Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 74)
John Verhoeven Het wat en hoe van contentstrategie
Beschrijving van de elementen van een goede contentstrategie.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
John Schoorl De Flippokoning en andere journalistieke topverhalen
Achtergrondreportages door de Nederlandse journalist.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Kiki Verbeek Integere types doen niet aan marketing
overtuigend zakelijk bloggen
Handleiding voor professionele dienstverleners voor bloggen als hulpmiddel voor acquisitie.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2016
Gedrukt boek
Frank van Leer De impact factor
hoe je elke presentatie transformeert naar een inspirerend verhaal!
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Sales United, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Jan-Peter Bogers | Ron van Gils StoryDoing voor organisaties
een goed verhaal doe je!
Stappenplan voor het maken van het oerverhaal van een organisatie, zodat duidelijk wordt waar de organistatie voor staat, wat de kerntaak is en welke meerwaarde etc.
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2017
Gedrukt boek
Chris van der Heijden Spiegelzaal van onze tijd
Linda. en de Nederlandse samenlevering
Heldere uiteenzetting over een verschuiving in de Nederlandse journalistiek waarbij woorden, feiten en intellectuelen plaatsmaken voor foto's, emoties en BN'ers.
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Atlas Contact, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Antal de Waij Co2ntent! & AI
zuurstof voor je klanten
Gids over het inzetten van AI bij het maken van een contentstrategie voor klanten, middels het speciaal hiervoor ontwikkelde Content Marketing Canvas-model. Met afbeeldingen.
Non-fictie
Nederlands | 496 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2024
Gedrukt boek
Vera de Witte De nieuwe communicatieprofessional
communicatie als succesfactor voor organisaties
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Adfo Books, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Baudy Wiechers Besluit met CONSENT
handboek voor effectief en gelijkwaardig samenwerken binnen bedrijven, organisaties en teams
Beschrijving van een methode voor besluitvorming op basis van de kernbegrippen gelijkwaardigheid, verantwoordelijkheid en vrijheid.
Non-fictie
Nederlands | 189 pagina's | C.O.N.S.E.N.T., [Dwingeloo] | 2017
Gedrukt boek
Marcus Sheridan They ask, you answer
win het vertrouwen van je klant en word de autoriteit van jouw markt
Non-fictie
Nederlands | 260 pagina's | BigBusinessPublishers, [Utrecht] | 2023
Gedrukt boek
Diversiteit in de samenleving
concepten, voorbeelden uit de praktijk en methoden voor de diversiteitsbewuste professional
Leer- en praktijkboek voor hbo-professionals.
Non-fictie
Nederlands | 307 pagina's | Uitgeverij Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2020
Gedrukt boek
An Kramer Olifantenpaadjes
organisatieverandering binnendoor en buitenom
Adviezen aan leidinggevenden voor het benutten van informele circuits onder medewerkers bij het realiseren van veranderingen.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Patrick Petersen Mobile customer experience & mixed reality
hoe augmented en virtual reality customer experience omgooien
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2017
Gedrukt boek
Peter de Haan Censorship alert
censorship in economics
Dutch economist and diplomat Peter de Haan describes the worrying increase of censorship and self-censorship in the world. A rising number of journalists, bloggers, and writers can't any longer write as they please; some flee their home country, others are tortured, incarcerated, or are even killed. This essay depicts what happened during the past decade regarding freedom of expression and censorship in the world and tells the shocking stories of some of its victims. He demonstrates a negative relationship...
Non-fictie
Engels | 95 pagina's (ePub2, 1,6 MB) | Eva Tas Foundation, Amsterdam | 2017
E-book
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt...
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Kiki Verbeek Integere types doen niet aan marketing
overtuigend zakelijk bloggen
Handleiding voor professionele dienstverleners voor bloggen als hulpmiddel voor acquisitie.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 5 MB | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Suzanne de Bakker Contentmarketing
Praktisch handboek over de ontwikkeling van contentmarketing en de rol van sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Jan Merton | Nico de Leeuw Communicatie en ethiek
betrouwbaar zijn, vertrouwen ontvangen
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Futuro Uitgevers, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Niek Pas Macron en de nieuwe Franse revolutie
Schets van het leven, de persoon en carrière van Emmanuel Macron, sedert mei 2017 president van Frankrijk.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | Wereldbibliotheek, Amsterdam | 2017
E-book