Zoekresultaten
Resultaat 261 - 280 (van 856)
Dion van der Vaart Overtuigen met neuromarketing
Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en beelden ons brein bespelen en doe er je voordeel mee. Alles komt aan bod: comfortabele content, compromisloze conversie en een creatieve customer journey. Voortaan bekijk je alles door een neuromarketingbril. Ondersteuning voor schermlezers is ingeschakeld. Hoe kun je neuromarketing online gebruiken? Hoe maak je je digitale tools weergaloos aantrekkelijk? Ontdek hoe woorden en...
Nederlands | 2 uur 50 minuten (245 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Ward Grootens | Dennis Siliacus De vloer op
De tien principes om het beste uit je mensen te halen
Wil je invloed hebben op het gedrag en de prestaties van je medewerkers? Dan moet jij als leider de vloer op. Want alleen daar waar ze werken, kun je je medewerkers helpen om hun doelen te bereiken. De vloer op is een van de tien onmisbare principes om je mensen gegarandeerd en meetbaar in beweging te krijgen. Dat deze principes werken, is geen toeval, ze zijn gebaseerd op gedragswetenschap en bewezen in de praktijk. De auteurs hebben jarenlange ervaring met het trainen en coachen van leidinggevenden...
Nederlands | 4 uur 20 minuten (374 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Klaas Koster Vitalogie
Zo bereik je meer energie en zelfregie voor jou en je team
Fitte, vitale medewerkers die bevlogen hun werk doen. Het is een ambitie van veel bedrijven, zeker nu duurzame inzetbaarheid zo'n belangrijk onderwerp is. Maar hoe bereik je dat? Hoe creëer je energie binnen je team en hoe laat je die stromen? En vooral ook: hoe zorg je ervoor dat mensen zelf de regie nemen? Klaas Koster, de eerste vitaloog van Nederland, geeft in dit boek de antwoorden. Met een doordachte methode, actuele psychologische inzichten en inspirerende voorbeelden laat hij zien hoe je...
Nederlands | 3 uur 50 minuten (331 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Anne-Jean de Vries Excellente Communicatie
Voor Professionals, Leiders en Ondernemers
Iedereen weet het: communicatie is belangrijk. Maar wist jij dat 70% van de organisatieproblemen in feite communicatieproblemen zijn? Ongeacht waar je werkt en wat je doet; met Excellente Communicatie kan je een hoop processen vele malen effectiever en leuker maken. En dat wil natuurlijk iedereen. Wil je bijdragen aan een fijnere sfeer in je team? Je persoonlijke relaties verdiepen? Verhoogde sales of een uitstekende klanttevredenheid? Beter begrepen worden? Minder conflicten? Of zelfs het ziekteverzuim...
Nederlands | 7 uur 39 minuten (440 MB) | Cinnamon Press, Afferden lb | 2020
Luisterboek (digitaal)
Janneke Willemse Blondjes Beleggen Beter
In 7 stappen naar simpel en succesvol beleggen
Baal je van die lage spaarrente, maar durf je niet te beleggen? Denk je dat je niet genoeg geld hebt om te investeren? Of dat beleggen heel ingewikkeld is? Think again: ook jij kunt geld verdienen op de beurs, zonder daar de hele dag mee bezig te zijn of eerst een forse studie te moeten doen. In Blondjes Beleggen Beter neemt financieel journaliste Janneke Willemse je mee tijdens je eerste stappen op de beursvloer. In dit boek laat zij zien hoe je simpel, in weinig tijd en op de manier die bij...
Nederlands | 5 uur 5 minuten (292 MB) | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
Luisterboek (digitaal)
Pamela Fuller | Mark Murphy | Anne Chow | Jolanda Prijs | Laura te Hennepe Onbewuste vooroordelen
herken en overwin je biases en versterk de verbinding in je team
Uitleg over de methode van adviesbureau FranklinCovey om in vier stappen meer diversiteit en inclusiviteit in het HR-beleid te brengen en medewerkers en leidinggevenden meer bewust te laten worden van hun vooroordelen.
