Zoekresultaten
Resultaat 21 - 31 (van 31)
Ernest Cline Armada
Zack Lightman is goed in het spelen van computergames. Wanneer hij op een dag bij school een ruimteschip uit een van zijn games ziet, moet hij zijn kennis onverwacht gebruiken tegen een buitenaardse invasie. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie
Nederlands | 333 pagina's (ePub2, 2,3 MB) | Q, Amsterdam | 2016
E-book
Anders de la Motte Game
De vondst van een mobiele telefoon voert de jonge Zweedse Henrik een geheim videospel binnen, dat verleidt tot acties die verscheidene mensen in gevaar brengen. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie
Nederlands | ePub2, 1,3 MB | De Geus, Amsterdam | 2012
E-book
Oliver Bowden Renaissance
Als de Italiaanse Ezio (17) eind 15e eeuw ziet hoe zijn vader en broers worden geëxecuteerd, zweert hij wraak. Hij wordt net als zijn vader lid van de Assassin's. Vanaf ca. 16 jaar.
Fictie
Nederlands | 461 pagina's | De Fontein, Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Maite Donker Schaduwen over Razmir
Fictie
Nederlands | 268 pagina's | Celtica Publishing, Capelle aan den IJssel | 2020
Gedrukt boek
M.Th.A.M. Vijftigschild BASIC-computerspellen voor de Commodore 64
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | Kluwer Technische Boeken, Deventer [etc.] | 1984
Gedrukt boek
Marco Veltman Sony playstation cheat codes boek
Tips om problemen tijdens het spelen van games op de Playstation op te lossen. Met zwart-witte schermafbeeldingen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 274 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 1998
Gedrukt boek
Beth Moursund Magic
the gathering
Uitgelegd wordt hoe je dit spel nog beter kunt spelen. Met zwart-witte afbeeldingen. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 436 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 1997
Gedrukt boek
Joris van Nispen Super Nintendo 16-bit
met 15 spellen
Uitleg van 15 spellen die je kunt spelen met het Super Nintendo Entertainment System. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Sybex, Soest | 1993
Gedrukt boek
Joris van Nispen Sega Mega Drive 16-bit
met 13 spellen
Van dertien spellen wordt uitgelegd hoe je deze moet spelen. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 1993
Gedrukt boek
P.K. McBride Knutselen met computerspelen
Beschreven worden de mogelijkheden om zelf voor je Commodore 64 huiscomputer spellen te schrijven. Vanaf ca. 14 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1985
Gedrukt boek
Het grote listingboek van Commodore-info
Verzameling programma's die je zo op je Commodore 64 huiscomputer kunt intypen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Sala Communications / Commodore-info, Blaricum | 1985
Gedrukt boek