Zoekresultaten
Resultaat 21 - 31 (van 31)
Arend Ardon Doorbreek de cirkel!
hoe managers onbewust verandering blokkeren
De meeste managers hebben tegenwoordig veel kennis over verandermanagement. Toch loopt het in de praktijk nogal eens spaak. Dat komt omdat onze kennis maar zeer beperkt ons handelen stuurt. Zonder dat we het weten hebben wij aannames over onze medewerkers die ons juist in de problemen brengen. En onbewust vertonen we gedrag waarmee we initiatief en verantwoordelijkheidsgevoel van medewerkers ondermijnen. Om de taaie situaties die hieruit ontstaan te doorbreken, moet je begrijpen hoe je die als manager...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,7 MB | Business Contact, Amsterdam | 2011
E-book
Erik Koenders | Peter Nientied De menskant van veranderen
Spiral Dynamics in de praktijk
Gids voor verandermanagement.
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2011
E-book
Luc Mutsaers Werkplezier
adviezen, tips en ideeën
Kleine, praktische oefeningen die met enige zelfdiscipline uitvoerbaar zijn en die meer arbeidsvreugde opleveren.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,9 MB | Thema, Zaltbommel | 2011
E-book
Martine Vecht | Leid Oudemans De beste tips tegen tijdnood
Tips en adviezen voor timemanagement, zowel op het werk als privé.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Atlas Contact, Amsterdam | 2011
E-book
MARE Research De (on)zin van het (on)bewuste
waarom kwalitatief onderzoek de toekomst heeft
Consumenten nemen hun beslissingen vooral onbewust. Althans, dit zeggen enkele toonaangevende wetenschappers. Als deze stelling waar is kan dit verregaande implicaties hebben voor traditioneel marktonderzoek en hun opdrachtgevers, die primair naar bewuste attitudes kijken. Is het onbewuste echt almachtig en bewustzijn slechts een slaaf van het onbewuste? En hoe wetenschappelijk is fMRI-onderzoek eigenlijk? Om deze vragen te beantwoorden heeft MARE Research een expert- en literatuuronderzoek uitgevoerd....
Non-fictie
Nederlands | 55 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Eburon Elements, Delft | 2011
E-book
Stephen R. Covey | Breck England Het derde alternatief
het principe van creatieve samenwerking
Gids voor persoonlijk succes en geluk, op het werk en zakelijk zowel als privé.
Non-fictie
Nederlands | 368 pagina's (ePub2, 2,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2011
E-book
John van der Starre | Richard van Berkel Drama in de boardroom
de macht en onmacht van commissarissen
Analyse van de effectiviteit van het werk door Raden van Commissarissen en Raden van Toezicht in de private en de (semi-)publieke sector.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Schuyt Nederland, Hilversum | 2011
E-book
Jeroen Busscher Troost voor werkende mensen
Handreiking voor het omgaan met en verwerken van allerlei vormen van leed in werksituaties.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2011
E-book
Wessel Berkman | Bart de Groot | Suzanne Franken Sales!
50% meer omzet in 90 dagen
Methode voor het verbeteren van de verkoop door standarisering van verkoopgesprekken, aanpak en samenwerking tussen managers en verkopers, mede door interne terugkoppeling.
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2011
E-book
René C.W. Boender Great to cool
brain candies with a bite!
René C.W. Boender (1958) was barely twenty years old when his international career in marketing and advertising took off. The American McCann company offered him the chance of a lifetime! He participated in a number of advertising campaigns for major brands, among which were Goodyear and Coca-Cola, Ola and L'Oréal, and also Nestlé and H&M. At the start of the nineties he established his own agency: BBCW. As of the year 2000 he tours the world as a keynote speaker, guest lecturer, and con- sultant...
Non-fictie
Engels | 288 pagina's (ePub2, 4,2 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2011
E-book
Marieta Koopmans Coaching-style leadership
There's no way of avoiding it any more. Coaching has become the management style that is applied in an increasing number of organisations. The aim: to encourage staff to become more autonomous. Many managers find it difficult to take this role upon themselves. They feel that they need to know everything, be able to solve all their staffs problems, and they are accustomed to doing so. They find it a problem to delegate because they then have to let go of control. They are convinced that they should...
Non-fictie
Engels | 112 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book