Zoekresultaten
Resultaat 261 - 280 (van 2109)
Carlijn Postma Bingemarketing
Het beste scenario voor het bouwen van je merk
Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt bereiken? Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product...
Nederlands | 3 uur 48 minuten (329 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Isabelle van de Nadort Lichaamstaal lezen
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Carlos Nunez | Raya Nunez Mahdi | Laura Popma Interculturele communicatie
van ontkenning tot wederzijdse integratie
Studieboek op hbo-niveau over effectief communiceren tussen mensen uit verschillende culturen.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2015
Gedrukt boek
Rutger Steenbergen Schrijven voor SEO
Op internet concurreer je met miljoenen websites. Hoe kun je toch opvallen? Er is een slimme manier: SEO. Door een website goed doorzoekbaar te maken en de juiste woorden te kiezen val je sneller op. In dit praktische boek legt SEO-expert Rutger Steenbergen uit hoe je krachtige webteksten schrijft die scoren bij zoekmachines. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie ‘Digitale trends en tools in 60 minuten’. De serie is een initiatief van Uitgeverij...
Nederlands | 2 uur 42 minuten (234 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Egbert Jan van Bel Kloteklanten 3.0
Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (... voor mijn klanten)
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat je kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals jij en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kun je deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in je...
Nederlands | 3 uur 57 minuten (341 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Seth Godin Dit is nu marketing
Bereik echte verbinding en betekenis
"Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen die je wilt bereiken echt ziet en begrijpt. Als zij eenmaal volledig betrokken zijn, zullen ze met liefde jouw boodschap verder uitdragen. Door dit boek zal je andere vragen gaan stellen, zullen andere dingen je opvallen, zal je op een andere...
Nederlands | 6 uur 25 minuten (554 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Jos Burgers Met tevreden klanten schiet je weinig op
Maak van klanten ambassadeurs
Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden. In dit luisterboek presenteert bestsellerauteur Jos Burgers...
Nederlands | 52 minuten (75 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Sarah Gagestein | Jolijn Mes Word meesterframer
Heb je soms het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Leer dan om je verhaal te framen. Door de juiste woorden te gebruiken, overtuig je iedereen, voordat ze het doorhebben. In iedereen schuilt een meesterframer: ook jij kunt leren hoe je taal zo slim kunt inzetten dat je iedereen om je heen kunt beïnvloeden. Dit praktische boek helpt je stap voor stap om een behendige framer te worden. Wat willen mensen graag horen? Hoe laat een brein zich onbewust verleiden? Welke woorden moet je gebruiken en...
Nederlands | 8 uur 24 minuten (726 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Peter Haenraets | Hans van Elewout DISC van A tot Z
alles wat je moet weten over effectieve communicatie en kleurrijk gedrag
Studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2021
Gedrukt boek
Bas Hakker Jouw contentplan op een bierviltje
hoe je als zzp'er een bestaan opbouwt met blogs, video's, podcasts en nieuwsbrieven
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | S2 Uitgevers, [Baarn] | 2022
Gedrukt boek
Steven Lips In 6 stappen SIMPEL presenteren
Handboek voor introverte professionals
Dit boek is SIMPEL. Super SIMPEL zelfs. Wat niet betekent dat het een makkelijk boek is. Of alleen voor simpele mensen geschreven. SIMPEL staat voor een eenvoudig te onthouden ezelsbruggetje. Een bruggetje dat van iedere introverte professional een zelfverzekerde presentator maakt. Er is al zoveel informatie beschikbaar, ook over het geven van presentaties. Dit boek kun je zien als een filter over al die kennis, tips & tricks. Snel te lezen en direct toe te passen. Want jij wilt gewoon nu aan de...
