Zoekresultaten
Resultaat 261 - 280 (van 334)
Costselect Consultancy Kostenbesparingen en organisatorische verbeteringen voor bedrijven
een praktisch boek voor ondernemers en managers van bedrijven die kosten willen verlagen, opbrengsten verhogen en risico's verminderen
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | Costselect, Kloetinge | 1993
Gedrukt boek
Stichting Teleac Reclame & promotie
creatief omgaan met communicatie
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Stichting Teleac, Utrecht | 1993
Gedrukt boek
Ton van den Haspel Client/server management
Ten behoeve van de client/server technologie in informatiesystemen worden ontwikkelingen beschreven op het gebied van daarbij passend bestuur, organisatie en communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 105 pagina's | Academic Service, Informatica, Schoonhoven | 1993
Gedrukt boek
Bengt Karlöf Optimalisatie als strategie
over strategische precisie en operationele vaardigheden
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, [Deventer] | 1993
Gedrukt boek
N. Huijsman (Rzn.) De posthistorie van het eiland Texel
Non-fictie
Nederlands | 155 pagina's | Langeveld en De Rooy, Den Burg | 1993
Gedrukt boek
S.K.Th. Boersma Bedrijfskundige methode voor informatiebeleid
Studieboek op HBO-/universitair niveau.
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | Lansa Publishing, Leidschendam | 1993
Gedrukt boek
J.A.N.M. van Snellenberg Interne berichtgeving
spiegel voor de organisatie
Inleiding tot de interne berichtgeving in een organisatie, met als uitgangspunten strategie en bedrijfsprocessen.
Non-fictie
Nederlands | 68 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1993
Gedrukt boek
Patrick De Groote Ronde van België
een toeristisch-geografische verkenning
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 1993
Gedrukt boek
C.P.A. Bartels Investeren in kennis
Actueel overzicht van de wegen waarlangs de produktiefactor "kennis" vanuit wetenschap, onderwijs en research tot benutting in de economie wordt gebracht door een actief overheidsbeleid.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | Van Gorcum, Assen | 1993
Gedrukt boek
Dominique Xardel De doorbraak
beloofd is beloofd; het Amway-fenomeen en hoe het werkt; een kans voor miljoenen
Beschrijving van de marketingstrategie van het Amerikaanse bedrijf Amway.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Verba, Hoevelaken | 1999
Gedrukt boek
Lenette Schuijt Vrouwen nemen leiding
creatief richting geven aan je loopbaan
Dit boek is bedoeld om vrouwen inzicht te geven in eigen leiderschap. Met behulp van oefeningen en vragen worden richtlijnen gegeven om te onderzoeken wat je wilt realiseren in je omgeving, op de werkplek en in het gezin. Tot slot wordt aandacht besteed aan het omgaan met fouten, het nemen van risico's en het omgaan met tijd en het voorkomen van stress.
Non-fictie
Nederlands | 235 pagina's | Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer | 1993
Gedrukt boek
Charles Hampden-Turner Zeven gezichten van het kapitalisme
cultuurverschillen tussen de VS, Japan, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Zweden en Nederland
Non-fictie
Nederlands | 479 pagina's | Contact, Amsterdam [etc.] | 1994
Gedrukt boek
Costselect Consultancy Kostenbesparingen en organisatorische verbeteringen voor bedrijven
een praktisch boek voor ondernemers en managers die kosten willen verlagen, belastingen besparen, opbrengsten verhogen en risico's verminderen
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Costselect, Kloetinge | 1994
Gedrukt boek
Carolien Gehrels Handboek verzuimmanagement
strategieën en modellen voor de praktijk
Praktische handleiding voor de analyse, diagnose en aanpak van ziekteverzuim in organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 198 pagina's | De Tijdstroom, Utrecht | 1993
Gedrukt boek
Bedrijfscalculatie
Non-fictie
Nederlands | 150 pagina's | Stenfert Kroese, Leiden [etc.] | 1993
Gedrukt boek
D.W. Hillen Simulatie in produktie en logistiek
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Academic Service, Economie en Bedrijfskunde, Schoonhoven | 1993
Gedrukt boek
Paul Postma Postma over marketing
Luchtige verhalen en anekdotes over het begrip marketing.
Non-fictie
Nederlands | 133 pagina's | De Management Bibliotheek, Amsterdam [etc.] | 1993
Gedrukt boek
Cor Molenaar Het einde van de massamarketing
interactieve marketing
Toekomstvisie op marketing, waarbij de interactie met de klant centraal staat.
Non-fictie
Nederlands | 276 pagina's | De Management Bibliotheek, Amsterdam [etc.] | 1993
Gedrukt boek
Jeroen IJzerman Werken met MS-Project 3.0
Stap voor stap uitleg van de belangrijkste mogelijkheden van dit projectmanagement pakket.
Non-fictie
Nederlands | 210 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 1993
Gedrukt boek
Belastingmuseum "Prof. dr. Van der Poel" De speelkaartencollectie van het Belastingmuseum
Non-fictie
Nederlands | 57 pagina's | Stichting Belastingmuseum Prof. dr. Van der Poel, Rotterdam | 1993
Gedrukt boek