Zoekresultaten
Resultaat 261 - 280 (van 482)
Salem Samhoud | Jeroen Geelhoed | Ingrid Smolders Wat is onze naam waard?
creëer blijvend resultaat voor klanten, medewerkers, aandeelhouders en maatschappij
Beschouwing voor managers en ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 291 pagina's | Academic Service, 's-Gravenhage | 2012
Gedrukt boek
Lieke Lamb Your future!
hét trendwatchers handboek door hét trendwatchers-duo van Nederland
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Marlies Heeringa-Jansen Stel, ik begin voor mezelf!
leer van de ervaringen van ondernemers
Gids voor beginnende ondernemers, samengesteld aan de hand van interviews met kleine ondernemers en zzp'ers.
Non-fictie
Nederlands | 165 pagina's | Bureau KISOO], [Maastricht | 2012
Gedrukt boek
Anton van den Dungen Als leidinggeven in het onderwijs je vak is
Handleiding voor leidinggevenden in het (basis)onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Gary Hamel Wat er nu toe doet
hoe je wint in een wereld die voortdurend verandert, te midden van onstuitbare innovatie en meedogenloze concurrentie
Visie op de ankerpunten waar een organisatie of bedrijf op moet letten om heden ten dage te overleven: waarden, innovatie, aanpassingsvermogen, passie en ideologie.
Non-fictie
Nederlands | 352 pagina's | Spectrum, Houten | 2012
Gedrukt boek
Wim van Gennip Hé droeftoeter!
over medewerkers die liever tegenwerken dan samenwerken
Praktische adviezen voor managers en medewerkers over de omgang met lastige collega's.
Non-fictie
Nederlands | 142 pagina's | B for books, Maartensdijk | 2012
Gedrukt boek
Adjiedj Bakas The future of food
hoe we lekker, gezond en duurzaam gaan eten en drinken in de 21e eeuw
Non-fictie
Nederlands | Scriptum, Schiedam | 2012
Gedrukt boek
Frank Renout Super Sarko!
Nicolas Sarkozy is voor niets en niemand bang
Journalistieke reportage over het leven en optreden van de Franse politicus, president sedert 2007.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Conserve, Schoorl | 2012
Gedrukt boek
Chris Anderson Makers
de nieuwe industriële revolutie
Pleidooi voor een nieuwe vorm van ondernemerschap, die focust op kleine projecten, uitvindingen en kleinschalige samenwerkingsverbanden.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2013
Gedrukt boek
Peter Robertson De ecologische leider
de natuurlijke cyclus van kernwaarden en organisaties
Non-fictie
Nederlands | 189 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Tiny Kanters Inspiratiemanagement
Zelfhulpboek met oefeningen en tests om je meer bewust te laten worden van je eigen drijfveren, keuzes, prioriteiten en verantwoordelijkheden.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Natasja Loomans Iets voor de rondvraag?
over vergaderen en besluitvorming in groepen
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2002
Gedrukt boek
Riet Fiddelaers-Jaspers Aan de slag met verlies
coachen bij veranderingen op het werk
Praktische handreiking voor managers voor het coachen van medewerkers als hun collega's wegvallen door overlijden, ontslag, arbeidsongeschiktheid of reorganisaties.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Ten Have, Utrecht | 2012
Gedrukt boek
Mandy van der Velde | Paul Jansen | Josje Dikkers Praktijkgericht onderzoek
opzetten, uitvoeren, analyseren en rapporteren
Richtlijnen voor het op betrouwbare wijze uitvoeren van toegepast onderzoek voor universitair studenten en adviseurs voor onderzoeksinstellingen en bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 228 pagina's | Concept uitgeefgroep, Hilversum | 2018
Gedrukt boek
Spanning in en rond organisaties
productief maken van variëteit en complexiteit
Non-fictie
Nederlands | 325 pagina's | Kluwer, Deventer | 2012
Gedrukt boek
Tekens aan de wand
geschilderde muurreclames in Nederland
Op markante plaatsen in dorpen en steden resteert nog een klein aantal van de honderden historische reclames die er ooit zijn geweest. Het zijn vooral de muurschilderingen die sterk tot de verbeelding spreken. Soms zijn ze vaag herkenbaar of verborgen onder een laag verf. Deze reclames hebben door hun duidelijke beeldtaal en zeldzaamheid een bijzondere historische betekenis gekregen. Deze publicatie biedt landelijke inventarisatie van dit erfgoed.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Trichis, Rotterdam | 2012
Gedrukt boek
Hans Wopereis Het licht en de korenmaat
je ziel als werkgever
Uitleg van een spiritualistische en bijbels getinte veranderingsmethode voor organisatiecultuur.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Ten Have, Kampen | 2009
Gedrukt boek
John Michael Greer Het natuurlijk kapitaal
economie om te overleven
Kritische analyse van het kapitalistiche marktdenken, dat het natuurlijke kapitaal miskent en leidt tot vernietiging van de aarde.
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Uitgeverij Jan van Arkel, Utrecht | 2013
Gedrukt boek
Erik Kessels Een idee aub
over creativiteit op commando
Adviezen over creativiteit in het reclamevak, mede op basis van de eigen ervaringen van de auteur als eigenaar van een reclamebureau.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Vera Peerdeman Handboek friendraising
21 strategieën om vrienden duurzaam aan je organisatie te verbinden
Ideeën voor goede doelen-organisaties om donateurs aan zich te binden.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Walburg Pers, Zutphen | 2012
Gedrukt boek