Zoekresultaten
Resultaat 321 - 340 (van 778)
Alfred Oosenbrug De zonnige bestemming van Neerlands Zwitserleven gevoel
de uitverkoop van ons ooit goudgerande pensioenstelsel
Analyse van de oorzaken en achtergronden van de teloorgang van het Nederlandse pensioenstelstel.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | EFIC-AvisO, [Zoetermeer] | 2016
Gedrukt boek
George Reisman De armoede van economische gelijkheid
Kritiek op de opvattingen van Thomas Piketty over de ongewenstheid van economische ongelijkheid.
Non-fictie
Nederlands | 114 pagina's | Uitgeverij De Blauwe Tijger, Groningen | 2016
Gedrukt boek
Linda Spaanbroek Ondernemershout bestaat niet
het ultieme how-to boek waarmee iedere zelfstandige professional meer omzet haalt
Adviezen en tips voor startende ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Boom, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Eva Wiessing | Conny Keessen Worstelen aan de rand van Europa
Journalistieke reportage over de oorzaken en gevolgen van de Griekse schuldencrisis, waardoor Griekenland aan de rand van een bankroet belandde en alleen met miljardensteun van buitenlandse geldschieters overeind kan worden gehouden.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Lebowski Publishers, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Vincent Schouberechts De post
500 jaar geschiedenis in Europa; 500 ans d'histoire en Europe
Geschiedenis in woord en beeld van het postverkeer in met name Europa aan de hand van vijftig belangrijke documenten.
Non-fictie
Frans | Nederlands | 206 pagina's | Lannoo, Tielt | 2016
Gedrukt boek
Fred Saueressig 06-Cowboys
De oprichter van het telefoonbedrijf Teleholding (in het boek Profi Telli), dat sekslijnen exploiteerde, vertelt over de opkomst en ondergang van zijn bedrijf.
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Q, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Wim de Ridder Metamorfose
de nieuwe welvaart
Visie op de maatschappij rond 2025 die door de gevolgen van digitale ontwikkelingen een radicaal nieuwe structuur zal hebben.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2016
Gedrukt boek
Grethe van Geffen Voorbij het verschil
het belang van inclusief leiderschap
Bedrijfskundige beschouwing over diversiteit en inclusie van medewerkers in relatie tot de organisatiecultuur.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | Mediawerf, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Clayton M. Christensen | Karen Dillon | Taddy Hall | David Duncan Toeval is geen goede strategie
succesvol innoveren door het echte klantprobleem op te lossen
Adviezen voor het innoveren van producten en diensten waarbij de eisen van de klant (beter) in het oog worden gehouden.
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Michel Taal Faalkracht
in 3 stappen van laf naar lef
Zelfhulpgids om beperkende gedachten waarmee je risico's vermijdt te doorbreken en zo succesvoller te zijn.
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Stichting Biowetenschappen en Maatschappij Duurzame Derde Wereld
grenzen aan de groei?
Artikelen over de groeimogelijkheden van de bevolking op Aarde en de duurzaamheid van verstedelijking en intensieve landbouw.
Non-fictie
Nederlands | 74 pagina's | Stichting Bio-Wetenschappen en Maatschappij, Den Haag | 2016
Gedrukt boek
Marc de Groot SEA
Non-fictie
Nederlands | 163 pagina's | Van Duuren Informatica, [Culemborg] | 2016
Gedrukt boek
Ad Broere Een menselijke economie
Pleidooi voor een economisch stelsel op menselijke maat, in tegenstelling tot het huidige financieel-economisch systeem.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Aspekt, Soesterberg | 2009
Gedrukt boek
Ardi Bouwers Cirkels en rechte lijnen
communicatie tussen Chinezen en Nederlanders
Overzicht van gebruiken en omgangsvormen in China.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Brave New Books, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Philip Van Kelst De klantendriehoek
hoe greep krijgen op moeilijke klanten
Moeilijke klanten bestaan niet! Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden zij 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig model voor een duurzaam klantencontact. Het focust op de ontwikkeling van de eigen sensitiviteit (gevoeligheid voor de communicatieve noden van de klant) én de flexibiliteit als dienstverlener om het eigen gedrag aan die noden aan te passen. Het biedt tevens...
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2016
Gedrukt boek
Fons Huijgens Geld in overvloed
over crowdfunding en 11 andere financieringsvormen
Gids voor ondernemers en managers.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2016
Gedrukt boek
Edin Mujagić Boeiend en geboeid
een monetaire geschiedenis van Nederland sinds 1814/1816
Non-fictie
Nederlands | 279 pagina's | www.monetairegeschiedenis.nl, [Nederland] | 2016
Gedrukt boek
Peter 't Lam | Paula Zweekhorst Kiezen voor communicatie
kernbegrippen van professionele communicatie
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Boom, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Thomas Blekman | Nienke van Oeveren Ondernemer in 100 dagen
Praktische adviezen aan beginnende ondernemers die snel een succesvol bedrijf willen opzetten.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Futuro Uitgevers, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Jaco van der Schoor | Thijs Rijnbergen Tools voor teams
dé toolbox voor succesvolle samenwerking
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Boom, [Amsterdam] | 2016
Gedrukt boek