Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 81)
Darwin Frieser Effectief mondeling communiceren in drie stappen
Studieboek op hbo/wo-niveau over mondelinge communicatie in een zakelijke omgeving.
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Ed van Eunen Het complete handboek actiemarketing
over het opzetten en uitvoeren van promotionele acties
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | Pearson Education, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Martijn Arets Brand expedition
een reis langs Europa's meest inspirerende merken
Verslag van een reis langs twintig bekende Europese merken, op zoek naar de filosofie achter hun succes.
Non-fictie
Nederlands | 142 pagina's | Eburon Business, [Delft] | 2011
Gedrukt boek
Andrew Clare Android-telefoons
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Rough Guides, Houten [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Paul Ketelaar Groepen in focus
in vier stappen naar toegepast focusgroeponderzoek
Studieboek op hbo/wo-niveau over een methode voor onderzoek ten behoeve van wetenschappelijke of commerciële doeleinden.
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Dave Kerpen De sympathiefactor
breng je klanten in vervoering, maak je merk onweerstaanbaar en word ronduit fenomenaal op Facebook (en andere social media)
Adviezen aan marketeers over het succesvol gebruik van sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 249 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2013
Gedrukt boek
Gert-Jan Hospers Er gaat niets boven citymarketing
hoe zet je een plaats op de kaart?
Gids voor marketeers om van steden, dorpen en ook regio's een aantrekkelijk imago te schetsen voor toeristen, investeerders en nieuwe inwoners.
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2011
Gedrukt boek
Youssef Azghari Creatief analytisch denken
omgaan met diversiteit in de sociale dienstverlening
Studieboek op hbo-niveau over interculturele communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Boom/Nelissen, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Ulco Schuurmans Augmented reality
Inleidend studieboek.
Non-fictie
Nederlands | 246 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Basisboek social media
Ontstaansgeschiedenis en de gevolgen van social media bekeken vanuit de theorie en praktijk.
Non-fictie
Nederlands | 347 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Stefan Renkema Inleiding marketing
een introductie in een dynamisch vakgebied
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 275 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Erik Boers | Nico Swaan Het gesprek aangaan
ruimte nemen, geven en delen
Praktische gids voor het voeren van efficiënte gesprekken in een zakelijke context.
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Eburon, Delft | 2014
Gedrukt boek
Niels Aalberts Doorbraak!
zero budget marketing op internet; een spannend jongens- en marketingboek in één
Verslag van het succes van Kyteman's Hiphop Orkest en aandacht voor de factoren die daarbij van doorslaggevende betekenis zijn geweest. Het eerste deel beschrijft het succes van Kyteman's Hiphop Orkest. In het tweede deel benoemt de auteur de vier belangrijkste succesfactoren. Opvallend is de rol die sociale media en internet gespeeld hebben.
Non-fictie
Nederlands | 69 pagina's | Lev., Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Will Michels Focus op fans
hét boek over brandactivation
Inleiding tot merkstrategie, de positionering van een merk in de markt en de daaraan gekoppelde herkenbaarheid.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten en Nelissen, Zaltbommel | 2011
Gedrukt boek
Huub Evers Kan dat zomaar?
over ethische kwesties in de journalistiek
Overzicht met voorbeelden van allerlei actuele ethische kwesties die spelen tussen pers en publiek.
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Seth Godin Durf!
wanneer was de laatste keer dat je iets voor de eerste keer deed?
Adviezen door de managementgoeroe om lef, durf en talenten bij jezelf en anderen los te maken.
Non-fictie
Nederlands | 108 pagina's | LeV., Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Theo Van Roy A brand new world of marketing
vernieuwende recepten voor merken vandaag
Basisprincipes van marketing en de wijze waarop dit vakgebied kan inspelen op maatschappelijke en technologische ontwikkelingen.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2011
Gedrukt boek
Sjoukje van de Kolk Aandacht
beter omgaan met het meest schaarse goed van deze tijd
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Spectrum, Houten | 2010
Gedrukt boek
Wouter de Vries (Jr.) | Ton Borchert Essentie van dienstenmarketingmanagement
Handboek voor studenten over het op een efficiënte manier invulling geven aan het marketingbeleid binnen dienstverlenende bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 292 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2016
Gedrukt boek
Jeffrey Gitomer Het social media boekje
hoe je bedreven wordt in de zakelijke social media om je merkbekendheid te vergroten, jezelf te verkopen, je product te verkopen, om marktleider te worden, jezelf van de ondergang te redden, het geld binnen te halen, je concurrenten te vermorzelen
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Pearson Education, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek