Zoekresultaten
Resultaat 261 - 280 (van 298)
Vmbo gt Engels examenbundel
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2002
Gedrukt boek
Instituut voor Migratie- en Etnische Studies Kleurrijk talent
allochtonen werkzaam in wetenschappelijk onderwijs en onderzoek
Non-fictie
Nederlands | 102 pagina's | Instituut voor Migratie- en Etnische Studies (IMES), Universiteit van Amsterdam, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
VWO Frans examenbundel 2e fase
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2002
Gedrukt boek
Genoveva Hopman 'Ik wilde alleen maar rust!'
de omgeving van het ADHD-kind
Ervaringen van mensen met ADHD in de familie- of kennissenkring.
Non-fictie
Nederlands | 114 pagina's | Bergboek.nl, [Zwolle] | 2002
Gedrukt boek
Denis Lawton A history of western educational ideas
Historisch overzicht van de opvattingen over opvoeding en onderwijs in Europa en de Verenigde Staten vanaf de Grieken en Romeinen tot heden.
Non-fictie
Engels | 249 pagina's | Woburn Press, London [etc.] | 2002
Gedrukt boek
Alex van Emst Koop een auto op de sloop
paradigmashift in het onderwijs
Verslag en uitgangspunten van een vernieuwingsproject in het vmbo in Friesland.
Non-fictie
Engels | 60 pagina's | APS, Utrecht | 2002
Gedrukt boek
Herman Baert Projectonderwijs: sturen en begeleiden van leren en werken
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek
Jan Durk Tuinier Leren van de oorlog
interactieve methodiek onderwijs Tweede Wereldoorlog-Heden
Didactische handleiding voor vredeseducatie, gericht op kinderen tussen tien en veertien jaar.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Stichting Vredeseducatie, Utrecht | 2002
Gedrukt boek
Rita Bruce Sathya Sai ouderschap
Visie van de Indiase goeroe op opvoeden, gezin en huwelijk.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Stichting Sri Sathya Sai Baba Nederland, Utrecht | 2002
Gedrukt boek
Tirza Jochemsen Richtlijnen en technieken voor het werken met de gezinnen
Handleiding voor het werken met mensen met een lichte verstandelijke handicap volgens de richtlijnen en technieken van de 'Families first-LVG'-methodiek.
Non-fictie
Nederlands | 64 pagina's | NIZW, Utrecht | 2002
Gedrukt boek
Jan Noteboom Dat begrijp je toch wel?!
over leerproblemen
Informatie over leermoeilijkheden van basisschoolleerlingen voor ouders, leerkrachten en hulpverleners.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Groen, Heerenveen | 2002
Gedrukt boek
Centrum Ganspoel VZW Begeleiding van kleuters met CVI
Werkboek voor leerkrachten in zowel het reguliere als speciale onderwijs van kleuters met Cerebrale Visuele Inperking, een perceptiestoornis.
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Carla Kersbergen Natuuronderwijs inzichtelijk
een basis voor de vakinhoud van natuur, milieu en techniek
Non-fictie
Nederlands | 431 pagina's | Coutinho, Bussum | 2010
Gedrukt boek
O & Q
onderwijs en kwaliteit
Studie over kwaliteitszorg in het voortgezet onderwijs en de rol daarbij van leerkrachten.
Non-fictie
Nederlands | 122 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2002
Gedrukt boek
H. Vermeulen Checklist Vwo Economie 1/1,2
Samenvatting van de stof voor het vwo-eindexamen economie 1 en 2.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | L & M Educatief, Zeist | 2002
Gedrukt boek
Mel Levine A mind at a time
Uitleg van de wijze waarop kinderen zich kennis en vaardigheden eigen maken en herinneren, met adviezen aan ouders en opvoeders om kinderen te stimuleren bij het leren.
Non-fictie
Engels | 352 pagina's | Simon & Schuster, London [etc.] | 2003
Gedrukt boek
CIOS-Nederland Les- en leidinggeven in sport en bewegingsactiviteiten
Non-fictie
Nederlands | 392 pagina's | Angerenstein, Arnhem | 2006
Gedrukt boek
Interfacultaire werkgroep Wetenschap en Samenleving Trots op mijn studie
Persoonlijke ervaringen bij de studie en het wetenschappelijk bedrijf van twaalf studenten van de Katholieke Universiteit Nijmegen.
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | SUN, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Cure & Care development Behandelingsstrategieën bij kinderen en jongeren met autisme
Non-fictie
Nederlands | 129 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 2002
Gedrukt boek
Ellie Coumans Samen werken, samen scholen
over doorlopende leerlijnen
Overzicht van de voorwaarden en mogelijkheden voor een succesvolle doorstroming van leerlingen van het vmbo naar het mbo, naar aanleiding van een in Midden-Brabant uitgevoerd project.
Non-fictie
Nederlands | 67 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek