Zoekresultaten
Resultaat 341 - 360 (van 559)
Judith Budde | Karin Brugman Coachen met Voice Dialogue
handboek voor begeleiders
Voice Dialogue is een ervaringsgerichte methode die steeds bekender wordt onder coaches in Nederland. In Voice Dialogue gaan we er vanuit dat ieder mens uit meerdere ikken of subpersonen bestaat. Deze ikken nemen het stuur geregeld van ons over. Zoals een Pleaser die zorgt dat je geen conflicten krijgt en een Pusher die je aanzet tot overwerken. Grip krijgen In Voice Dialogue gaat de begeleider letterlijk in gesprek met de verschillende ikken van de cliënt. Daardoor leert de cliënt zijn innerlijke...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,9 MB | Thema, Zaltbommel | 2020
E-book
Annet Scheringa | Simone Beemster Storylistening
organiseer de onderstroom en krijg medewerkers mee
Non-fictie
Nederlands | 279 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Isaäk Mol Zeven skills van moderne medezeggenschap
verdubbel je impact
Beschrijving van zeven moderne competenties voor leden van een ondernemingsraad.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2020
Gedrukt boek
Ben Tiggelaar Echt, je onderschat jezelf
52 inspirerende inzichten voor werk en leven
Iedere week schrijft Ben Tiggelaar in NRC over werk en leven. Over leiderschap, geluk, menselijk gedrag, innovatie, veranderen, karakter, motivatie, ondernemen en succes. Dit boek bevat 52 recente columns. Vol inspirerende inzichten! "Ben Tiggelaar geeft je met dit boek 52 mooie eye-openers mee over leiderschap, werk en leven. Wat mij betreft: 52 keer raak." - Natascha van Lier - Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Tyler Roland Press, Soest | 2020
E-book
Janneke Willemse Blondjes beleggen beter
in 7 stappen naar simpel en succesvol beleggen
Tips en uitleg van een blonde vrouwelijke belegger voor beginnende beleggers.
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
E-book
Sydney Brouwer Six Star Service
maak een onvergetelijke indruk op je klanten
Aan de hand van de 'six star service' aanpak beschrijft de auteur hoe je als bedrijf je klantenservice zo kan ontwikkelen dat je een onvergetelijke indruk op je klanten maakt.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2020
Gedrukt boek
Mirjam van Drimmelen Het geheim achter succesvolle samenwerkingsverbanden
voor organisaties die krachten bundelen
Handboek over organisatieontwikkeling dat een veelomvattende uiteenzetting geeft van wat er allemaal bij komt kijken om tot een werkzaam samenwerkingsverband te komen.
Non-fictie
Nederlands | 320 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Bart Stofberg Vertrouwen
waarom alles beter werkt als je mensen vertrouwt
Handreiking voor leidinggevenden over het onderling vertrouwen in werksituaties.
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Mike Hoogveld Futureproof
Tips en adviezen voor het voorspellen van veranderingen van organisaties, carrière en klantenkring, inclusief uitleg om typisch menselijke fouten te vermijden.
Non-fictie
Nederlands | 266 pagina's | Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2020
Gedrukt boek
Marie Kondo | Scott Sonenshein Opgeruimd! Op het werk
Marie Kondo, auteur van de internationale bestseller Opgeruimd!, en organisatiepsycholoog Scott Sonenshein bundelen hun krachten voor meer plezier op ons werk. De werkvloer lijkt een magneet voor afleiding en rommel. Wie is er nooit moedeloos geworden van onnodige vergaderingen, stapels papierwerk, eindeloze e-mails en nutteloze klusjes? Dit zijn de hedendaagse gevaren van ons werkzame leven, die langzaam ons werkplezier ondermijnen, onze carrièrekansen doen slinken en ons algehele welzijn verminderen....
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 1 MB) | Lev., Amsterdam | 2020
E-book
Joost Hoebink Staande ovaties
vijf ingrediënten voor een sprankelend event!
Praktische gids voor de organisatoren van business events (zoals congressen en andere zakelijke bijeenkomsten) met veel praktijkvoorbeelden en tips.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | s2uitgevers, [Baarn] | 2020
Gedrukt boek
Johan Lambrecht Economie
de essentie zonder formules
Compact maar zeer compleet overzicht van de huidige en de gewenste economische inrichting van westerse landen.
