Zoekresultaten
Resultaat 21 - 35 (van 35)
Tandem Naar de gewone kleuterschool
Praktische beschouwingen over de integratie van kleuters met een verstandelijke handicap of ontwikkelingsachterstand in het gewone onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Tandem Naar de gewone kleuterschool
Praktische beschouwingen over de integratie van kleuters met een verstandelijke handicap of ontwikkelingsachterstand in het gewone onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 68 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Werkboek voor de begeleiding van kinderen met visuele perceptiestoornissen (CVI)
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek
Van eetlast naar eetlust
eetproblemen van babyleeftijd tot volwassenheid
Non-fictie
Nederlands | 228 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek
Dyslexie en dyscalculie: ernstige problemen in het leren lezen en rekenen
recente ontwikkelingen in onderkenning en aanpak
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek
Speciale onderwijszorg in het voortgezet onderwijs 2
Artikelen over individuele begeleiding van leerlingen in het voortgezet onderwijs die speciale aandacht nodig hebben.
Non-fictie
Nederlands | 73 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Jeremy Seabrook Nergens veilig
extraterritoriale wetgeving in de praktijk: de vervolging van kindersekstoeristen in eigen land
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | SWP, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Birgitta Andersson Van sociale vertelsels en striptekeningen tot ervaringsbibliotheek
pedagogische werkwijze voor kinderen/leerlingen/personen met neuropsychiatrische problemen als autisme, Aspergersyndroom, syndroom van Gilles de la Tourette, DAMP, ADHD
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Annet De Vroey Polyfonie in de klas
een praktijkboek voor inclusie
Onderwijskundige studie over de integratie van basisonderwijs en speciaal onderwijs, oftewel de deelname van kinderen met speciale onderwijsbehoeften aan het 'gewone' onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek
Superslim of hoogbegaafd?
Artikelen over de omgang met hoogbegaafde kinderen in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 88 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2002
Gedrukt boek
Betty de Hart Internationale kinderontvoering
oorzaken, preventie en oplossingen
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | NCB, Utrecht | 2002
Gedrukt boek
Christine Brunet Het opgroeiboek voor kinderen van 1 tot 7 jaar
wat ouders kunnen doen en zeggen bij kleine en grote problemen
Non-fictie
Nederlands | 430 pagina's | Standaard, Antwerpen | 2004
Gedrukt boek
Jonge risicokinderen bij de start van het onderwijs
een succesvolle aanpak door integratie?
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek
Centrum Ganspoel VZW Begeleiding van kleuters met CVI
Werkboek voor leerkrachten in zowel het reguliere als speciale onderwijs van kleuters met Cerebrale Visuele Inperking, een perceptiestoornis.
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Jan Noteboom Dat begrijp je toch wel?!
over leerproblemen
Informatie over leermoeilijkheden van basisschoolleerlingen voor ouders, leerkrachten en hulpverleners.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Groen, Heerenveen | 2002
Gedrukt boek