Zoekresultaten
Resultaat 281 - 298 (van 298)
Tandem Naar de gewone kleuterschool
Praktische beschouwingen over de integratie van kleuters met een verstandelijke handicap of ontwikkelingsachterstand in het gewone onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Tandem Naar de gewone kleuterschool
Praktische beschouwingen over de integratie van kleuters met een verstandelijke handicap of ontwikkelingsachterstand in het gewone onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 68 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Peter Starren Vreemdetalenonderwijs en informatietechnologie
Overzicht van de toepassingsmogelijkheden van informatie- en communicatietechnologie voor het onderwijs in vreemde talen in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's | Coutinho, Bussum | 2002
Gedrukt boek
De overstap
een case study
Studie naar de aansluiting tussen vmbo en mbo.
Non-fictie
Nederlands | 98 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Vakgroep Onderwijskunde Een boek voor twee
Non-fictie
Nederlands | 188 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Coline Jongerden Voorbij ADHD
hoe kinderen met ADHD-symptomen veranderen in kinderen die goed in hun vel zitten en verrassend presteren; een kennismaking met de grote veranderingen die de Integrated Child's Core Method (ICCM) bij kinderen met ADHD-symptomen teweegbrengt
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | De Driehoek, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Stanley I. Greenspan The secure child
helping our children feel safe and confident in a changing world
Praktische pedagogische handleiding voor ouders en opvoeders.
Non-fictie
Engels | 164 pagina's | Da Capo Press, Cambridge, MA | 2003
Gedrukt boek
A century of education
Historisch overzicht van de ontwikkelingen in het Britse onderwijs in de twintigste eeuw.
Non-fictie
Engels | 245 pagina's | RoutledgeFalmer, London [etc.] | 2002
Gedrukt boek
World class schools
international perspectives on school effectiveness
Beschrijving van een methode voor vergelijking van de effectiviteit van primair en voortgezet onderwijs in verschillende landen, uitgewerkt aan de hand van een onderzoek naar scholen in verschillende werelddelen.
Non-fictie
Engels | 310 pagina's | Routledge Falmer, London [etc.] | 2002
Gedrukt boek
Janet Donald Learning to think: disciplinary perspectives
Onderzoek naar de uiteenlopende denkwijzen in verschillende wetenschappelijke disciplines en de manier waarop studenten zich de specifieke denkwijze voor hun vakgebied eigen kunnen maken.
Non-fictie
Engels | 330 pagina's | Jossey-Bass, San Francisco, CA | 2002
Gedrukt boek
Technische Universiteit Delfts goud
leven en werken van achttien markante hoogleraren
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Technische Universiteit Delft, Delft | 2002
Gedrukt boek
Gerard Jones Killing monsters
why children need fantasy, super heroes, and make-believe violence
Studie naar de aantrekkelijkheid van geweld in media voor kinderen.
Non-fictie
Engels | 261 pagina's | Basic Books, New York | 2002
Gedrukt boek
Making a difference in the lives of bilingual/bicultural children
Artikelen over het onderwijs in de Verenigde Staten aan kinderen met een andere culturele en taalkundige achtergrond dan de gebruikelijke Anglo-Amerikaanse.
Non-fictie
Engels | 239 pagina's | Lang, New York [etc.] | 2002
Gedrukt boek
Mathematical Association of America Fractals, graphics, and mathematics education
Inleiding tot het wiskundige begrip fractals, gevolgd door essays over het aan de orde stellen van dit onderwerp in onderwijs op uiteenlopende niveaus.
Non-fictie
Engels | 206 pagina's | Mathematical Association of America, Washington, DC | 2002
Gedrukt boek
Frank Smith The glass wall
why mathematics can seem difficult
Semantische beschouwing over de wijze waarop leerkrachten wiskundige kennis kunnen overgedragen.
Non-fictie
Engels | 165 pagina's | Teachers College Press, New York | 2002
Gedrukt boek
Bryna Siegel Helping children with autism learn
treatment approaches for parents and professionals
Non-fictie
Engels | 498 pagina's | Oxford University Press, Oxford [etc.] | 2003
Gedrukt boek
Anna Craft Creativity and early years education
a lifewide foundation
Filosofische analyse van creativiteit en verbeeldingskracht bij jonge kinderen, gevolgd door praktische wenken voor ouders en opvoeders om deze eigenschappen te bevorderen.
Non-fictie
Engels | 195 pagina's | Continuum, London [etc.] | 2002
Gedrukt boek
Check your vocabulary for English for TOEFL
Oefenboek voor de Test of English as a Foreign Language.
Non-fictie
Engels | 86 pagina's | Bloomsbury, London | 2004
Gedrukt boek