Zoekresultaten
Resultaat 301 - 320 (van 447)
Handboek hoofdredacteur
hoe je het wordt, bent en blijft
Twaalf beschouwingen over het beroep van hoofdredacteur.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Elsevier, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Barbara Burke 'Met Nicole, waarmee kan ik u van dienst zijn?'
22 aha's voor iedereen die met klanten werkt
Adviezen aan klantmedewerkers in de vorm van een verhaal over Nicole, die komt te werken op een afdeling klantenservice.
Non-fictie
Nederlands | 106 pagina's | Ten Have, Kampen | 2010
Gedrukt boek
Robbert van Woerden Pensioenen
een handleiding voor de praktijk
Gids voor personeelsfunctionarissen, ondernemingsraden en andere medewerkers die binnen een bedrijf met pensioenen te maken hebben.
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2010
Gedrukt boek
Natasha van Dalen De vrouw in mij kan het beter
leiden door te dienen
Visie op leidinggeven binnen bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Ten Have, Kampen | 2010
Gedrukt boek
Thomas Gordon Effectief leidinggeven
van macht naar invloed: coachend communiceren in de praktijk
Achtergrond en uitwerking van een op samenwerking gebaseerde methode voor een beter overleg, effectieve besluitvorming en een goede werksfeer.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Kosmos, Utrecht [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Steven Babitsky Wil je rijk worden of beroemd?
50 vragen om in te zetten bij een onderhandeling
Praktische handleiding voor succesvolle zakelijke onderhandelingen.
Non-fictie
Nederlands | 287 pagina's | Spectrum, Houten [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Jacqueline van Zwol Gespreid bedje of spijkerbed?
over opvolgers in familiebedrijven
Praktische adviezen over de opvolging in familiebedrijven, geïllustreerd met een aantal interviews.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Het Financieele Dagblad, [Amsterdam] | 2010
Gedrukt boek
Bart Hufen Laat met je merk spelen
games als marketingmiddel
Dit boek beschrijft hoe games een bijdrage kunnen leveren aan het realiseren van marketingdoelstellingen.Het eerste hoofdstuk beschrijft de geschiedenis vanaf de Atari spelcomputer tot Facebook games als FarmVille in 2010. Verder wordt er aandacht besteed aan het ontwikkelproces van games en wordt uitgelegd wat een goede game bijzonder maakt. Ten slotte wordt er kort ingegaan op de stakeholders binnen de gamesindustrie en worden er trends en verwachtingen geschetst op basis van de antwoorden op de...
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Kluwer, [Deventer] | 2010
Gedrukt boek
Harry Mock Ik leef nog
memoires van een Muiderberger
Herinneringen van de joodse zakenman (geboren in 1939).
Non-fictie
Nederlands | 315 pagina's | Elsevier Boeken, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Thomas van Aalten Crossmediale journalistiek
Overzicht van recente ontwikkelingen op het terrein van digitale journalistieke media.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Paul H.J.M. Moers Succes is niet voor lafaards
10 inspirerende marketingoplossingen voor nieuwe groei
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Carrera, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Thomas van den Belt Management en levensbeschouwing in Nederland
een onderzoek naar opvattingen van managers in Nederland over de stijl van leidinggeven en HRM-beleid in relatie tot hun levensbeschouwing
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Beltom Advies, Barneveld | 2010
Gedrukt boek
Willem Vermeend De euro, Europa en onze economische toekomst
over de val, het herstel, de strijd met de dollar, de dubbele dip
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Einstein Books, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Katleen De Ridder De witte media, of Waarom 'allochtonen' altijd slecht nieuws zijn
Onderzoek naar de beeldvorming van de allochtoon in de Vlaamse media.
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2010
Gedrukt boek
Hans Ludo van Mierlo Bankiers zweren bij geld
achtergrond, betekenis en toekomst van de bankierseed
Onderzoek naar de effectiviteit van de nieuwe beroepseed voor Nederlandse bankiers.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2010
Gedrukt boek
Youngme Moon Anders
f*k de concurrentie
Beschrijving van een marketingstrategie die zich kenmerkt door zich niet te focussen op concurrentie met andere bedrijven of dienstverleners.
Non-fictie
Nederlands | 235 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Rik Verhaaren Wegwijs in kennis
een praktijkgerichte inleiding tot de informatiewetenschap
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Frank van Leer Verkopen met tegenwind
Adviezen aan verkopers voor succes in economisch moeilijke tijden.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Hendrik Jan Hesselink Strategische besluitvorming in een neergaande bedrijfstak
onderzoek naar de strategische maatregelen in de KRL textiel-industrie in de periode 1950-2000
Nederlands | 610 pagina's | Eburon Uitgeverij, Delft | 2010
Gedrukt boek
Griet Bouwen Leiden naar talent en bezieling
energie van mensen verbinden tot teamkracht
Uitleg van een methode om het talent van medewerkers in te zetten voor organisatieveranderingen en hen daarbij enthousiast te maken.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2010
Gedrukt boek