Zoekresultaten
Resultaat 321 - 340 (van 385)
Marieke van Maanen Communiceren als een beest
handboek voor effectief communiceren in de OR
Adviezen aan leden van ondernemingsraden, waarbij vergelijkingen worden gemaakt met het gedrag van dieren.
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | BraveNewBooks, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Frits Burger De verborgen wereld van de grammatica
van de onzichtbare hand naar het onzichtbare gelaat achter de grammatica
De grammatica bezien vanuit antroposofisch perspectief en geplaatst in een historische context.
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Uitgeverij Oorsprong, Deventer | 2020
Gedrukt boek
Stichting Propria Cures De canon der kanonnen
130 Jaar Propria Cures in 100 boeken
Het 130-jarig bestaan van het studentenblad Propria Cures wordt gevierd met het boekstaven van 87 redacteuren uit de geschiedenis van het blad en 100 literaire werken die zij hebben gepubliceerd.
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | Stichting Propria Cures, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Liefde
brieven van belang
Uit het Engels vertaalde persoonlijke selectie van traditionele liefdesbrieven geschreven in de 19e en 20ste eeuw door vooraanstaande personen uit de wereld van kunst en politiek, met toevoeging van drie Nederlandse liefdesbrieven.
Non-fictie
Nederlands | 142 pagina's | Uitgeverij Podium, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Werken in de zorg
taal voor anderstalige werknemers in de zorg - A2
Nederlands | 211 pagina's | NCB Uitgeverij, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Net Koene De magie van taal
brein en bewustzijn, wijzelf en de Ander, taal en werkelijkheid
Verslag van een onderzoek naar hoe taalgebruik en communicatie plaatsvinden en hoe ons bewustzijn en ons brein daarbij samenwerken.
Non-fictie
Nederlands | 356 pagina's | Uitgeverij Eburon, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Norbert Scholl Interviewen voor Marketing-Insights
handleiding voor het opzetten, uitvoeren en rapporteren van kwalitatief onderzoek met face-to-face- en video-interviews.
SAMENVATTING: Hoe voer je op een goede en verantwoorde manier onderzoek uit in face-to-face-interviews? Hoe haal je er efficiënt en effectief de juiste marketing-insights uit? 'Interviewen voor Marketing-Insights' geeft het antwoord. Geschreven voor marketingstudenten en bruikbaar voor professionals in de marketingpraktijk, is het toepasbaar op o.a. onderzoek over consumentengedrag, customer journey, communicatie en UX. Alle fasen van onderzoek passeren de revue: steekproeftrekking, voorbereiding,...
Nederlands | 162 pagina's | MOA, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Darryl Veldman Mijn eerste woordjes in het Sranan
Wil je Sranan (Surinaams) leren? Bij de letters A t/m Y staan eenvoudige woorden en korte zinnen. Vierkante uitgave met bij elk woord een bijpassende stripachtige kleurenillustratie. Vanaf ca. 3 t/m 6 jaar.
Non-fictie
Nederlands | Surinaams | 28 pagina's | Stimofo Strips, [Almere] | 2020
Gedrukt boek
Petra Verhagen | Marion van de Wijdeven Profileer jezelf als sociaal werker
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2020
Gedrukt boek
Ferdy Boon De depolitisering van het nieuws
over de destructieve samenhang tussen media en politiek
Beschouwing over het belang van goede journalistiek voor het democratisch bestel en het wantrouwen daarin dat wordt verspreid door onder meer populistische politici, sociale media en internet.
Non-fictie
Nederlands | 137 pagina's | Brave New Books, Rotterdam | 2020
Gedrukt boek
Jochen Roef | Jozefien De Feyter | Carolien Boom RIO
mensen raken; hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie
SAMENVATTING: "Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat van a tot z relevant en efficiënt is. Maar hoe geef je als verkoper invulling aan die uitdagende verwachting?Het RIO-model klaart voor jou de klus. Het is een methode waarmee je de aankoopvoorkeuren van je gesprekspartner in kaart brengt en exact zicht krijgt op wat nodig is om vertrouwen en samenwerking te laten ontstaan.Mensen raken = klanten...
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | LannooCampus, Leuven, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Kübra Gümüşay Speaking and being
how language binds and frees us
Non-fictie
Engels | 223 pagina's | Profile Books, London | 2022
Gedrukt boek
Thijs Muller | Rogier van Kralingen Mediastorm
nieuwe creativiteit voor deze revolutionaire tijd
Non-fictie
Nederlands | 63 pagina's | The Whole Story, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Ermias Michael Hiriti
Nederlands-Tigrinya woordenboek, waarbij de Tigrinya-woorden zijn geschreven in het Ge'ez-schrift (klassiek Ethiopisch).
Non-fictie
Nederlands | Tigrinya | 383 pagina's | [Ermias Michael], [Leiden] | 2020
Gedrukt boek
Hiroko Chiba | Vincent Grépinet Japanse karakters schrijven voor dummies
Non-fictie
Nederlands | 91 pagina's | BBNC uitgevers, Amersfoort | 2020
Gedrukt boek
Joost Steins Bisschop De scorecard 4.0
Uitleg van een evaluatie-instrument voor bedrijfsresultaten op onderdelen als missie, doelstellingen, financiën, klantgerichtheid, campagnekosten, kennis en merkbeleving.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Koen Ketelaars De 100 van Hilvarenbeek
Kunstenaar Koen Ketelaars maakte van 100 inwoners van Hilvarenbeek een zeefdruk. Korte verhalen en uitspraken van deze personen maken het beeld compleet
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | KOENK, [Hilvarenbeek] | 2020
Gedrukt boek
Veerle Van Eetvelde | Dominique Neyts ENT2R
niveau 1; Nederlands voor anderstaligen
Eerste deel van een serie van vijf van een methode voor Nederlands voor hogeropgeleide anderstaligen, dat de cursist naar niveau A1 brengt.
Non-fictie
Nederlands | 260 pagina's | Pelckmans Pro, Kalmthout | 2020
Gedrukt boek
Frederik Picard People always talk about reputations
merkreputatie in drie stappen
Uiteenzetting van een gestructureerde methode voor het opbouwen of versterken van een commercieel merk, met veel herkenbare voorbeelden van bekende merken.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2020
Gedrukt boek
Otto S. Lankhorst Nieuwsgierigheid is mijn bedrijf
bijdragen over de wereld van boeken en bibliotheken, kloosters en kloosterlingen
Non-fictie
Nederlands | 315 pagina's | Valkhof Pers, [Nijmegen] | 2020
Gedrukt boek