Zoekresultaten
Resultaat 361 - 380 (van 480)
Rolf Grouve Subsidiekracht
verantwoord innoveren
Praktische handleiding voor ondernemers voor het aanvragen van overheidssubsidie voor bedrijfsinnovatie.
Non-fictie
Nederlands | 113 pagina's | Futuro Uitgevers, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Katja Staartjes Top teams
samen bergen verzetten
Beschouwing over het effectief en efficiënt werken in teams binnen bedrijven en andere organisaties, waarbij dat wordt vergeleken met bergbeklimmen in groepsverband.
Non-fictie
Nederlands | 351 pagina's | Management Impact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Viktor Steijger | Erik Steijger | Stephen Steijger Wendbaar werken
coachen bij vitaliteit en werkgeluk
Beschrijving van een model om mensen te laten werken aan versterking van hun duurzame inzetbaarheid op de arbeidsmarkt.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Boom, [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Egbert Jan van Bel Kloteklanten 3.0
hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Bob Houtkamp | Manon Ruijters | Cees Anton de Vries Opgavegericht teamleren
samen werken aan een groter goed
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | Management Impact, Deventer | 2019
Gedrukt boek
Charles Huijskens Overleven in crisistijd
Adviezen aan ondernemers, politici en bekende Nederlanders die in een crisissituatie belanden die de aandacht van de media trekt.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Harm Klifman Cicero leest Covey
retorica in populaire managementboeken
Toepassing van het gedachtegoed van de Romeinse redenaar en filosoof Marcus Tullius Cicero (106-43 v.Chr.) op het schrijven (en lezen) van moderne managementboeken.
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Harm Klifman, [Rotterdam] | 2019
Gedrukt boek
Pieter van Osch De betekenisformule
praktijkboek groeien met purpose
Adviezen aan ondernemers en CEO's om meer invulling te geven aan de maatschappelijke betekenis van hun bedrijf en zo de groeipotentie daarvan te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Kilian Bennebroek Gravenhorst Verander versnellers
het afkijk boek
Praktische gids voor het doorvoeren van veranderingen in organisaties en bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | Management Impact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Werner Hoenders Verkopen als tweede beroep
klantgericht verkopen voor zakelijke professionals
Adviezen voor zakelijke professionals (vrije beroepen) zoals advocaten, ingenieurs, accountants en adviseurs om hun diensten door sympathiek en assertief gedrag onder de aandacht van cliënten te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2019
Gedrukt boek
Tim Dees | Wilfrid Opheij Samenwerken
van idee naar afspraak; aan de slag met jullie samenwerking
Praktische handreiking voor leidinggevenden in organisaties en bedrijven voor samenwerking in teamverband.
Non-fictie
Nederlands | 83 pagina's | Management Impact, Deventer | 2019
Gedrukt boek
Willem de Vos Leidinggeven zonder opsmuk
een dwarse kijk op leiders
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Uitgeverij SWP, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Rienk Stuive Wat is een bedrijf?
SAMENVATTING: "Wat is een bedrijf? gaat in op de beginselen van wat een bedrijf is en maakt stap voor stap duidelijk hoe een bedrijf werkt. Aan de hand van een groot aantal praktijkvoorbeelden en interviews met medewerkers krijgen studenten hier inzicht in. Zo veel mogelijk soorten bedrijven worden beschreven: van productiebedrijven, handelsondernemingen en private ondernemingen tot bedrijven uit de publieke sector en ideële organisaties. Studenten maken kennis met verschillende functionarissen...
Nederlands | 195 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2019
Gedrukt boek
Marc Oosterhout Power brands 2.0
de 12 wetten van het nieuwe merkdenken
Leidraad voor ondernemers en marketeers die hun merk krachtig in de markt willen zetten.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Adformatie, [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Klaas Weima Aandacht
"aandachtsmarketing"
Praktische gids voor marketeers om temidden van alle mediageweld toch aandacht te trekken voor hun merk, product of dienst.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | S2uitgevers, [Baarn] | 2019
Gedrukt boek
Talent mobiliseren
het identificeren, ontwikkelen en benutten van talent in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 295 pagina's | B + B Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2019
Gedrukt boek
André Troost Ober, er zit soep in mijn haar
De auteur observeerde als mystery guest de interactie tussen klanten en personeel in diverse horecagelegenheden en destilleerde daar anekdotes en leermomenten uit.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Het Boekenschap, [Zelhem] | 2019
Gedrukt boek
Caroline van Beekhoff Trends toepassen
in vijf stappen van trend naar uitwerking
Methode voor het vertalen van markttrends of maatschappelijke trends voor bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | CMS, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Carolien Vader Content Playbook
Handleiding voor de formule van een tijdschrijft of mediamerk, zowel in druk als digitaal, qua inhoud, doelgroep en vormgeving.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Lev., [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Ien G.M. van der Pol Coachen waar het pijn doet
begeleiden naar heelheid bij trauma
Handleiding voor traumacoaches voor behandelingen volgens de Identity-oriented Psychotrauma Therapy (IoPT).
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek