Zoekresultaten
Resultaat 301 - 320 (van 1993)
Maarten van Rossum | Tim Masselink Toponderhandelaars
de praktijk achter de theorie
Theorie en praktijk van de zogenoemde Harvard-methode, een wijze van onderhandelen waarbij je waarde toevoegt en elkaars problemen oplost; mede uiteengezet aan de hand van interviews en met praktische tips van tien professionele onderhandelaars uit de politiek en het zakenleven.
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2018
Gedrukt boek
Marvin Bos De kleine Facebookmarketing voor dummies
SAMENVATTING "Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht adverteren. Deze mogelijkheden zijn zeker voor kleinere bedrijven, die het zich niet kunnen permitteren om grootschalige campagnes te voeren, een perfecte oplossing om nieuwe klanten aan te trekken. Veel bedrijven proberen het inmiddels wel, maar weten te weinig van de mogelijkheden om effectief hun Facebookcampagnes in te zetten....
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2018
Gedrukt boek
David Beckett Pitch en win
de tools voor startups en corporate innovatieteams om winnende pitches te scripten, vormgeven en presenteren
"Pitch en Win reikt praktische tools aan om korte, professionele, overtuigende pitches te ontwerpen. Davids methoden en praktijken zijn getest op honderden pitchers en beoordeeld door talloze investeerders en het bestuur. De focus ligt op tips waarmee je aan de slag kunt en voorbeelden uit het echte leven. Met stapsgewijze oefeningen word je gegidst naar je beste pitch ooit."
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Management Impact, [Deventer] | 2018
Gedrukt boek
Edwin Hoffman Interculturele gespreksvoering
theorie en praktijk van het TOPOI-model
Dit boek helpt om verschillen en misverstanden in de interculturele gespreksvoering op te sporen en aan te pakken. Het is gebaseerd op het TOPOI-model. TOPOI is een praktisch analyse- en interventiekader en staat voor Taal, Ordening, Personen, Organisatie en Inzet: de vijf gebieden in de communicatie waar zich diverse verschillen en misverstanden kunnen voordoen. Het TOPOI-model gaat uit van een systeemtheoretische benadering. De kern: interculturele communicatie is interpersoonlijke communicatie....
Non-fictie
Nederlands | 241 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2018
Gedrukt boek
Michael Wheeler De kunst van het onderhandelen
leer inspelen op lastige situaties
Non-fictie
Nederlands | 318 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Robert Iger De rit van mijn leven
lessen in creatief leiderschap als CEO van Disney
Non-fictie
Nederlands | 303 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Cor Hospes De power van een contentplatform
hoe maak je verhalen voor het vinden, binden, bewegen en uitbouwen van je publiek?
Pleidooi voor bedrijven en organisaties om af te zien van sociale media en over te stappen naar een eigen contentplatform om een-op-een contact te maken en te onderhouden met de cliëntèle.
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Wibe Wagemans | Eva Schram Het geheim van Silicon Valley
Adviezen voor bedrijfsinnovaties, ontleend aan de praktijk van softwarebedrijven in Silicon Valley.
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | Bot Uitgevers, Voorschoten | 2021
Gedrukt boek
Tony Buzan Snellezen
Zelfhulpboek met oefeningen om de leessnelheid te vergroten en informatie beter te onthouden.
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Tirion, Baarn | 2009
Gedrukt boek
Ingmar de Lange Sterk digitaal merk
Praktische gids over het bouwen van een merk in het digitale tijdperk.
Non-fictie
Nederlands | 334 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2022
Gedrukt boek
Wilfred Ploeg Je mag het altijd ruilen
Nederlanders door de ogen van buitenlanders
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | Pearson Education, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Mariko Naber Sell your stuff online
hét webshop werkboek om met je hobby en hart geld te verdienen. begin nu!
SUMMARY: "Je bent van plan een webshop te openen of er één te verbeteren. Een virtuele kraam, met alles erop en eraan, is vrij snel gemaakt. Maar dan… Zonder plan kom je niet ver en het doel van dit werkboek is dat je zo ver en zo hoog mogelijk groeit met middelen die binnen handbereik liggen én met een blije jij. Met dit boek, geschreven door Mariko van Applepiepieces, breng je alles in kaart en kun je direct aan de slag. Begin vandaag en krijg antwoord op: -wat doe ik elke dag het allerliefst,...
Non-fictie
Nederlands | 188 pagina's | Spectrum, Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum bv, Houten | 2014
Gedrukt boek
Gertien Beijering Opdrachten binnenhalen met de gunfactor verhoger
hoe je in no time meer omzet genereert
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2015
Gedrukt boek
Rob Faltin Plankenkoorts
overwin je angst voor optredens, presentaties, lezingen en praatjes
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | Hogrefe, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Roy Ishak Creatief schrijven
voor copywriters
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | [Roy Ishak], [Almere] | 2021
Gedrukt boek
Betteke van Ruler Handboek communicatiestrategie
agile methode voor strategieontwikkeling
Handboek voor derde- en vierdejaars hbo-studenten die een communicatieopleiding volgen en communicatieprofessionals.
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
John Kroon Slijpen aan de geest
vijftig jaar NRC Handelsblad
Geschiedenis van NRC Handelsblad vanaf 1970 tot en met 2020.
Non-fictie
Nederlands | 532 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Anke Weber Smit 28 krachtige gedachten
Persoonlijke ervaringen van de schrijfster op spititueel en psychologisch terrein, soms vergezeld van oefeningen.
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Elikser Uitgeverij, Leeuwarden | 2020
Gedrukt boek
Alex Boon Hoe zal ik het zeggen
sleutelen aan je stem; voor sprekende professionals en professionele sprekers
Handboek voor het verbeteren van de stem om een boodschap kracht bij te zetten. Met oefeningen.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2023
Gedrukt boek
Connie de Boer | Swantje Brennecke Media en publiek
Studieboek voor studenten communicatiewetenschap, dat een overzicht geeft van alle gangbare theorieën over de impact van massamedia.
Non-fictie
Nederlands | 277 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2014
Gedrukt boek