Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 69)
Chris Anderson De TED-methode
impactvol presenteren
Adviezen voor spreken in het openbaar.
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's (ePub2, 0,9 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2016
E-book
Dan Roam Teken en win
een spoedcursus om te leren overtuigen, verkopen en innoveren met simpele tekeningen
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Nubiz, Hilversum | 2018
Gedrukt boek
Paul Stamsnijder Stakeholdermanagement
start met wie
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Boom, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Sjuul Paradijs | Jan-Kees Emmer Ga uitgeven!
staatsgreep in de media
Praktische tips voor mensen die als 'burgerjournalist' actief willen zijn, afgewisseld met korte commentaren op actuele kwesties in maatschappij en politiek.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | www.einsteinbooks.nl, [Den Haag] | 2016
Gedrukt boek
Amy E. Herman De kunst van het observeren
scherper denken door aandachtig kijken
Eenvoudige manieren om beter te leren observeren, analyseren en communiceren.
Non-fictie
Nederlands | 309 pagina's (ePub2, 15 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Eveline van Zeeland Basisboek neuromarketing
neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2016
Gedrukt boek
Ardi Bouwers Cirkels en rechte lijnen
communicatie tussen Chinezen en Nederlanders
Overzicht van gebruiken en omgangsvormen in China.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Brave New Books, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Philip Van Kelst De klantendriehoek
hoe greep krijgen op moeilijke klanten
Moeilijke klanten bestaan niet! Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden zij 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig model voor een duurzaam klantencontact. Het focust op de ontwikkeling van de eigen sensitiviteit (gevoeligheid voor de communicatieve noden van de klant) én de flexibiliteit als dienstverlener om het eigen gedrag aan die noden aan te passen. Het biedt tevens...
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2016
Gedrukt boek
Renée van Zijl De inzet van touchpoints
moderne mediaplanning
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk 'aanraakt'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal 'winkel' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touchpoints...
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's (ePub2) | Econtentenzo, Waalre | 2019
E-book
Klaas Salverda Testament van de pers
Thematische bloemlezing van (fragmenten van) krantenberichten van 1975 tot 2015, die samen een beeld geven van ontwikkelingen in Nederland en de rest van de wereld en van de pers als bron van informatie.
Non-fictie
Nederlands | 604 pagina's | Eburon, Delft | 2016
Gedrukt boek
Martin Hummelink | Boudewijn Raessens Inleiding strategische marketing
van plan naar implementatie
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | Boom, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Het grote marcom inspiratieboek
Beknopt overzicht van de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing en communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Adfo Books, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Sander Hermsen | Reint Jan Renes Draaiboek gedragsverandering
de psychologie van beïnvloeding begrijpen en gebruiken
Er wordt van alles uit de kast gehaald om het gedrag van mensen te veranderen: humor, celebrities, nudging en veel (te veel) informatie. Gedragsverandering is een actueel onderwerp: jongeren moeten minder drinken, autorijders voorzichtiger rijden, medewerkers stressvrijer werken. Bij de overheid, maar ook in het bedrijfsleven worden (reclame)campagnes, acties, (digitale) producten en online toepassingen ontworpen. Met wisselend succes. Wetenschappers Sander Hermsen en Reint Jan Renes laten in een...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Peter Verhoef | Edwin Kooge | Natasha Walk Waarde creëren met big data analytics
voor slimmere marketingbeslissingen
Non-fictie
Nederlands | 352 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Johan Snel Tien journalistieke idealen
Basisboek voor de journalistieke beroepsethiek.
Non-fictie
Nederlands | 241 pagina's | Boom, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Damiaan Denys Een kleine inkijk in onze angsten
Lezing over het beheersen van en omgaan met uiteenlopende vormen van angst.
Non-fictie
Nederlands | 77 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam, Antwerpen | 2016
Gedrukt boek
Betteke van Ruler CommTalks
40 thought leaders over het communicatievak van morgen
Non-fictie
Nederlands | 185 pagina's | Adfo Books, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Jim Morris | Sylla Pahladsingh The eight great beacons of cultural awareness
navigating the cultural landscape
The book that you are holding is the indispensable guide to cultural awareness. Are you working in an international environment, with people from different countries? Working internationally requires specific competences and relationship skills. Getting to know other cultures can be fun and enlightening. Yet, at times, you might find communication challenging and puzzling, sensing emotions and observing reactions that more often deal with the deeper level of culture. Despite our good intentions,...
Non-fictie
Engels | 144 pagina's (PDF, 4,2 MB) | Thema, Zaltbommel | 2016
E-book
Belinda van der Gaag | Len Middelbeek Publieke communicatie
communicatie binnen overheid en politiek in de praktijk
Leerboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Boom, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Herman Blom | Peter Prud'homme van Reine Effectief samenwerken in interculturele teams
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Coutinho, Bussum | 2016
Gedrukt boek