Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 692)
Peter Streefkerk Inkopen voor dummies®
Studieboek over het doen van zakelijke inkopen.
Non-fictie
Nederlands | 373 pagina's | BBNC uitgevers, Amersfoort | 2021
Gedrukt boek
Carolyn Steel De hongerige stad
hoe voedsel ons leven vormt
Beschrijving van de relatie tussen steden en het voedselsysteem.
Non-fictie
Nederlands | 339 pagina's | NAi Uitgevers, Rotterdam | 2011
Gedrukt boek
Marte Jongbloed Kinderen verleiden tot toneelspel
van verhaal tot voorstelling
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Nelissen, Soest | 2008
Gedrukt boek
Martin Lindstrom Koop.mij
waarheid en leugens over ons koopgedrag
Marketingstudie op basis van hersenonderzoek over de onderbewuste gedachten, gevoelens en verlangens van consumenten bij aankoopbeslissingen.
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | LeV., Utrecht | 2008
Gedrukt boek
Linda Polman De crisiskaravaan
achter de schermen van de noodhulpindustrie
Kritisch journalistiek onderzoek naar de humanitaire hulpverlening door particuliere organisaties in crisis- en oorlogsgebieden.
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Balans, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Maaike Sluijter Pesten op het werk
wat kun je er tegen doen?
Informatie in gemakkelijkw woorden en korte zinnen.
Non-fictie
Nederlands | 27 pagina's | Eenvoudig Communiceren, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Jef Clement Inspirerend coachen
de kunst van dynamisch en uitdagend communiceren; voor leidinggevenden, coaches, ouders, leraren en begeleiders
Non-fictie
Nederlands | 161 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2015
Gedrukt boek
Jack J.R. van Minden De IQ-trainer
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Rik Riezebos | Jaap van der Grinten Positioneren
stappenplan voor een scherpe positionering
Praktische handleiding voor het positioneren in de markt van zowel producten als organisaties en zelfs personen door het stelselmatig communicatief begeleiden.
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Eelko Huizingh Innovatiemanagement
Handboek voor succesvol innoveren binnen bedrijf of organisatie.
Non-fictie
Nederlands | 305 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Joost Crasborn | Ellis Buis HOE-boek voor de coach
tips, modellen en vragen voor werkgerelateerde, individuele coaching
Als coach wil je mensen in beweging krijgen. Je wilt ze in staat stellen met kracht en vertrouwen een eigen koers te bepalen. Daarvoor gebruik je een scala aan methoden en technieken. Dit boek helpt je als je wilt weten hoe je een specifieke interventie (nog beter) inzet. Of als je een ingang zoekt bij een specifiek thema, zoals omgaan met weerstand, aansluiting zoeken of zorgen voor transfer. Dit HOE-boek voor de coach is een van de bestverkochte coachboeken in Nederland. Het wordt gebruikt door...
Nederlands | 312 pagina's (ePub2, 1,5 MB) | Uitgeverij Thema, Zaltbommel | 2024
E-book
Roel Grit Zo organiseer je een event
Praktische gids voor het organiseren van evenementen.
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Suzanne Tesselaar Storytelling handboek
organisatieverhalen voor managers, trainers en onderzoekers
Praktische gids voor het vertellen van verhalen als methodiek om bepaalde doelstellingen te bereiken.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Boom, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Patries Quant Niet echt de baas
over het ontwikkelen van gezag en invloed
Gids voor leidinggevenden die niet beschikken over formele macht en/of machtsinstrumenten.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2015
Gedrukt boek
Martin Lindstrom Buy.ology
waarheid en leugens over ons koopgedrag
Marketingstudie op basis van hersenonderzoek over de onderbewuste gedachten, gevoelens en verlangens van consumenten bij aankoopbeslissingen.
Non-fictie
Nederlands | 228 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Lev., Utrecht | 2013
E-book
Eliyahu M. Goldratt De keuze
Basisprincipes van het gedachtegoed van de Amerikaanse managementgoeroe, uitgelegd in de vorm van een dialoog met zijn dochter, een organisatiepsychologe.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Spectrum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Richard Thaler Nudge
naar betere beslissingen over gezondheid, geluk en welvaart
Voorlichtingsdeskundige studie over de wijze waarop het grote publiek kan worden gebracht tot het maken van betere en meer verantwoorde keuzes op allerlei gebied.
Non-fictie
Nederlands | 303 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
George Soros De crash van de financiële markten
de update van De internationale kredietcrisis
Kritische analyse van de financiële praktijken die aanleiding gaven tot de wereldwijde kredietcrisis in 2007 en 2008.
Non-fictie
Nederlands | 277 pagina's | Contact, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Ruurd Mulder De kunst van cultuurmarketing
Studieboek over de specifieke aspecten van marketing van kunst en cultuur.
Non-fictie
Nederlands | 320 pagina's | Coutinho, Bussum | 2013
Gedrukt boek
Marieke Henselmans 101 goed met geld tips
Geldbesparende adviezen voor de huishouding.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Carrera, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek