Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 361)
Eliyahu M. Goldratt De keuze
Basisprincipes van het gedachtegoed van de Amerikaanse managementgoeroe, uitgelegd in de vorm van een dialoog met zijn dochter, een organisatiepsychologe.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Spectrum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Richard Thaler Nudge
naar betere beslissingen over gezondheid, geluk en welvaart
Voorlichtingsdeskundige studie over de wijze waarop het grote publiek kan worden gebracht tot het maken van betere en meer verantwoorde keuzes op allerlei gebied.
Non-fictie
Nederlands | 303 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
George Soros De crash van de financiële markten
de update van De internationale kredietcrisis
Kritische analyse van de financiële praktijken die aanleiding gaven tot de wereldwijde kredietcrisis in 2007 en 2008.
Non-fictie
Nederlands | 277 pagina's | Contact, Amsterdam [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Ruurd Mulder De kunst van cultuurmarketing
Studieboek over de specifieke aspecten van marketing van kunst en cultuur.
Non-fictie
Nederlands | 320 pagina's | Coutinho, Bussum | 2013
Gedrukt boek
Marieke Henselmans 101 goed met geld tips
Geldbesparende adviezen voor de huishouding.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Carrera, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Rob van Es Veranderdiagnose
de onderstroom van organiseren
Nieuwe visie op en methodiek voor veranderen in organisaties door middel van het analyseren van kunstvormen.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Kluwer, Deventer | 2008
Gedrukt boek
Basisboek eventmanagement
van concept naar realisatie
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2015
Gedrukt boek
Leonard Mlodinow De dronkemanswandeling
hoe toeval ons leven bepaalt
Beschouwingen over het toeval, kansberekening en de merkwaardige missers die mensen maken als toeval een rol speelt.
Non-fictie
Nederlands | 258 pagina's | Nieuwezijds, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Myrna Lewis Deep Democracy, een levenswerk
de erkenning van het Nee!
Verhandeling over de methode die gebruikt wordt in het bedrijfsleven, organisaties, onderwijs en opvoeding om polariteiten op te heffen en ieders stem te laten horen.
Non-fictie
Nederlands | 402 pagina's | Heart Media, Haarzuilens | 2023
Gedrukt boek
Kenneth Blanchard De one minute ondernemer
ontdek en ontwikkel uw ondernemerstalent
Uitleg in verhaalvorm van de basisprincipes van het ondernemen.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2008
Gedrukt boek
Hans Veldman Strategie en management
Studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 350 pagina's | Noordhoff Uitgevers bv, Groningen | 2015
Gedrukt boek
Esther Hicks | Jerry Hicks Rijkdom
vraag en het is gegeven; winst, werk, welvaart en de wet van aantrekking; de leringen van Abraham
Gechannelde boodschappen over een vreugdevol en succesrijk leven door de kracht van positief denken.
Non-fictie
Nederlands | 217 pagina's | Palaysia, Amstelveen | 2016
Gedrukt boek
Jonathan Margolis Guerrillamarketing voor dummies
Uitleg van marketingtactieken waarmee diensten en producten op een persoonlijke, aansprekende en verrassende manier worden gepresenteerd aan potentiële klanten.
Non-fictie
Nederlands | 341 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
175 lifehackingtips om slimmer en efficiënter te werken
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Geert Noels Econoshock
hoe zes economische schokken uw leven fundamenteel zullen veranderen
Analyse van de huidige wereldeconomie.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Houtekiet, Antwerpen | 2010
Gedrukt boek
Marcus Buckingham Ontdek wie je bent
wat is jouw kracht?
Zelfhulpgids voor het succesvol ontwikkelen van de persoonlijkheid, zowel privé als op zakelijk gebied.
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's | Spectrum, Houten [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Prisco Battes De val van ABN Amro
een reconstructie in zes aktes
Reconstructie van de overname van ABN Amro door enkele buitenlandse banken in 2007 en de daarna volgende opsplitsing.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2008
Gedrukt boek
John Kotter Een gevoel van urgentie!
hoe krijg je mensen in beweging om succesvol te veranderen?
Praktische adviezen aan managers die een reorganisatie moeten uitvoeren.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2008
Gedrukt boek
Michel Buhrs City- en gebiedsmarketing
kiezen voor een succesvolle toekomst voor stad, wijk, woon- werk- en winkelgebied
Inleiding tot een marketingmethode om steden, wijken, bedrijventerreinen en nieuwbouwprojecten 'in de markt te zetten' en zich te laten onderscheiden van de concurrentie.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2016
Gedrukt boek