constatering dat de arbeidspositie van vrouwen in de industrie marginaal is en anderzijds in de veranderende eisen van de markt aan industriële bedrijven. De veranderende omstandigheden vragen om een meer flexibele, dynamische organisatie. Nieuwe technologieën,...
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's | Delftse Universitaire Pers, Delft | 1990
Gedrukt boek
Dirk Verbaan Modulen voor jobmarketing en vacaturebeleid
Leer- en praktijkboek personeelsmanagement.
Non-fictie
Nederlands | 114 pagina's | Nelissen, Baarn | 1990
Gedrukt boek
Vivian F.C. Kleyn Reiskunde
Studieboek voor de reisbranche.
Non-fictie
Nederlands | 501 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1990
Gedrukt boek
Verbond van Nederlandse Ondernemingen Personeelsmanagement
Inleiding in het personeelsmanagement.
Non-fictie
Nederlands | 106 pagina's | Kluwer, [Deventer] | 1990
Gedrukt boek
R. Shaw Database marketing
Handleiding voor diegenen die een database gebruiken als hulpmiddel bij marketing.
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's | BoekWerk, Groningen | 1993
Gedrukt boek
A.R. van Goor Goederenstroombesturing, voorraadbeheer en materials handling
Non-fictie
Nederlands | 467 pagina's | Stenfert Kroese, Leiden [etc.] | 1990
Gedrukt boek
Marketing 2000
Nederlandse editie
Bundel artikelen over toekomstige ontwikkelingen in de marketing en de implicaties daarvan voor het strategisch management.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | Samsom, Alphen aan den Rijn | 1990
Gedrukt boek
Ans J. Carels Nieuw!
het nieuwe produkt; van strategie tot introductie
Praktische handleiding voor het maken en introduceren van nieuwe produkten.
Non-fictie
Nederlands | 297 pagina's | Stenfert Kroese, Leiden [etc.] | 1990
Gedrukt boek
Henk Mulder Koplopers in ict
Gids voor jonge professionals en starters die zich op de arbeidsmarkt van de ICT-sector willen oriënteren. Informatie over een aantal snel groeiende, Nederlandse bedrijven wat betreft producten en diensten, bedrijfsstrategie, werksfeer, arbeidsvoorwaarden en promotiekansen.
Non-fictie
Nederlands | 227 pagina's | Gopher, Utrecht | 2006
Gedrukt boek
Joop Roomer DM
theorie, methoden en technieken van direct marketing
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Samsom BedrijfsInformatie, Alphen aan den Rijn [etc.] | 1990
Gedrukt boek
Onroerend goedleasing
Juridische en bedrijfseconomische aspecten van het leasen van onroerende bedrijfsmiddelen.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1990
Gedrukt boek
L. van den Berg Strategische city-marketing
Beschrijving van het door een gemeente op marktgerichte wijze ontplooien van activiteiten on het produkt stad beter te verkopen.
Non-fictie
Nederlands | 147 pagina's | Academic Service, Schoonhoven | 1990
Gedrukt boek
Paul Postma Het direct marketing boek
toepassingen en mogelijkheden voor database gestuurde direct marketing
Non-fictie
Nederlands | 297 pagina's | Management Bibliotheek, Amsterdam [etc.] | 1990
Gedrukt boek