Zoekresultaten
Resultaat 261 - 280 (van 339)
Henk Roest Cases marketingstrategie
Twintig cases over de fasen van het strategisch marketingplan, ontleend aan diverse sectoren van het Nederlandse bedrijfsleven en de non profit-sector.
Non-fictie
Nederlands | 253 pagina's | Stenfert Kroese, Culemborg | 1993
Gedrukt boek
Paardekooper & Hoffman Groep Accounting kompas
registreren, rapporteren, controleren
Inleiding tot de externe verslaggeving en jaarrekening, alsmede tot de rapportage van de verslaggeving.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | P&H Groep, Rotterdam | 1993
Gedrukt boek
Maria Sophia van Geenhuizen A longitudinal analysis of the growth of firms
the case of the Netherlands
Non-fictie
Engels | 265 pagina's | 1993
Gedrukt boek
Willem Swaan Behaviour and institutions under economic reform
price regulation and market behaviour in Hungary
Non-fictie
Engels | 358 pagina's | Thesis Publishers, Amsterdam | 1993
Gedrukt boek
James V. McGee Strategisch informatiemanagement
verbeter uw concurrentiepositie en efficiëntie door informatie als strategisch instrument te gebruiken
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | BoekWerk, Groningen | 1996
Gedrukt boek
Brian Rothery ISO 9000
Toelichting op de internationale normen betreffende kwaliteit uit de zgn. ISO-9000-reeks.
Non-fictie
Nederlands | 296 pagina's | Management Press, Amsterdam [etc.] | 1993
Gedrukt boek
Stichting Teleac Reclame & promotie
creatief omgaan met communicatie
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Stichting Teleac, Utrecht | 1993
Gedrukt boek
Ton van den Haspel Client/server management
Ten behoeve van de client/server technologie in informatiesystemen worden ontwikkelingen beschreven op het gebied van daarbij passend bestuur, organisatie en communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 105 pagina's | Academic Service, Informatica, Schoonhoven | 1993
Gedrukt boek
Bengt Karlöf Optimalisatie als strategie
over strategische precisie en operationele vaardigheden
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, [Deventer] | 1993
Gedrukt boek
Costselect Consultancy Kostenbesparingen en organisatorische verbeteringen voor bedrijven
een praktisch boek voor ondernemers en managers van bedrijven die kosten willen verlagen, opbrengsten verhogen en risico's verminderen
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | Costselect, Kloetinge | 1993
Gedrukt boek
Sunanda Sangwan Strategic interventions and export-orientation
a study of India's electronics industry
Non-fictie
Engels | 194 pagina's | Eburon, Delft | 1993
Gedrukt boek
N. Huijsman (Rzn.) De posthistorie van het eiland Texel
Non-fictie
Nederlands | 155 pagina's | Langeveld en De Rooy, Den Burg | 1993
Gedrukt boek
S.K.Th. Boersma Bedrijfskundige methode voor informatiebeleid
Studieboek op HBO-/universitair niveau.
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | Lansa Publishing, Leidschendam | 1993
Gedrukt boek
J.A.N.M. van Snellenberg Interne berichtgeving
spiegel voor de organisatie
Inleiding tot de interne berichtgeving in een organisatie, met als uitgangspunten strategie en bedrijfsprocessen.
Non-fictie
Nederlands | 68 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1993
Gedrukt boek
C.P.A. Bartels Investeren in kennis
Actueel overzicht van de wegen waarlangs de produktiefactor "kennis" vanuit wetenschap, onderwijs en research tot benutting in de economie wordt gebracht door een actief overheidsbeleid.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Van Gorcum, Assen | 1993
Gedrukt boek
Patrick De Groote Ronde van België
een toeristisch-geografische verkenning
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 1993
Gedrukt boek
Henry Coert Moll Energy counts and materials matter in models for sustainable development
dynamic lifecycle modelling as a tool for design and evaluation of long-term environmental strategies
Non-fictie
Engels | 396 pagina's | Styx, Groningen | 1993
Gedrukt boek
Dominique Xardel De doorbraak
beloofd is beloofd; het Amway-fenomeen en hoe het werkt; een kans voor miljoenen
Beschrijving van de marketingstrategie van het Amerikaanse bedrijf Amway.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Verba, Hoevelaken | 1999
Gedrukt boek
Lenette Schuijt Vrouwen nemen leiding
creatief richting geven aan je loopbaan
Dit boek is bedoeld om vrouwen inzicht te geven in eigen leiderschap. Met behulp van oefeningen en vragen worden richtlijnen gegeven om te onderzoeken wat je wilt realiseren in je omgeving, op de werkplek en in het gezin. Tot slot wordt aandacht besteed aan het omgaan met fouten, het nemen van risico's en het omgaan met tijd en het voorkomen van stress.
Non-fictie
Nederlands | 235 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1993
Gedrukt boek
Charles Hampden-Turner Zeven gezichten van het kapitalisme
cultuurverschillen tussen de VS, Japan, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Zweden en Nederland
Non-fictie
Nederlands | 479 pagina's | Contact, Amsterdam [etc.] | 1994
Gedrukt boek