Non-fictie
Nederlands | 303 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Pauline C. Houweling de Bruijn Terug naar de kern - De logica van mediation
Mediation: de meest zuivere manier van helpen
Mediation: de meest zuivere manier van mensen helpen Wat doet een mediator eigenlijk waardoor mensen zelf hun conflict leren oplossen? Wat kan deze methodiek betekenen voor andere vakgebieden waar mensen hulp vragen? Een conflict raakt mensen persoonlijk. Als begeleider krijg je veel op je af: hoe behoud je evenwicht tussen je professionaliteit en betrokkenheid, tussen theorie en praktijk? De kern van de methodiek mediation is conflictbegeleiding met respect voor het zelf-oplossend vermogen: wat...
Nederlands | 3 uur 12 minuten (276 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
George van Houtem Onderhandelen als het heet wordt
Technieken en strategieën voor succes als het heet wordt
Wat doe je als je onderhandelingspartner plotseling wegloopt? Hoe weet je of iemand bluft? Hoe ga je om met emotionele chantage? Voortaan heb je altijd een oplossing als je onder druk staat. Met de technieken en strategieën in dit nieuwe boek van onderhandelingsexpert George van Houtem kun je elke crisis aan. George onthult beproefde onderhandelingstechnieken uit zijn eigen praktijk en die van bekende toponderhandelaars, waaronder Gerrit Zalm, Alexander Rinnooy Kan en Peter Wakkie. Voortaan kom...
Nederlands | 4 uur 19 minuten (372 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Jan Bletz Denken als Marcel Boekhoorn
Marcel Boekhoorn is de ondernemendste investeerder van Nederland. Sinds de verkoop van Bakker Bart rijgt hij lucratieve deals aaneen. Rijk werd hij door Telfort met een half miljard euro winst te slijten aan KPN. Beroemd werd hij als de redder van Hema. Journalist en auteur Jan Bletz dook in het leven en werk van de man die zich alleen laat zien als levensgenieter en societyfiguur. Schijnbaar zorgeloos gaat hij door het leven, met een knappe vrouw aan zijn zijde en het roer van zijn superjacht onder...
Nederlands | 1 uur 46 minuten (153 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Jan Bletz Denken als Mark Zuckerberg
Mark Zuckerberg heeft vrienden en vijanden, die het er allemaal over eens zijn dat niemand anders Facebook zo groot had kunnen maken. Zuckerberg is een briljante programmeur en vooral een fanatieke ondernemer die niet rust voordat de laatste aardbewoner deel uitmaakt van zijn even populaire als invloedrijke netwerk. Wat kunnen we van hem leren? Jan Bletz is journalist. Hij schrijft vooral over financiën en ICT, onder andere voor Computable, Management Team en Sprout. Hij was hoofdredacteur van...
Nederlands | 2 uur 3 minuten (177 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Victor Vlam Denken als Donald Trump
President Donald Trump was pas dertig toen hij de Trump Tower bouwde in Manhattan. Het was de start van een carrière vol successen en controverses die hem uiteindelijk tot het Witte Huis zou brengen. Trump verloor miljarden en verdiende miljarden. Wat kunnen we van hem leren? Hoe doen ze dat toch, de zakelijke genieën over wie we het ene na het andere succes horen? Lees het in de serie Topondernemers, waarin de successen (en de mislukkingen) van bekende Nederlandse en buitenlandse ondernemers...