Non-fictie
Nederlands | 292 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2020
Gedrukt boek
Serge van Rooij Waar laat ik mijn handen?
praktische antwoorden op de 30 meest gestelde vragen over presenteren
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | Lev., [Amsterdam] | 2021
Gedrukt boek
Pacelle van Goethem Macht aan de aardige mens
shortcuts naar overtuigingskracht
In ‘Macht aan de aardige mens’ van Pacelle van Goethem ontdek je de stijlen van overtuigen en de geheimen van onweerstaanbare mensen. Overtuigingskracht lijkt iets waarmee je geboren moet zijn; iets voor Gandhi en de Obama’s. Maar overtuigen volgt zijn eigen logica, en charisma heeft best practices. Pacelle van Goethem beschreef in haar bestseller ‘IJs verkopen aan eskimo’s’ hoe overtuigen werkt. ‘Macht aan de aardige mens’ bevat het deel daaruit over overtuigingskracht. Er zijn geweldige ideeën...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Thomas Erikson Omringd door tegenslag
hoe je obstakels kunt overwinnen op de weg naar succes
Van de bestsellerauteur van Omringd door idioten: Overwin tegenslagen en word een winnaar in plaats van verliezer. Iedereen heeft dromen en ambities: een eigen bedrijf, een liefdevolle relatie of het lopen van een marathon. Maar vaker bereiken we onze doelen niet dan wel. Succes komt niet vanzelf, en als je jezelf met tegenslagen blijft omringen, is het moeilijk om gemotiveerd te blijven en in de winner's circle terecht te komen. In Omringd door tegenslag laat Thomas Erikson zien hoe je een winnaar...
Non-fictie
Nederlands | 261 pagina's (ePub2, 1,6 MB) | HarperCollins, Amsterdam | 2023
E-book
Mori Taheripour Authentiek onderhandelen
over de menselijke kant van onderhandelen: bereik wat je wilt door jezelf te zijn
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | Boekerij, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Jo Caudron The World is Round
An optimistic master plan for the transformation of business and society
For over twenty years sectors have been changing in the wake of digital disruption. Today banks, retailers, the media, taxi firms and so many other organisations are feeling the power of digitisation and the challenges it brings. All sectors find themselves in their particular perfect storm, in which digital forces compel them to adopt a new position. But what if that's just the beginning? What if seeking a futureoriented transformation plan solely in relation to your industry proves insufficient?...
Engels | 280 pagina's (ePub2, 18 MB) | Pelckmans uitgevers, Kalmthout | 2020
E-book
Nele Pieters | Stephanie Duval You do you
A fresh new voice in inspiration for business professionals, You do You takes competitive strategy into the 21st century. Combining insights from cognitive psychology and recent sociological transformations, the writers create a compelling case for a counter-intuitive approach: turning your focus inward to become a better brand for your consumer. In irresistibly persuasive language, Nele Pieters and Stephanie Duval build on the foundation of competitive strategy developed in recent decades, and they...
Engels | 164 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Pelckmans uitgevers, Kalmthout | 2020
E-book
Sjaak Vane Nieuwe werkrelaties
de filosofie achter een sterke bedrijfscultuur
Filosofische analyse van verschillende verschijningsvormen van bedrijfscultuur.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Uitgeverij RelatieBoek, Vlissingen | 2020
Gedrukt boek
Pamela Fuller | Mark Murphy | Anne Chow | Jolanda Prijs | Laura te Hennepe Onbewuste vooroordelen
herken en overwin je biases en versterk de verbinding in je team
Onbewuste vooroordelen komen nog altijd veel voor op de werkvloer. De hr-professional die de voorkeur geeft aan iemand met de opleiding die hij zelf gedaan heeft. De manager die bij iedere jonge vrouwelijke sollicitant vooral vreest dat ze binnenkort zwanger wordt. En niet te vergeten onze onbewuste aannames over mensen uit andere culturen. Deze onbewuste aannames doen zelden recht aan de ander en in deze tijd verlangen we terecht van onszelf dat we ze onderkennen en er iets aan doen. Daar wordt...
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
E-book