Nederlands | 2 uur 2 minuten (176 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Kiki Verbeek Waarom iedereen luistert als je over seks praat & 10 andere manieren om jezelf krachtig te profileren
overtuigende profielteksten voor zzp'ers
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2014
Gedrukt boek
Djoea van Zanten Social selling
Dankzij sociale media kun je relaties opbouwen met potentiële klanten zonder je producten of diensten aan te prijzen. Als klanten je eenmaal zien als mensen komen ze vanzelf naar je toe als ze iets nodig hebben. Stop ook met koude acquisitie en kies voor een warme band met je klant. Als een van de gezichten van Make Marketing Magic helpt Djoea van Zanten dagelijks bedrijven met hun online marketing- en salesvraagstukken. Hij helpt ondernemers om continu zichtbaar te zijn op de radar van hun klanten....
Nederlands | 1 uur 48 minuten (156 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Dimitri Lambermont Online copywriting
Wil je meer betrokkenheid bij je organisatie? Wil je meer tevredenheid over je dienstverlening? Wil je meer vertrouwen van je klanten? Begin met de teksten op je website. In dit boek krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigende online tekst te schrijven. Online copywriter Dimitri Lambermont beschrijft een praktische strategie om snel tot de juiste woorden voor je website te komen. Zo schrijf je teksten die je lezer persoonlijk raken en aanzetten tot actie. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 28 minuten (213 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Harm Ede Botje | Mischa Cohen Mijn meningen zijn feiten
De wording van Thierry Baudet
Mijn meningen zijn feiten van Harm Ede Botje en Mischa Cohen is een onthullend portret van politicus Thierry Baudet. Hij kwam als een komeet omhoog in de Nederlandse politiek: een rechtse stoorzender die de zaak wel eens even zou opschudden. Veel kiezers omarmden zijn verzet tegen de gevestigde orde. Waarom maakte Baudet – zelf als gymnasiast, rechtsfilosoof en romancier lid van de elite – diezelfde elite tot zijn aartsvijand? Waar komt zijn angst voor het vreemde en voor het uitwissen van ‘onze’...
Nederlands | 12 uur 19 minuten (1064 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)
Theo IJzermans | Lex Eckhardt Het woord is nu aan u
“Spreken in het openbaar” staat op de vierde plaats in de top tien van de meest beangstigende dingen in een mensenleven, zo blijkt uit betrouwbaar Nederlands onderzoek. Uit ditzelfde onderzoek blijkt ook dat er een sterke afname is van de spreekangst naarmate men meer oefening en ervaring heeft. Dan wordt het gevoel van het gebrek aan controle langzamerhand overwonnen. En precies dat laatste is wat in Het woord is nu aan u! aan de orde komt. De auteurs laten zien waar de ‘vrees voor de zaal’ vandaan...
Nederlands | 3 uur 26 minuten (116 MB) | Thema, Zaltbommel | 2011
Luisterboek (digitaal)
Frank Oomkes Communiceren
contact maken, houden en verdiepen
Beschrijving van de diverse vormen van communicatie die zich voor kunnen doen in de dagelijkse omgang van mensen.
Non-fictie
Nederlands | 276 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Natasja Loomans Effectief communiceren en beïnvloeden
persoonlijk inzicht, gesprekstechnieken en beïnvloedingsvaardigheden
Non-fictie
Nederlands | 480 pagina's | Concept uitgeefgroep, Hilversum | 2014
Gedrukt boek
Gijs Weenink Durf te kiezen
21 stellingen waar elke organisatie over moet debatteren
Praktische gids voor het voeren van debatten binnen bedrijven en organisaties over veranderingen en het oplossen van andere vraagstukken.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2018
Gedrukt boek
Rens van der Vorst Digitale gremlins
Slimme sabotages om je te onttrekken aan de greep van het algoritme
In ‘Digitale gremlins’ werpt Rens van der Vorst een kritische blik op de invloed van digitale technologie op ons leven. Digitale technologie heeft ons leven een stuk gemakkelijker gemaakt. Van appen tot eten bestellen, er is altijd wel een digitale dienst waarmee het nóg sneller, simpeler en goedkoper kan. Maar meer efficiëntie betekent ook minder ruimte voor improvisatie, voor toeval, voor humor, voor spontane gesprekken. Eigenlijk helpen we vooral de grote technologiebedrijven aan nog meer geld,...
Nederlands | 4 uur 2 minuten (232 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2023
Luisterboek (digitaal)