Nederlands | 2 uur 38 minuten (227 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Juul Martin Handboek voor wereldverbeteraars
Hoe je als praktische idealist je dromen kunt waarmaken
Wil jij de wereld verbeteren? Stop dan met praten, kom in actie en begin een concreet project om je droom te verwezenlijken. Wil je een einde maken aan zwerfafval, eenzame mensen helpen of de bijen redden? Wat je droom ook is, je kunt hem alleen verwezenlijken als je in actie komt. Maak je geen zorgen over geld, want spullen zijn er genoeg. En maak je geen zorgen over al het werk, want er zijn altijd mensen die blij worden van meedoen met jouw droom. Dit handboek is een cocktail van de meest waardevolle...
Nederlands | 4 uur 2 minuten (348 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Femke Hogema Ondernemen in crisistijd
over mindset, cashflow en strategieën
De crisis zorgt bij veel ondernemers voor onrust. Klanten blijven weg, de omzet keldert. Ondernemers maken zich zorgen over de toekomst van hun bedrijf. Maar piekeren heeft nog nooit iemand verder gebracht. Wat staat je dan wel te doen? Survive Niks doen is geen optie. Verlammen is een gouden recept om op faillissement af te stevenen. Hoe kom je dan wel door deze crisis heen? En misschien nog belangrijker: hoe creëer je een bedrijf en financiële situatie waarmee je een volgende crisis beter aankan?...
Nederlands | 3 uur 31 minuten (303 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Richard Engelfriet Zo simpel kan het zijn
Simpele oplossingen voor lastige problemen
Ontdek 30 simpele oplossingen voor moeilijke problemen. MEER ZOALS DIT Vind je dit interessant? Klik voor meer op de serie Persoonlijke Ontwikkeling en Gezondheid bij dit boek. OVER DIT BOEK Ergert u zich ook zo aan collega’s, buren en bedrijven die ‘moeilijk doen’ tot een kunst hebben verheven? Welkom in Nederland, het land waar het makkelijk is om moeilijk te doen. Gelukkig kan het ook simpel. Krijg 30 simpele oplossingen voor moeilijke problemen. Inspirerende tips en praktische voorbeelden om...
Nederlands | 2 uur 9 minuten (185 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Peter Voskuil Gouden eeuw der Nederpop
Non-fictie
Nederlands | 296 pagina's | IJ, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Never waste a good crisis
de 10 wetten van crisismanagement
Tips, adviezen en ervaringen die bedrijven kunnen helpen om in crisistijd te overleven.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Kirtika van Hunen-Malla Wanneer culturen elkaar ontmoeten
dé sleutel tot succesvol samenwerken met diverse culturen
Handleiding over hoe om te gaan met cultuurverschillen tijdens het werk.
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Mosae Libro, [Maastricht] | 2020
Gedrukt boek
Tjip de Jong | Simon van der Veer We presteerden nog lang en gelukkig...
Een sprookjesboek voor managers
Hans en Grietje die op een slimme manier samenwerken om de boze heks te ontvluchten, koning Midas die door zijn hebberigheid in een lastig parket belandt, Jaap die via een bonenstaak naar de hemel klimt om zijn droom te bereiken: wie is er niet opgegroeid met sprookjes? In dit boek laten Tjip de Jong en Simon van der Veer zien dat deze verhalen niet alleen betoverend mooi zijn, maar dat we er ook een hoop van kunnen leren. Ze verbinden een aantal wereldberoemde sprookjes aan organisatieverbetering...
Nederlands | 5 uur 59 minuten (517 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Sydney Brouwer Six Star Service
Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een...
Nederlands | 3 uur 21 minuten (290 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Martin Waaijer De luie manager
Heb je het ook zo druk? Een overvolle agenda maar nooit tijd voor een goed gesprek? Hard werken lijkt de norm voor managers, maar het is tijd om die norm los te laten. Managers horen problemen niet op te lossen door hard te werken, maar door slimme oplossingen te bedenken. Een goede manager is een luie manager. Martin Waaijer presenteert een wenkend perspectief voor de manager die weer tijd wil voor de dingen die er echt toe doen: zorgen voor visie, ondersteuning en reflectie. Als je stopt met...
Nederlands | 3 uur 25 minuten (295 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)