Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 350)
Manon C.P. Ruijters Liefde voor leren
over diversiteit van leren en ontwikkelen in en van organisaties
Praktijkboek over leren en ontwikkelen in en om organisaties in de context van een veranderend leerlandschap, met oog voor eigenheid en eigen leerstijl.
Non-fictie
Nederlands | 551 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2017
Gedrukt boek
Gijs van Wulfen Nieuwe producten bedenken
Praktisch stappenplan voor het concipiëren van ideeën voor nieuwe producten, het uitwerken ervan en de acceptatie door betrokkenen van vernieuwingen.
Non-fictie
Nederlands | 296 pagina's | FT Prentice Hall, [Amsterdam] | 2009
Gedrukt boek
Annemarie Kolenberg Weer aan de slag
tips en praktische informatie over reïntegratie
Praktische zelfhulpgids voor re-integratie in het arbeidsproces.
Non-fictie
Nederlands | 257 pagina's | Nieuwezijds, Amsterdam | 2006
Gedrukt boek
Leo Rijnhout Beleggen met opties
de beste strategieën voor een optimaal rendement
Non-fictie
Nederlands | 285 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Erik van Venetië Het grote lobbyboek
de ongeschreven regels van het spel
Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse bezigheid, er is niets geheimzinnigs aan, en iedereen kan het. Sterker: velen doen het al zonder het te beseffen. Voor een nieuwe baan, een subsidie, om iets te verkopen, om regels van de overheid te veranderen. Lobbyen loont. Als je de kneepjes van het vak maar kent. Het bestuur van de voetbalclub, de directeur, de ambtenaar, de minister, hun secretaresse en de koningin: ze zijn allen te verleiden door...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Business Contact, Amsterdam | 2010
E-book
Loek ten Berge | Ellen van der Aart | Frank Hagemans | Guido Winckels Dit is marketing!
Inleidend studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2018
Gedrukt boek
Tim Harford De economische detective
waarom sommige rijk zijn en anderen arm, en waarom je nooit een goede tweedehands auto kunt kopen
Populaire inleiding tot de economische theorie van de prijsvorming.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2006
Gedrukt boek
Koen De Vos Brainstormen
Theorieën, technieken en inzichten over het (voornamelijk groepsgewijs) brainstormen.
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2013
Gedrukt boek
Nikki Highmore Sims Workshops
de complete handleiding voor geweldige workshops
SUMARRY: "Je bent gevraagd een presentatie of workshop te geven, maar hebt geen idee hoe je dat aan moet pakken. De workshops die je je herinnert, waren vaak te saai en weinig aantrekkelijk. Hoe organiseer je nu een sessie waar de deelnemers echt iets aan hebben? Met behulp van dit boek kom je beslagen ten ijs. Een paar voorbeelden van situaties die je met behulp van dit boek het hoofd kunt bieden: - Je moet een trainingssessie vanuit het niets opbouwen, maar slaagt er bij gebrek aan ideeën niet...
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Jaap Schaveling Systeemdenken
van goed bedoeld naar goed gedaan
Beschrijving van een probleembenadering binnen bedrijven vanuit een integraal perspectief.
Non-fictie
Nederlands | 253 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Judith ter Horst Zakelijk schrijven
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Coutinho, Bussum | 2006
Gedrukt boek
Jeu Consten Ik kwam, sprak en overwon
presenteren met stijl, flair en passie
Praktische adviezen aan mensen die een toespraak of presentatie moeten houden, in principe zonder auditieve of visuele hulpmiddelen, maar louter met de eigen stem en lichaamstaal.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,3 MB | Thema, Zaltbommel | 2012
E-book
Pietra Rivoli Met een T-shirt de wereld rond
hoe globalisering precies werkt
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2005
Gedrukt boek
Twan Huys Ik ben een New Yorker
'Ik ben een New Yorker. Zelfs als Limburger mag ik dat samen met acht miljoen stadsgenoten zeggen. Om New Yorker te zijn, hoef je maar één ding te doen: durf schaamteloos te dromen. Dit is de meest uitbundige stad ter wereld en mijn baan is het perfecte alibi voor een eindeloze ontdekkingsreis.' In Ik ben een New Yorker portretteert Twan Huys de stad en zijn bewoners en schrijft hij over ontmoetingen met intrigerende en extravagante personen. Van 1999 tot 2006 deed hij verslag van de Amerikaanse...
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Spectrum, Houten | 2013
E-book
Ori Brafman De zeester en de spin
de onstuitbare kracht van organisaties zonder leider
Pleidooi voor een decentrale organisatievorm gebaseerd op het netprincipe.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | LeV., Utrecht | 2010
Gedrukt boek
Frans Bouman | Marieta Koopmans Team leadership
People enjoy working in teams. An ideal team will work together efficiently, effectively and above all with pleasure. They set about achieving their personal and organisational goals together with enthusiasm. But experience teaches us that working in teams does not always match the ideal image we may have of it. A smooth running team demands a lot of patience on your part, insight into the psychological aspects of people and familiarity with team dynamics. Thats why you need a number of different...
Non-fictie
Engels | 141 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Doris Märtin Communiceren kun je leren
basisvaardigheden voor communicatie
Praktische adviezen voor een goede en overtuigende mondelinge communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's (ePub2, 4,4 MB) | Thema, Zaltbommel | 2013
E-book
Manfred F.R. Kets de Vries Wat leiders drijft
een klinische benadering van gedragsverandering in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 364 pagina's | Nieuwezijds, Amsterdam | 2006
Gedrukt boek
Erik van Venetië Het grote lobbyboek
de ongeschreven regels van het spel
Non-fictie
Nederlands | 287 pagina's | Plataan, Zutphen | 2006
Gedrukt boek
Chris Anderson The long tail
waarom we in de toekomst minder verkopen van meer
Economische prognose over ingrijpende veranderingen in de manier van zakendoen vanwege ontwikkelingen op het internet.
Non-fictie
Nederlands | 303 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2009
Gedrukt boek