Zoekresultaten
Resultaat 281 - 300 (van 424)
Joakim Eriksson Preparing for a Difficult Conversation
Through guided meditation practices, this podcast series provides you with tools to balance your nervous system, to think creatively, recover and boost your empathy as a leader. In this part of the series, Joakim Eriksson focuses on how to collaborate across divides. In this episode, Eriksson explores the underlying elements in conflicts and how to approach a difficult conversation with openness and curiosity. Leadership Meditations - Sustainable High Performance In Mindful Leadership Meditations,...
Engels | 9 minuten (7 MB) | SAGA Egmont, København | 2024
Luisterboek (digitaal)
Joakim Eriksson Resetting to Calm
Through guided meditation practices, this podcast series provides you with tools to balance your nervous system, to think creatively, recover and boost your empathy as a leader. In this part of the podcast series, Eriksson focuses on sustainable high performance. In this episode, Joakim Eriksson delves in to the practice of resetting to shift body and mind into restitution mode. Leadership Meditations - Sustainable High Performance In Mindful Leadership Meditations, the experienced leadership consultant,...
Engels | 5 minuten (3,8 MB) | SAGA Egmont, København | 2024
Luisterboek (digitaal)
Joakim Eriksson Micro Recoveries
Through guided meditation practices, this podcast series provides you with tools to balance your nervous system, to think creatively, recover and boost your empathy as a leader In this part of the podcast series, Eriksson focuses on sustainable high performance. In this guide, Joakim Eriksson guides you to how to find and use pauses during the day to reset and build resilience. Leadership Meditations - Sustainable High Performance In Mindful Leadership Meditations, the experienced leadership consultant,...
Engels | 8 minuten (5,8 MB) | SAGA Egmont, København | 2024
Luisterboek (digitaal)
Joakim Eriksson Reframing Stress
Through guided meditation practices, this podcast series provides you with tools to balance your nervous system, to think creatively, recover and boost your empathy as a leader. In this part of the podcast series, Eriksson focuses on sustainable high performance. This episode looks in to how you’ll be able to understand the difference between positive and negative stress, and use that to your advantage. Leadership Meditations - Sustainable High Performance In Mindful Leadership Meditations, the...
Engels | 8 minuten (6 MB) | SAGA Egmont, København | 2024
Luisterboek (digitaal)
Joakim Eriksson Open Awareness Meditation
Through guided meditation practices, this podcast series provides you with tools to balance your nervous system, to think creatively, recover and boost your empathy as a leader. This part of the series provides a guide to navigating uncertainty. This guided meditation delves into open awareness meditation, and how to open your mind to new ideas and impressions. Leadership Meditations - Sustainable High Performance In Mindful Leadership Meditations, the experienced leadership consultant, Joakim...
Engels | 10 minuten (7,5 MB) | SAGA Egmont, København | 2024
Luisterboek (digitaal)
Rutger Steenbergen Praktijkgids copywriting voor ondernemers
Krijg meer klanten en vergroot je omzet en winst. Ook als je geen super-schrijver bent.
Copywriting is cruciaal als je meer klanten wilt werven. Of je nu schrijft voor papier of internet, mensen besluiten voor 95% op gevoel. Dit gevoel kun je bespelen met slimme trucs en handige hacks. En het mooie is dat je geen super-schrijver hoeft te zijn. Volg je de tips uit dit luisterboek nauwgezet, dan maak je van bezoekers klanten. Gegarandeerd en elke keer opnieuw. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 23 minuten (206 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Anne Raaymakers Vind ik leuk!
Facebookmarketing. De leukste en makkelijkste manier om klanten te krijgen
Facebook is het grootste socialmediaplatform ter wereld. Alleen in Nederland zijn er al meer dan 11 miljoen actieve gebruikers, en dat aantal stijgt nog steeds. Jouw ideale klanten zitten dus zonder twijfel op Facebook. Je zou wel gek zijn als je daar niets mee doet. Toch?! Facebookmarketing is niet moeilijk. Sterker nog: het is zelfs leuk. Maar je moet natuurlijk wel weten hoe het werkt. Met dit boek helpt Anne Raaymakers, Nederlands bekendste Facebookmarketingexpert, je op weg. Ze laat zien hoe...
Nederlands | 3 uur 24 minuten (294 MB) | Bookora, Zeist | 2019
Luisterboek (digitaal)
Henk Jan Kamsteeg Spreken met passie
De kracht van storytelling
In ‘Spreken met passie’ licht Henk Jan Kamsteeg uit dat niets krachtiger werkt dan een sterk verhaal om je ideeën goed over het voetlicht te brengen en zo mensen aan je te binden. Kamsteeg brengt theorie en praktijk bij elkaar door de lessen uit zijn jarenlange ervaring als trainer en storyteller in een boeiend verhaal over Victor te verwerken. Victor is blij met zijn langgekoesterde promotie. Maar deze vreugde wordt al snel overschaduwd door zijn onvrede over zijn matige prestaties bij het geven...
Nederlands | 2 uur 24 minuten (208 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
Luisterboek (digitaal)
Harry van Dalen | Kees Koedijk De kleine Keynes
Zijn vooruitstrevende visie samengevat
De kleine Keynes is een handige samenvatting van het gedachtegoed van de Britse econoom John Maynard Keynes, een veelzijdig intellectueel die een grote betrokkenheid voelde bij het wel en wee van de wereld. Keynes ontwikkelde zijn vooruitstrevende visie als antwoord op de grote vraagstukken van zijn tijd: de nasleep van twee wereldoorlogen en de daaruit voortvloeiende depressie en werkloosheid. Zijn werk en visie hebben echter niet aan belang en relevantie ingeboet. Veelvuldig werden zijn ideeën...
Nederlands | 2 uur 16 minuten (195 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
Luisterboek (digitaal)
Jurriaan Kamer | Rini van Solingen Formule X
Hoe zorg je voor extreme versnelling in je organisatie
Formule X vertelt het verhaal van Ronald Verhulst, directeur van een groot keukenbedrijf. Als het hem niet lukt de levertijd van de keukens drastisch te verkorten van twaalf tot twee weken, is hij zijn baan kwijt. Met vallen en opstaan versnelt hij stap voor stap zijn organisatie. Hij krijgt daarbij hulp uit onverwachte hoek in de vorm van advies van een F1-teambaas. Ronald voert de geleerde lessen uit de Formule 1 door, met een ware cultuuromslag tot gevolg. Formule X is een verhalend managementboek...
Nederlands | 4 uur 45 minuten (410 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
Luisterboek (digitaal)
Marijn Mulders Groeien met verdienmodellen
Na een korte aanduiding van wat verdienmodellen zijn, worden er negentien stuk voor stuk uitgelegd, waarbij elk model met een voorbeeld wordt uitgewerkt. Afgerond wordt met het selecteren van een model, de implementatie daarvan, het groeien met een extra model en het bedenken van een eigen model. Het boek bevat een lijst met referenties. De auteur schrijft vanuit zijn praktijk- en onderwijservaring een bondige tekst over een opkomend onderwerp. Het boek is aanbevelenswaard voor bijvoorbeeld ondernemers,...
Nederlands | 2 uur 39 minuten (229 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Rutger Steenbergen Kickass content
Zit je verlegen om een origineel idee voor een blog, tweet of Facebookcampagne? Gebruik dan dit handige boek, het zit barstensvol goede ideeën, voortaan schud je content zo uit je mouw. Rutger Steenbergen weet als ervaren SEO-expert precies wat online werkt en heeft voor dit boek de kansrijkste content voor je op een rij gezet. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 13 minuten (191 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Bas van Lieshout | Hendrik-Jan van der Waal | Astrid Karsten | Rini van Solingen Agile transformeren
Steeds meer organisaties stappen integraal over op ‘agile’. Dat lijkt in eerste instantie slechts het oppakken van een andere werkwijze. Na verloop van tijd blijkt echter altijd dat diepe wendbaarheid om een complete kanteling vraagt – en dus om een volledige transformatie van de hele organisatie: rigoureuze veranderingen in haar bestaande structuur en cultuur. De vraag is: hoe voer je zo’n bedrijfsbrede transformatie door? Hoe implementeer je die concreet in de praktijk? En wat zijn de randvoorwaarden...
Nederlands | 6 uur 18 minuten (544 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Tony de Bree Overlevingsstrategie voor startups
Veel oprichters van startups hebben op dit moment grote financiële problemen. Ze raken in paniek, hun inkomsten vallen grotendeels weg, ze hebben veel te hoge kosten (want net fors geïnvesteerd) en hun externe financiers laten het ook afweten. Ze moeten van het ene op het andere moment omschakelen van een groeistrategie naar een overlevingsstrategie. Het is ‘verdrinken’ of ‘overleven’. En dat betekent direct in actie komen. Snel handelen. Alleen weten ze vaak niet hoe. Met dit ‘actieboek’ helpt...
Nederlands | 2 uur 15 minuten (195 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Never waste a good crisis
De 10 wetten van crisismanagement
Hoe kun je het tij keren als je geconfronteerd wordt met een crisis? En hoe kun je voorkomen dat je nog een keer getroffen wordt? In dit boek beschrijven tien deskundigen welke maatregelen je vandaag kunt nemen om morgen te overleven. Vroeg of laat wordt je bedrijf geconfronteerd met een crisis. Of het nou een financiële crisis is, een pandemie of de opkomst van een concurrent, zwaar weer is onvermijdelijk. Gelukkig zijn er manieren om een crisis te overleven, en te voorkomen dat je de volgende...
Nederlands | 2 uur 42 minuten (234 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Sydney Brouwer Six Star Service
Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar slechts weinige lukt dat. Klanten worden namelijk niet zomaar fans, daar moet je echt wel wat voor doen. Geweldige service leveren bijvoorbeeld. Service die zo goed is dat klanten het onthouden, het doorvertellen en wild enthousiast worden over jouw organisatie. Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service. Service die een...
Nederlands | 3 uur 21 minuten (290 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Bart van der Kooi De customer journey in kaart
De klantenreis die wordt beschreven, is het proces waar een klant doorheen gaat bij een aankoop. Het gaat dus over behoeftes, oriëntatie, overweging, beslissing, aankoop, levering, gebruik etc. En het gaat er vooral over hoe je als leverancier die klant aan je bindt. Uiteraard spelen sociale media hierin een grote rol. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 15 minuten (194 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Martin Waaijer De luie manager
Heb je het ook zo druk? Een overvolle agenda maar nooit tijd voor een goed gesprek? Hard werken lijkt de norm voor managers, maar het is tijd om die norm los te laten. Managers horen problemen niet op te lossen door hard te werken, maar door slimme oplossingen te bedenken. Een goede manager is een luie manager. Martin Waaijer presenteert een wenkend perspectief voor de manager die weer tijd wil voor de dingen die er echt toe doen: zorgen voor visie, ondersteuning en reflectie. Als je stopt met...
Nederlands | 3 uur 25 minuten (295 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Groei met cash als brandstof - Sprout Groeigids
Zo spelen Bloomon, Squla en andere scaleups hun cash game
Groei vreet cash. Ondernemers die het gas erop houden, moeten daarom bij alles wat ze doen zorgen voor een optimale cashflow. Ze moeten kunnen dromen hoe snel de euro’s rondgaan in hun bedrijf, weten waar de motor hapert en hoe de uiterste winst valt te peuren uit de brandstof die cash heet. De makers van Sprout laten met deze Groeigids zien hoe dat werkt, met praktisch toepasbare inzichten en de nieuwste tools en methodes. Oprichters van scaleups als Squla, New York Pizza en Bloomon leggen uit hoe...
Nederlands | 3 uur 34 minuten (308 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Tjip de Jong | Simon van der Veer We presteerden nog lang en gelukkig...
Een sprookjesboek voor managers
Hans en Grietje die op een slimme manier samenwerken om de boze heks te ontvluchten, koning Midas die door zijn hebberigheid in een lastig parket belandt, Jaap die via een bonenstaak naar de hemel klimt om zijn droom te bereiken: wie is er niet opgegroeid met sprookjes? In dit boek laten Tjip de Jong en Simon van der Veer zien dat deze verhalen niet alleen betoverend mooi zijn, maar dat we er ook een hoop van kunnen leren. Ze verbinden een aantal wereldberoemde sprookjes aan organisatieverbetering...
Nederlands | 5 uur 59 minuten (517 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)